7 dalis

2.1K 110 7
                                    

*Darcy
Jau baigiu prakeikti Pirmadienius ir Ketvirtadienius. Vėl einu pas Hana savo terapeute.

-Sveika Darcy .- išsišiepė Hana.

-Greičiau viską baigiam .-sumurmėjau.

-Gerai. Kaip jautiesi ?.- paklausė ir įsitaisė savo kėdėje.

-Gerai .- sumirksėjau.

-Einam .- atsistojo . Nieko nesupratau.

-Kur ?.- pasimečiau.

-Pamatysi .- nusišypsojo tokia šypsenėle lyg sakytu, viskas bus gerai . Priėjome prie baltu durų ant kuriu užrašyta ' salė'. Hana atidarė duris. Ten buvo maždaug dešimt žmonių. Apsisukau ir norėjau eiti atgal.

-Čia visi kalba atvirai . Vis jie turi bedu tokiu, kaip tavo. Nebijok .- raminančiai kalbėjo Hana. Linktelėjau.

-Sveiki visi . Čia Darcy naujokė.- pasisveikino su grupe ir pristatė mane . Visi sužiuro, man per daug dėmesio. Nuleidau galva ir atsisėdau prie merginos . Čia buvo įvairaus amžiaus žmonių.

-Taigi Darcy ar esi buvusi panašiuose pokalbiuose ? .- paklausė Hana.

-Taip .- linktelėjau.

-Na ar susiradai ten draugų ?.- paklausė .

-Taip.

-Dabar bendrauji su jais ? .- pasidomėjo.

- Ne. Ji nusižudė.- sumirksėjau.

-Todėl baigei lankytis ten? .-paklausė.

-Ne. Mes nebuvome artimos . Tiesiog tai sužinojo keli mokiniai iš mokyklos .-nuleidau galva .

-Gerai. Kas nori papasakoti ką veikė šią savaite ? .-nužvelgė visus Hana.

Visi tylėjo .

-Effa , gal tu ?.- šyptelėjo prie manęs sėdinčiai merginai.

-Nieko .- nurijo seiles.

-Gerai , kaip tau sekasi mokykloje ?.- padrąsinamai linktelėjo Hana.

-Neinu ten . Bijau ir nežinau ko . Visi žino kad tai darau ir man tai primena .- timtelėjo rankove. Puikiai žinau ta gestą.

-Jie tave skaudina ? .- paklausė Hana.

-Taip .- nurijo seiles . Jos balsas drebėjo. Viena moteris pradėjo verkti , o iš paskos Effa. Visi apsiramino.

-Darcy ?.- pažėjo į mane.

-Taip ?.- nurijau seilių gumulą.

-Ar tave skaudino mokykloje po to, kaip sužinojo ? .- nužvelgė mane Hana.

-Taip. Bijojau išeiti į lauką. Visada bijojau , kad sutiksiu kažką iš mokyklos . Tada nuėjau į mokykla ir visi žinojo . Dar tas randas visada iš jo tyčiojosi .- nurijau seilių ir ašarų gumulą .

-Ir tada tu bandei nusižudyti vėl?.- ramiai kalbėjo Hana. Linktelėjau. Ašaros paėmė viršų .

*Niall.

Sėdėjau pasirėmęs alkūnėmis. Darcy ji tokia graži jos plaukai , akys . Noriu vėl ja pamatyti.

-Niall !!! Užknisai !!.- pajaučiau nestipru smūgi pakauši.

-Ką ? .-atsisukau į Kate .

-Jetaus koks užsisvajojęs . Eik repetuot jau senai pertrauka baigėsi . Užteks apie mergas svajot.- sukikeno ji ir nuėjo link merginų. Pakilau iš savo vietos ir nuėjau pas vaikinus .

- Niall ! judinkis .- rėkė ant manęs Liam.

-Einu jetaus .- pavarčiau akis.

-Ko tu toks užsisvajojęs ? .- suraukė antakius Haris.

Sužeista siela.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora