14-nemusíš

142 11 2
                                    

Martinus jel až semnou ke mě dom. Hodli jsem si tam věci a Martinus je tam nechal taky. Proč vám vysvětlím potom. Seděli jsem v autě a jeli k mámě. Bylo půl jedenácté. Rychle jsem vystoupila a běžela ke dveřím. Zazvonila jsem a nikdo neotvíral. Bude v nemocnici. Martinus chtěl vystoupit,ale já už nasedala spátky,,Je v nemocnici" usmála jsem se na něj,, Neboj ona je silná,zvládne to"položil mi ruku na tu mou. Najednou se mi ulevilo. Cítila jsem odněj velký množství lásky a bezbečí.,,Miluju tě " řekla jsem to. Vážně jsem vyslovila ty dvě kouzelné slůvka. Martinus zastavil a otočila se na mě,, Taky tě miluju" naklonil se ke mě a políbil mě.

,,Pojedem prosím" odtáhla jsem se od něj,,Ano,jistě " přikívl a jel do nemocnice. Já vytáhla mobil a vytočila mamku

"Ano zlatíčko?"

,,Mami tak za 20 minut jsem v nemocnici"

"Ježiši on pustil tak brzo?"

,,Ano"

" se těším" popotáhla

,,Pa"

Tipla jsem to,,Mamce to ještě neřenem ju" podívala jsem se na Tinuse a tan jen přikívl,,Děkuju" usmála jsem a vnímala jen cestu.

Martinus zastavil před nemocnicí. Oba jsem vystoupili a ruka v ruce jsem vešli dovnitř. Šla jsem na recepci,,Dobrý večer mehuvám pomoc?" usmála se na mě sestřička, Dobrý... Kde leží Keror Walrtro?" usmála jsem se,,Jste rodiný příslušníci?" ujišťovala jsem ,,Ano" přikívla jsem,,Dobrá tedy.. Pokoj 467 v druhém patře" usmála se,,Děkujeme" usmáli jsme se oba. Došla jsem k pokoji a vešla. Mamka seděla u Kerí a ta spala,,Ahoj mami" řekla jsem potichu abych jí nevzbudila. Vypadal hrozně,ruku měla vsádře,obličeje plný modřin,,Bože " vydechla jsem. Mamka se na mě jen otočila a vrátila pohled ke Kerí. Martinus mi povzbudivě stiskl ruku.

***

,,Max?" zachraptila Kerí a mě ro probudilo,,Jsem tady" sedla jsem si rovně a otočila se na ní,,Max jsem ráda, že jsi tady" pokusila se o usměv,,Jsem tady a už nikam nepujdu dokud mě sema nepošleš do háje" usmál jsem se naní,, Je tu máma?" koukala ne mě,, Není poslala jsem jí dom ať se vyspí" chytla jsem jí za ruku ,,A to je kdo?" ukázala rukou na Tinuse,který spal na vedlejší postely zády knám,,Martinus " usmál jsem se,,Vážně? Co tu dělá? " koukla se na mě phledem ala-jak se sem sakra dostal?chtěla jsem něco říct,ale byl rychlejší,, Tvá sestra se tak bála,že jsem jí samotnou letět nenechal" usmál se naní a já přikívla,, Aha" usmála se.,,Kerí musíš mi říct co se stalo" řekla jsem už vážně. Koukla se na Tinuse a na sucho polkla,,Dobře " jen jsem hlavou pokinula ať pokračuje
,,Když jsem přestoupila. Byla jsem najdnou oblíbena,všichni mě měli rádi a Meli mi tvrdila,že za to můžeš ty,že mě šikanojou. Já ji věřila tak jsem na tebe byla naštvaná. Protože to nebylo hezké. Pak mě Meli vzala sebou do parku,že bude sranda. Myslela jsem si,že budem dělat blbosti a tak,ale oni pili,kouřili a někteří dokonce i fetovali. Když jsem to po všech nabítkách odmítla. Meli řekla, že se smnou bavit nebude a zmátili mě " tekli jí slzy z očí. Utřela jsem jí je,,To bude v pořádku" pohladila jsem jí po vlasech,,Neboj já to vyřeším. Nikdo ti ubližovat nebude"  vedveřích se objevila policie a mamka,,Max chceme stebou mluvit" podíval se na mě policejt. Zvdela jsem se a šla ven. Zavřeli dveře,,Max už ti Kerí řekla co se tu noc stalo?" podíval se na mě,, Ano,ale nevím zda je zprávné vám to říct, když sama nechce" usmála jsem se,,S Kerí jsme se dohodli m,že ty nám ro říct můžeš, ale máma to vědět nesmí" chápavě jsem přikívla a vše jin řekla....

,,Dobrá mi už vše zařídíme" usmáli se a odešli....

Ahoj💕
Takže dneska ještě jedna💕
Líbí?💕
Jak si myslíte, že to dopadne?💕
Ahoj💕

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat