*vakarienė*
Ilgai stovėjau galineme namo kieme, mėgavausi pirmu sniegu. Pasidarė kiek šalotoka, bet visvien stovėjau užmerktomis akimis. Ištiesiau ranką, kelios snaigės įkrito man į delną, bet už keletos sekundžių jos ištirpo. Nusišypsojau sau. Myliu sniegą. Tiesiog norėjosi bėgti ir vartytis jame, lyg mažam vaikui.
-Sušalsi.- už savęs išgirdau kimų balsą.
-Ne, tai puiku ! .- nusijuokiau, atsisugdama pamačiusi tarpduryje stovinti Niall .- pažiūrėk jos šoką valsia .- sukrykčiau ir apsisukau aplink.
-Tau jos tikrai patinka.- sugavo mane jo šiltos ir tvirtos rankos.
-Aš jį tiesiog dievinu.- nusijuokiau.
-Jis niekur nepabėgs.- nusijuokė.- bėje tau tinka suknelės.- sušnabždėjo į ausį ir apsuko aplink mano ašį. Nuraudau.
-O tau kostiumas.- nužvelgiau ji. Jis buvo apsirengęs oficialiai, kaip ir kiti name esantis asmenys.
-Eime į vidų. Nenoriu, kad sušaltum.- paglostė mano žandą. Ant jo šviesių plaukų krito mažos snaigės, kadangi jo neuždengė mažas mūsų galinio kiemo stogelis.
-Tu turėsi mane slaugyti.- nusišypsojau ir žvelgiau jam tiesiai į akis.
-Nors ir visa gyvenimą.- tvirtai apkabino. Pasilenkes švelniai pabučiavo.
-Darcy, Nail.- į mus kreipėsi švelnus mergaitės balsas. Ji vis dar nemoka ištarti Niall teisiklingai, tai miela.- mama, liepė jums eiti į vidų, nes visi eina valgyti .- už mūsų kalbėjo Diana.
-Gerai.- nusišypsojau jai. Ji buvo miela, su mėlyna pusta suknele ir kaspinu plaukuose.
Prieš įeidama į svetaine kurioje buvo visi vaikinai su merginomis ir keli draugai iš tėčio ir mamos darbo, pasitasiau netvarkingus plaukus. Vos įėjusi visi pradėjo sveikintis ir šnekučiuotis. Vakarienė tikrai buvo įspudinga. Kasdieninis mūsų valgomasis stalas buvo toks gražus ir dvelgė pabranga. Atsisėdau tarp Niall'o ir Harrio. Visus nužvelgiau ir pasigedau Zayn ir Effos.
-Kur Zayn ir Effa? Maniau jie bus čia?.- pasilenkiau arčiau Niall paklausiau, tikėdamsi, kad jis žinos atsakyma į mano klausyma.
-Supranti Darcy jie nėra tokie angeliukai, kaip atrodo.- nespėjusi nieko pasakyti Niall, prabilo Harry.
-Harry tiesiog užsičiaupk.- nusijuokiau.
-Tiesiog sakau, kaip yra.- iškėlė rankas, lyg gintusi.
-Jie tiesiog nuėjo padėti tavo tėčiui.- nusijuokė Niall ir supinė mūsų pirštus. Linktelėjau jam. Mes toliau leidome smagiai vakara. Visi valgė ir pasakojo linksmas istorijas ir juokelius. Ypač buvo linksma, kaip Louis užmesdavo galinga komentarą ar kažką panašaus. Kalbant apie Louis ir Eleanora jie dabar atrodė ypač laimingi. Niall visą vakarą nepaleido mano rankos ir nesustojo man sakyti komplinentus.
...
Visi išeidinėjo ir dėkojo už gerai praleista vakarą. Niall man sakė, kad mūsų vakaras dar toli gražu nesibaigė. Tad sėdžiu jo mašinoje ir važiuoju . Jis net nedavė man laiko persirengti. Per mašinos langą stebėjau krentančias snaigės ir man į galvą atėjo mintis.
-Jau tuoj kalėdos!.- kiek per garsiai pasakiau, na tai buvo panašu į rėkimą. Susivokusi, kad tai buvo netikėta tiek jam, tiek man, nuraudau.
-Na taip jos už mėnesio.- nusijuokė ir mašina sustojo. Apsidairiau, buvau visiškai nepažistamoje vietoje.
-Ką mes čia darom?.- paklausiau Niall.
-Eime.- tiesiog nusišypsojo ir paėme mano ranką.
-Jai tu žadi mane nužudyti ir palikti ? tiesiog pasakyk gal spėsiu pabėgti ar duoti tau į tarpkoji .- nusijuokiau.
-Tu butum tikrai gera įkaitė.- nusijuokė Niall. Priėjome kiek apleista pastata su užrašu
' Mėlynasis takelis'.
-Ką mes čia darome? Ar tai privati valda?.- pamačiau lentute su užeašu 'Privati valda'.
-Pasitikėk manim.- nusijuokė. Niall iš kišenės išsitraukė raktus ir atrakino duris. Mes įžengėme į vidų. Mus pasitiko blausi, bet labai jauki šviesa, išvydau didelį ekraną ir daugybe raudonų kėdžių. Tai buvo senas kino teatras. Mes palipome laiptais į patį viršų. Ten buvo lyg sofutė, šalia staliukas su kokakola ir spragėsiais.
-Čia labai gražu.- dar kartą apsidairiau ir atsisukau į Niall.
-Čia pati artimiausia vieta man.- nusišypsojo ir pasisodino mane ant kelių.
-Tai tik senas teatras.- nusijuokiau.
-Ne tai kur kas daugiau. Kažkada prie paradinio įėjimo augo mėlynos rožės ir kvepėjo spragėsiais.- kalbėjo su šypsena Niall ir glostė mano ranką. Buvo matyti, kad tai sukelia jam malonius prisiminimus.
-Todėl vadinama mėlynasis takelis?.- paklausiau. Man buvo smalsu.
-Taip. Kažkada tai priklausė mano seneliams.- atsakė su šypsena. Priglaudžiau savo galvą prie jo krurinės. Gera klausyti jo raminančio balso. Atsitraikiau nuo jo, nusirengiau savo paltuką ta patį padarė Niall, jis paėmė pulteli ir įjungė didelį ekraną. Patogiai isitaisiau Niall glėbyje .Prasidėjo man iki kaulo smegenų žinomas filmas 'jei pasilikčiau'.
-Mano mėgstamiausias.- nusišypsojau.
-Žinau.- tvirčiau apsikabino.
Tiesiog dabar buvo tobula akimirka man. Nieko neiškeisčiau jos. Mes tiesiog žiūrėjome filmą ir ramiai sėdėjome. Man patiko klausyti jo lėto kvepavimo ir nestipriu širdies dužių. Pasibaigus filmui sekė komedija. Ji buvo tikrai juokinga.
-Žinai aš tave dievinu.- apsivijau kojomis Niall liemenį. Skaniai juokiausi.
-Žinau .- nusimaivė ir isitaisė patogiau.
-Savimeila.- prikandau lūpą ir pasilenkiau jį pabučiuoti.-Spragėsiai.- nusijuokiau. Jis isisiurbė man į lupas. Vis dar buvau su suknele, jo rankos kėlė mano suknelę ir apsistojo ties mano užpakaliuku silpnai ji suspausdamas. Atsegiau jo megstini ir pašalinau ji. Nespėjau sureguoti, kaip gulėjau jo juo. Jis ėmė bučiuoti mano kaklą ir glostė mano šlaunį. Viskas rutuliojosi toliau ir tai įvyko. ...
Tai buvo kažkas nuostabaus, magiško ir aistringo. Pati nuostabiausia naktis mano gyvenime.
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤