66 dalis.
*Po keliatos dienų*
Ryte atsikėliau su balsu viduje kuris sakė, kad turiu jam tai pasakyti šiandien. Apsisukau aplink ir pamačiau mėlynas blondino akis. Prikandau lūpą ir nusišypsijau jam.
-Labas rytas.- pabučiavo į lūpas.
-Labas rytas.- nusišypsojau. Ir mano skrandžiu kilo šleikštylis. Šokau iš lovos ir vos spėjau į vonia.
-Gal koks gripas?.- laikė mano plaukus Niall. Nusišluosčiau burną ir vandenių ją prasiskalavau.
-Nevisai.- nurijau vandens gurkšni. Jaučiausi papilnėjusi ir kiek sunki.
-Kas yra Darcy?.- apkabino per liemeni ir uždėjo savo tvirtas rankas man ant pilvo. Apsisukau į jį.
-Niall, aš nežinau, kaip tai tau pasakyti.- prikandau lūpą.
-Juk mes neturim paslapčių, tiesa?.- paklausė. Jo veida buvo susirūpinęs.
-Na nevisai .- nudelbiau akis.
-Darcy, sakyk kas vyksta.- kiek pakėlė balsą.
-Nekelk balso prieš mane, Horan.- pakėliau balsą.
-Nepradėk, Darcy.- pavartė akis. Aš išlindau iš jo glėbio.
-Kodėl, kaip visada bandome normaliai kalbėtis tu visada pradedi ant manęs rėkti!!.- rėkiau ant jo ir trenkiau antausi. Mano emocijos sukilo per sekunde.
-Darcy, aš atsiprašau.- priėjo prie manęs.
-Noriu šokoladuko.- apsisukau ir nulipau laiptais į virtuve ir iš šaldytuvo išsitraukiau Snicker. Atsisėdau ant spintelės. Į virtuve įėjo Niall ir pasimetusiu žvilgsniu žiūrėjo į mane.
-Ar jau galime pakalbėti?.- paklausė ir priėjo prie manęs.
-Jai nerėksi ant manęs.- kramčiau.
-Duok atsikasti.- meilinosi.
-Tai per daug skanu dalintis.- patempiau lūpą.
-Prašau.- prikando lūpą.
-Aš keliausiu į dangų.- pavarčiau akis ir įdėjau paakutini kąsni Niall į burną.
-Skanu.- sukramtė.
-Aš tai žinau.- nusijuokiau.
-Na tai ką norėjai man pasakyti ?.- paklausė ir aš pasimčiau. Dabar arba niekada. Susikaupiau ir gyliai įlvėpiau.
-Niall aš laukiuosi.- nurijau seiles.
-Nuo ko?.
-Nio tavęs kvaili.- suraukiau antakius.
-Bet, kaip?.- jo veido mimika buvo nepaiškinama.
-Na žinai, kaip du žmones gyvena kartu ir jie yra pora. Kartais jie pasimyli ir gali atsirasti mažas vaikiukas?.- aiškinau jam, kaip mažam vaikui.
-Čia rimtai? Tu laukiesi?.- pakelė antaki jo akyse sužibo ašaros.
-Taip. Mėnesi.- mamo lūpa suvirpėjo.
-O Dieve ir tu man dabar tai pasakai?.- jis šypsojosi ir jo skruostu ritosi ašaros.
-Neverk.- mano veida padengė plati šypsena.
-Aš busiu tėvas.- stipriai mane apkabino. Atsitraukiau nuo jo ir nuvaliau jam ašaras.
-Aš taip bijojau tau pasakyti.- nuaijuokiau.
-Tai pati geriausia naujiema per visa mano gyvenimą.- jo akys žibėjo negalėjau nutraukti nuo jo akių.
...
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤