32 dalis

1.1K 73 0
                                    


Visa drebėjau ir negalėjau pajudinti nei vieno sušikto raumenelio. Spoksojau į televizoriuje judančius vaizdus. Protas rėkė, kad čiupčiau telefoną ir rinkčiau Niall numerį, bet man kažkas neleido. Atrodo nematomas daiktas laiko mane glėbyje. Esu tai jautusi ir ankščiau... riba iki mirties. Stipriai suspaudžiau akių vokus.
...
Tai negali būti tiesa. Sėdžiu ligoninės koridoriuje. Visi lakstė lyg pašėlę. Atrodo niekas nesuprato kokia jų vieta šioje situacijoje. Prieš mano akis atsitūpė gan jaunas vyriškis.
-Darcy? Girdi mane?,- į mane kreipėsi jis. Linktelėjau.
-Aš daktaras Slauderis.- prisistatė.- žinau dabar tau sunku, bet tau reikia išlikti ramiai. Žinau, kad sugebėsi. Niall, ši naktis bus labai sunki negaliu to slėpti nuo tavęs, bet tu jam reikalinga labiau nei kada nors gyvenime. Supranti?.- palaukęs kol palinksėsiu tęsė toliau,- aš nuoširdžiai tikiu, kad jis pasveiks. Jis susidūrė su kitu automobiliu, kitoje mašinoje važiavo keturių asmenų šeima jie taip pat sunkiai sužeisti.- baigė kalbėti daktaras. Pradėjau dar garsiau kukčioti. Niekada nemaniau, kad tai gali nutikti man.
-Galiu pas jį nueiti?.- paklausiau ir pakėliau akis su viltimi.
-Dabar negalima.- papurtė galvą.
-Suprantu,- nurijau seiles.
Pasukau galvą į kaire puse. Ten buvo visi: merginos, vaikinai, Niall tėvai ir brolis. Po kelėtos minučių spoksojimo į juos pasiryžau atsistoti ir nueiti pas juos. Žinojau jai taip bus mano skruostus pasidengs ašaromis, ir aš neklydau. Stipriai apsikabinau mamą.
-Jam viskas bus gerai širdelę,- glostė mano nugarą mama.
-Aš bijau,- prikandau lūpą, kad kiek apsiraminčiau.
-Mes šalia,- sušnabždėjo į ausį mama. Taip prastovėjome gal kokį pusvalandi. Nebebuvo iš ko verkti, tad mane pasodino prie merginu, kurios raudojo atsirėmusios į savo vaikinu pečius.
-Kam kavos?,- paklausė mano mama. Beveik visi pakėlė rankas išskyrus mane ir Effa.
-Padėsiu tau mieloji,- sušniurkštė nosimi Niall mama.
*
Darcy sėdėjo įsmeigusi žvilgsni į koridoriaus gale esančias duris. Iš kuriu vis įeidavo ar išeidavo daktarai ar seselės baltais chalatais. Ji atiduotu bet ką , kad tik šia minutę butu šalia jo. Kiti vis vaikščiojo pirmyn ir atgal, kalbino mergina, bet jai buvo tai ne motais. Ji laukė akimirkos, kaip iš palatos išeis daktaras ir praneš geras naujienas. Už baltų durų gulėjo Niall ir kovoja dėl galimybės likti šiame pasaulyje. Daktarai dirbo visu pajėgumu, kad išgelbėtu jauna vaikina kuriam gyvenimas dar prieš akis. Vaikinas atsimerkė. Jis matė daktarus, bet nesuprato kur jis ir kas darosi. Vaikinas žiojosi kažką sakyti, bet jo kūną pervėrė nežmoniškas skausmas. Iš jo akių paspruko kelios ašaros. Jo kvėpavimas lėtėjo
-Nagi vyruti, tu gali ,- kartojo daktaras pridėjęs elektros šoką prie jo krūtinės.
Tuo tarpu mergina sėdinti už durų sunėrusi savo pirštus ir lūpų kampučiu liesdama savo krumplius, lingavo ir kartojo sau „Tu gali, tu gali, tu gali. Nepalik manęs".

Harry*
Visi buvo sukrėsti, kaip gavome žinia. Niall, tiesiog važiavo į parduotuve nupirkti kažko skanaus visiems , buvo užsiminęs, kad atsiveš ir Darcy. Neįtikėtina, kaip gyvenimas gali pasikeisti vos per keletą sekundžių. Vienas neatsargus posūkis ir tu kovosi dėl savo gyvybės. Ėjau koridoriumi nešinas dviem puodeliais arbatos. Merginos išskyrus Darcy užmigo ant nepatogiu kėdžių laukiamajame. Mergina su megztuko rankove perbraukė per savo paakius ir vėl sukryžiavo savo pirštus, ji net nesiruošia atitraukti savo akių nuo durų.
-Darcy, imk mėtų arbatos,- pritūpiau ir ištiesiau jai puodelį arbatos.
-Ačiū,- drebančiu balsu padėkojo ir paėmė iš manęs popierinį puodelį.
-Butu gerai, kad bent kiek pailsėtum,- stengiausi nusišypsoti, bet ne kas pavyko.
-Negaliu, aš privalau sulaukti ,- papūtė oro į puodelį ir truputi gurkštelėjo.
-Tau reikia pailsėti, Darcy ,- bandžiau ja įtikinti.
-Tu gali patylėti?! Tiesiog sušiktai užsičiaupk ir nevaidink, kad tau viskas gerai, nes tikrai nėra gerai!! Niall miršta, tu to nejauti?! Jo širdis suknistai stoja, o tu man siūlai pailsėti !! ,- Darcy atsisuko į mane ir viską išrėkė. Ji pratrūko. Darcy buvo teisi.Ji pradėjo gyliai kvėpuoti, paėmiau iš jos drebančiu rankų puodelį ir padėjau ant grindų. Apglėbiau ja savo rankomis. Reikia ja nuraminti. Dabar tikrai įsitikinau, kad ji myli Niall.

Sužeista siela.Where stories live. Discover now