8-pokoj 7

127 12 4
                                    

Stála jsem u recepce a čekali až Erik vše vyřídí. Mezití se kluci fotili s fanoušky a malé Ema běhala okolo nás,,Max?"zastavila se u mě,,Ano?" usměv jsem jí oplatila,,Upleteš mi potom copánky?" udělala na mě psí očka,,Ano",,Děkuju "

Když se knám vrátil Erik,začla nás rozdělivat do pokoju,,Eli,Tejlor a Stef budete mít 5" dal jim klíče,,Marcusi, Martinusi-6" ,,Max ty budeš mít 7" jen jsem kívla a vzala si kartu. Každý pokoj to má jinak,,Tati můžu být s Max na pokoji" prosila Ema,,No jestli to Max nevadí tak klidně. Jinak budeš semnou, nebo s klukama" usmál se,,Nevadí ti to Max? " otočila se na mě,,Ne nevadí, ale už pudu na pokoj",,Dobře " od kívla mi to Erik.

Skládala jsem si věci do malé skříňky,když někdo zaklepal. Položila jsem tryčka spátky fo kufru a šla ke dveří. Když jsem otevřela byl tam Martinus,,Potřebuješ něco? " usmála jsem se,,Je tu Ema?"usmál se,,Ne " zakroutila jsem hlavou,, Super " vešel dovnitř a zamkl dveře,,Co to děláš?" couvala jsem do zadu,,Psst" položil mi prst na rty,,Musím ti něco říct" naklonil se k mému uchu,,Neskutečně moc mě vzrušuješ. Když přemýšlíš,když jsi nervozní,když se soustředíš. Jsi překrásná a neodolatelná. Miluju tě " zašeptal a lehce mi skousl ušní lalouček a odešel.
Stála jsem tam jak opařená a snažila se bobrat to co se právě stalo. Wau...

Ahoj
Tak co? Líbí? Asi jo...
Jsem ráda, že se vám tato knížka líbí a tak si naní chci dát záležet.
Taky jestli se chce na něco zepta tak můžete.
Myslí jako Max,Tínuse,Mace,Emi atd....
Mám vás ráda💕
Jste taková zlatíčka💕

Ahoj✋💕

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat