17 dalis.

1.5K 80 0
                                    

Can anybody hear me?
Or am I talking to myself?
My mind is running empty
In the search for someone else
Who doesn't look right through me.
It's all just static in my head
Can anybody tell me why I'm lonely like a satellite?
'Cause tonight I'm feeling like an astronaut
Sending SOS from this tiny box...

Niuniavau dainą kuria išgirdau vakar iš radijo seselių kabinete, ji taip įsirežė mano mintyse, kad negaliu jos iš ten iškrapštyti. Sėdėjau prie daktaro kabineto laukdama apžiūros. Per šia savaite man pagerėjo atgavau odos spalva nesu tokia išblyškusi. Galiu valgyti ir nevemiu. Jaučiausi daug geriau. Gaila tik tiek, kad beveik nemačiau Niall. Tai vis per mano tėvus,kurie čia buna vos ne visą laiką. Nesakau, kad tai blogai, bet.
- Darcy Higgins .- mane pašaukė vos spėjus kitai merginai išeiti iš kabineto. Atsistojau ir nužingsniavau į kabinetą.
-Taigi ,Higgins, kaip jautiesi?.- daktaras vartė mano lygos istorija.
-Gerai.- sumirksėjau ir įsižėjau į jo pieštukine. Jo vienas pieštukas buvo su One Direction atvaizdu. Prunkštelėjau. Jis pakėlė akis į mane, bet nieko nesakė.
-Tada puiku. Išrašau tave. Gali eiti.- šnekėjo daktaras.
-Ačiū viso geriausio.- atsistojau ir apleidau kabinetą. Šalia jo sedėjo moteris su gal penkiolikmete mergina. Ji aiktelėjo mane pamačiusi, bet nieko nesakė. Nusišypsojau jai. Ji savo mamai kažka sušnabždėjo. Ėjau toliau kol nepajutau rankos ant peties.
-Laba diena. Atsiprašau, kad trugdau, bet gal galite nusifotografuoti su mano dukterimi. Ji karšta One Direction gerbėja.- klausiau moteriškės. Maloniai jai šyptėjau. Stengiausi neparodyti, kad esu sutrikusi. -Taip žinoma.- nusišypsojau. Mergina priėjo prie manęs ir padavė savo mamai telefoną, o pati priėjo. Mes apsikabinome ir pasidarėme kelias bendras nuotraukas.
-Ačiū tau Darcy. Gal but tai nuskambės įžūliai, bet galbūt galėtum kaiką perduoti Niall. Na žinoma jai tu sutinki.- nedrąsiai šnekėjo ji.
-Taip žinoma.- linktelėjau jai.
...
Ta mergina man davė didele užrašų knygute ant kurios buvo pavaizduoti berniukai. Ji sakė, kad ta knygute turi nuo pat 2011 metų, kaip tapo jų fane. Ir visada ja nešiojasi. Ji parašiusi savo gyvenimo istorija ir panašiai. Nedrįsau atsiversti pasižiūrėti visgi tai asmeniška. Dabar dar kartą įsitikinau, kad vaikinų fanės yra pačios karsčiausios ir stipriai atsidavusios jiems. Tai miela.
...
Sėdėjau ant savo lovos krašto. Laukiau kol atvažiuos pasiimti manęs tėvai. Daiktus susikroviau. Atsisveikinau su Erika. Netrukus atvažiavo mama, nuėjo užpildyti dokumentus.
-Na važiuojam.- nusišypsojo mama. Atsistojau ir pasiemiau savo kuprinę. Persimečiau per petį. Pamojavau Erikai. Ji šyptelėjo. Įsėdau į mašina.
-Kur tėtis?.- paklausiau . Sekė nemaloni tyla.
-Jis darbe. Vaikinams koncertas. Grįš vėlai vakare.- nusišypsojo mama. Viduje buvo kiek ramiau nei įprastai.
...
Vakare sėdėjau prie laptopo savo kambaryje. Įsijungiau Twitteri, Tumblr, Skype ir kitus puslapius. Niall parašiau, kad mane paleido iš ligononės ir gerai jaučiuosi. Pirštais beldenau per laptopo klavetūra rašydama dainos žodžius tos kuri niekaip neišėjo iš mano galvos. 'Sending SOS from this tiny..'. Netikėtai prieš mano akis išoko Niall veidas. Paspaudžiau 'atsiliepti' migtuką.
-Labas!.- sušuko ir isišiepė parodydamas savo baltus dantis.
-Labas.- užsidėjau ausines.
-Ar myli mane?.- juogdamasis paklausiau.
-Ne, tave išdaviau su meškučiu.- prispaudžiau meškuti prie krūtinės.
-Aš isižeidžiau.- vaidino supykusi Niall. Pradėjau garsiai juoktis. Mažius pradėjo miauksėti. Niall paėmė ji ant rankų.
-Myliu tave.- nusiraminau ir pasakiau žėdama tiesiai į kamerą.
-Aš tave stipriau.- pasiuntė man oro bučinuką. Ir nusižiovavo.
-Eik miegot mažiuk.- prikandau lūpą.
-Tau leidus.- nusijuokė ir dar kartą nusižiovavo.
-Pašnekėsim rytoj.- mirktelėjau jam.
-Rytoj man laisvas vakaras. Atvažiuosiu tavęs.- mirktelėjo ir prikando lūpą.
-Gerai.- nusišypsojau.
Baigėme pokalbi. Uždariau laptopą ir padėjau ant žemės. Atsiguliau. Įkvėpiau meškučio aromato ant jo vis dar jautėsi Niall kvapas. Užmigau.

Niall*
Vos baigiau pokalbį su Darcy pro duris įsiveržė Louis.
-Ką tu čia veiki?.- nesupratęs žėjau į Louis.
-Pasiemiau Eleanora iš draugės ir ji užsinorėjo į tualetą.- pavartė akis. Pakėliau antakį.
-Normalu.- nusijuokiau.
-Tai jau taip. Tos merginos.- pavartė akis.- su kuo tu šnekėjai? Tik nesakyk, kad išdurnėjai ir pradėjai šnekėtis su savimi .- nusijuokė.
-Su Darcy.- išsiviepiau.
-Kodėl butent ji? Ir dar Paul dukra. Galėtum susirasti kita.- nusijuokė ir paglostė Mažiuką.
-Brolau, jai isidėtum mano akis į savo duobiakes nieko kito nematytum tik ja. Darcy.- svajingai atsidusau.
-Niall, tu įklimpai.- patapšnojo per petį.
-Žinau. Man tai patinka.- išsiviepiau.

Sužeista siela.Where stories live. Discover now