36 dalis.

1.1K 70 0
                                    


-Jis atsigavo ,- šyptelėjo man Greg.
Atrodė pradėsiu spiegti iš laimės ir ore vartytis kūlversčiu.
-Tikrai?.- užsidengiau burna ir sukukčiojau.
-Dabar jis miega. Rytoj jam darys kelių operacija.- draugiškai apsikabino Gregas norėdamas mane nuraminti.
-Sveiki .- Niall mama pasitrynė akis.
-Sveika.- draugiškai apsikabino su mano mama,- dukrele neverk .- patrynė mano nugarą Maura.
-Šššš jis pasveiks.- ramino mane Greg. Taip gera girdėti tuos žodžius " jis pasveiks".
-Labai jau nepatogi ši kėdė.- pasiskundė Maura.
-Galite važiuoti pas mus. Pailsėsite.- pasiūlė mano mama.
-Na nusiprausti butu ne pro šali .- nusišypsojo Maura. Matėsi ji netroško noru palikti Niall visai, kaip aš.
-Aš pabūsiu su juo, nesijaudinkite.- nusivaliau paakius ir atsisėdau ant laisvos kėdės.
-Gerai .- atsiduso Maura.
...

Jie išvažiavo. Likau su juo viena. Niall jau mažiau apkrautas visokiausiu aparatų. Jo veidas vėl buvo toks pat tik su keliais įbrėžimais ir pleistru ant smakro. Dieve, kaip aš jo pasiilgau.
-Niall.- tyliai pasakiau ir paėmiau jo ranką. Jo akių vokai buvo užmerkti.
-Atsiprašau ,- žvilgtelėjau į savo riešą. Prikandau lūpą, kad nesigirdėtu mano kukčiojimo ,- prasimerk, noriu vėl pajusti ta gilų žvilgsni ,- sušnabždėjau. Palaukus kelias sekundes tvirtai suspaudžiau akių vokus.
Po dvejų valandų spoksojimo į jo ramų veidą išalkau. Nusprendžia greitai nueiti kavos. Skubėdama ir kiek drebančiomis rankomis žingsniavau koridoriumi su puodeliu karšto šokolado. Įėjau į Niall paltą ir kiek šoktelėjau pamačius jauna sesutę ji buvo kokiais dviem metam vyresnė už mane.
-O sveika .- nusišypsojo.
-Labas.- atsisėdau ant kėdės. Ji kažką rašinėjo į savo sąsiuvinį.
-Taigi tu jo pusseserė? .- prabilo. Aiktelėjau tokio įžūlumo?.
-Hm... Ne.- atsikrenkščiau.
-Na nesvarbu, nes tikrai tokia, kaip tu negalėtum būti jo mergina ar kažkas panašaus. Jis, juk Niall Horan,- šnekėjo seselė leisdama vaistus.
-Esu.- tyliai sušnabždėjau. Pripažinsiu, kad jos žodžiai mane įskaudino.
-Jei jis prabus paspausk raudoną mygtuką virš jo lovos .- parodė į mygtuką. Surinkusi viską kas priklausė jai išėjo. Papūčiau oro į puodeli, kad skysti esantis viduje nebūtu toks karštas. Viena ranka laikiau puodelį, o kita paėmiau Niall ranką, švelniai nykščiu glosčiau jo nykštį taip save ramindama. Po penkių minučių padėjau popierinį puodeli ant staliuko ir pasiėmiau savo telefoną. Kurį laiką naršiau po jį. Vis nedrįsau nueiti į savo Twitter paskyra ir net nežinau kodėl, buvo keistas jausmas dėl to. Žvilgtelėjau į Niall jis vis dar buvo užsimerkęs ir mane tai varė į nevilti.
-Sveika,- pajaučiau delną ant peties. Šoktelėjau.
-Dėl Dievo meilės, Harry ,- atsisukau į jį.
-Atleisk nenorėjau .- šyptelėjo. Jis buvo kiek nuliūdęs.
-Ko toks paniuręs ? ,- šyptelėjau jam.
-Išsiskyriau su Kate ,- apsilaižė lūpas ir atsisėdo ant laisvos kėdės.
-Kas nutiko ? ,- pakėliau antakius.
-Jai atsibodo žurnalistai, mūsų fanės ir visa kita,- atsiduso.
-Na ji tiesiog neturėjo kantrybės, juk tai jūsų gyvenimo dalis jus nuo to nepabėgsite, bet kaip man Kate patiktu turiu pasakyti jai ji iš tiesų tave myli nebūtų taip greitai pasidavusi ,- šyptelėjau jam.
-Tiesa,- palinksėjo ,- nori ko nors valgomo? ,- pasiūlė.
-Jai nesunku ,- šyptelėjau ir pažiūrėjau į Niall. Harry parnešė salotų ir kotletą. Bešnekėdami apie visokius menkniekius užsinorėjau į tualetą. Sunkiai radau, bet visgi radau. Greitai atlikau savo reikalus ir paskubomis ėjau . Mačiau į Niall palatą įėjo gydytojas tad paspartinau žingsnį dar greičiau. Įėjau į palatą ir pamačiau sunkiai pramerktas blondino akis. Jis atsikėlė ...

Sužeista siela.Where stories live. Discover now