*Darcy.
Man visas kūnas nutirpo , kaip aš tai išgirdau . Niekada negalvojau , kad man tai pasakys mano tėtis .
-Aš padariau didele klaidą , kad tave supažindinau su Niall Horan . Aš matau ,tu imi ji įsimylėti . Nieko nesakau jis geras vaikinas , bet jis ne tau . Niall yra įskaudinęs , ir turėjęs daug merginų . Darcy suprask mane aš nenoriu ,kad tave skaudintu. Ir dabar jis tamposi su kažkokia mergina .- ramiai kalbėjo tėtis prie pusryčiu stalo . Mama tik linktelėjo pritardama tėčiui.
-Nieko tarp mūsų nėra .- sunkiai nurijau gerklėje seilių gumulą. Nebūčiau daugiau ištarusi nei žodzio. Tai buvo iš dalies tiesa . Taip jis mane pabučiavo ana vakarą ir tai jaučiu iki dabar . Nerealus jausmas . Visgi tai nieko nekeičia . Po to laiko negavau iš jo nei vienos žinutės ,o pati parašyti nesiryžau . Tai šiek tiek skaudina.Pykstu ant Niall gal jis iš tu kuris tiesiog mėgsta žaisti kitu jausmais .Tėtis sako tiesa aš po truputi įsimyliu Niall ir to niekas nesustabdys , net aš pati . O gal aš nenoriu to daryti ?
Žiauriausia tai, kad negaliu tiesiog išbraukti žmonių iš savo gyvenimo. Jei buvo tas, artimas mano širdžiai jis niekada ir nedings.Lėtai atsistojau nuo stalo ir lipau laiptais aukštyn . Atsidusau ir ėmiau rengtis , nes su mama važiuosime apsipirkti . Ir žinote ką mane nori vėl įgrusti į kitą velnio skyle. Normalus žmonės tai vadina koledžu . Nenoriu patirti skausmo vėl ir vėl . Tėvai to nesupranta aš bijau , labai bijau . Yra ir pliusas ten eis Effa prisimenate ta mergina kuri taip pat buvo susitikime su grupe . Mes dabar , kaip ir draugės .
-Darcy .- išgirdau savo vardą ir tai buvo ženklas man , kad manęs jau laukia .
-Einu .- lėtai lipau laiptais .
Mes jau kelyje su mama nešnekėjau nei puse žodžio . Tiesiog atrėmiau galvą į mašinos stiklą ir užsimerkiau . Galvojau apie ji . Jo minkštas lūpas . Jaučiau šypsena ant savo veido . Noriu ,kad jis butu šalę manęs . Tvirtai apkabintu ir niekada nepaleistu .
-Atvažiavom .- džiaugsmingai sušuko mama . Jei šiandien gera nuotaika priešingai nei man. Išlipau iš mašinos kartu su mama patraukiame prekybos centro link . Norėčiau dabar pabėgti ir pasislėpti miške , kad niekas manęs nerastu . Žinau , tai kvaila ir beveik neįmanoma....
-Eime čia . Žiūrėk kokios gražios rankinės .- sucypė mano mama , na žinoma ji pasinešusi ant tokiu dalykų . Turėčiau būti tokia pat , bet nesu . Žinau , mama nori tokios dukros,kuri norėtu apsipirkinėti , darytis makiažą , manikiūrą ir visus kitus man nereikšmingus dalykus .
-Taip ji išties įspūdinga .- šyptelėjau mamai . Nenorėjau čia būti
-----------------------------------------------------
Hey . Na štai nauja dalis ! Žinau , kad labai ilgai nebuvo ir visa kita . Atleiskit man :)
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤