1 Dalis

3.6K 162 5
                                    



-Šlykštynė ! Pažiūrėk į save! į savo veidą ,nyk iš šio pasaulio! Susidegink ! Randuotoji!.

Nuolat tai girdžiu . Galvojau , kad paėgsiu tai ignoruoti ,bet vėl bėgu iš mokyklos vergdama. Atrodo kad širdis įšoks iš krūtinės.
Aš jau namų kieme . Greitai atrakinu duris ir lekiu į savo kambarį ,kad mama nematytu manęs verkiančios vėl....

Žvelgiu į veidrodį ilgi juodi plaukai ,rudos akys, nubėgės tušas ir bjaurus randas dengiantis puse mano veido. Suklupau prie kriauklės, kojas prisitraukiu prie kutrinės ir verkiu. Noriu mirti !

<...>

*Paul *

-Vaikinai ,galite pokalbius telefonu nukelti po repeticijos? - rėkiau ant vaikinu.

-Gerai, gerai taip ir liksiu nepakalbėjęs su mama. -pavartė akis Louis

-Nuo kada tavo mama Eleanor? .-ir tuo metu suskambo mano telefonas Clodagh tai tikrai svarbu jai skambina man dabar.

-Vaikinai aš greit. -jie pavartė akis

-Per darbą jokiu asmeniniu skambučiu. -nusivaipė Niall. Pastaruoju metu jam kažkas ne taip.

<...>

*Niall

Paul rimtai knisa ,bet jis geras vyrukas. Paul išėjus visi kibo skambinti savo merginoms ir seilėtis prie telefono - net šlykštu! O aš nieko . Sėdžiu ir apsimetu, kad aš kažkam rūpiu . Nugirdau Paul pokalbi.

'Vėl?

Jai viskas gerai?

Ką!!?? ji ligoninėje? !

O varge!

Kaip nesijaudinti? !.'

....

Po kiek laiko už kampo atėjo Paul jo akys buvo raudonos ?Jis verkė ? O sako vyrai neverkia.

-Atsiprašau vaikinai . Tęskim. -visi susižvalgėm

-Paul? Tau viskas gerai?.-atsargiai paklausiau

-Taip,Niall, nesirūpink. Gerai repetuojam.-suplojo rankomis.

<...>

Visu susirinkę pas Louis ir Eleanora tai yra Liam su Sophia, Harry su Keitę , Zayn su Perrie ir Aš.

Visi porom, porom, o aš vienas sėdžiu, tiesa norėjau neatvažiuoti, bet Keitė privertė. Visi burkavosi . Žinote tai nemalonus jausmas,kuri esate patyrę bent vieną kartą gyvenime. Atsistojau ir tiesiog nuėjau į verandą prisidegiau cigaretę ir su malonumu ją rūkiau. Pakėliau akis į dangų tai elementarus grožis, kuri ne kiekvienas pastebi, o gaila.

<...>

*Autorė

Niall svajojo apie mergina kuri įsimylėtu paprasta rūpestinga ir miela Niall ,o ne jo pinigine ir populiarumą . Jis nori tokios kuri ryte pabučiuotu ir pasakytu 'Labas rytas! Kaip miegojai? ' o ne 'kiek tu tiksliai gauni už koncertą? Ar galėtum pravesti man į sąskaita pinigu ?' Visi mano kad būti turtingu smagu, bet laimės už pinigus nenusipirksi .

*Darcy

Norėjau mirti, bet mama mane rado. Aš tokia beviltiška, kad nesugebu nusižudyti. Dėl manęs ir viso šito šūdo tėtis grįžo ir sėdi mano palatoje ant nepatogios kėdės ir snaudžia, tuo tarpu mama sėdi ant sofos,o aš žiūrių pro langą ir matau dideli blyną kabanti aukštai, nors jis atrodo taip žemai ir jį galima paliesti. Akys nukrypo į riešus,kurie apvynioti baltu tvarsčiu.

---------------

P.s palikit komentarų :)

Sužeista siela.Where stories live. Discover now