46 dalis.

1K 69 0
                                    


-Man viskas gerai, tiesiog skausmingos mėnesinės. Man tiesiog reikia prigulti,- gyliai įkvėpiau.
-Einam, mieloji,- Niall man paėmė man už rankos ir švelniai pakėlė.
-Būk geras nugabenk mane į vonia,- sukandau dantis.
-Gerai,- jis mane atsargiai nešė.
Vonioje viska susitvarkiau ir atsistojau. Nežmoniškai sumaudė šoną, nepajutau, kaip mano kūnas susvirduliavo ir atsirėmiau į spintelę.
-Ar viskas gerai ?,- už durų išgirdau Niall balsą.
-Taip ,- silpnai pasakiau. Ir išėjau iš patalpos. Su Niall susirangiau lovoje.
-Žinai viskas bus gerai ,- glostė mano plaukus ir atsargiai pakėlė smakra, kad galėtu mane pabučiuoti.
-Žinau, mielasis ,- atsidusau ir padėjau galvą ant jo krūtinės.
-Nori pažiūrėti filmą?.- pasiūlė.
-Butu puiku .- nusišypsojau jam. Vis dar maudė pilvą, bet jau nebetaip, kaip prieš tai. Todėl labai džiaugiausi už tai. Niall atsistojo ir paėmė mano kompjuteri.
-Koki žiūrim ?.- paklausė.
-Žiūrim išrinktuosius tai nuostabus serijalas ,- išsišiepiau nekalta šypsenėle. Žinojau, kad jam jis nepatinka.- prašau ,- patempiau lūpą.
-Darcy, taip nesąžininga,- atsisduso.
-Myliu tave ,- nusišypsojau ir paėmusi kompjuteri ieškojau jo.
-Nori arbatos ?.- pasiūlė.
-Tu ja per dažnai man siūlai, bet norėčiau,- nusišypsojau prikandau lūpą.
-Tikiuosi Clodah neišvis manęs iš virtuvės,- sukikeno Niall.
-Tikiuosi,- pakilnojau antakius ir kiek stipriau sukandau lūpą. Pasijudinau ir skausmas persmelkė mane. Niall išėjo iš kambario prieš tai įleisdamas Mažiuka. Jis sukniaukė ir užšoko ant lovos. Susirangė prie skaudančio šono. Paglosčiau jam galvą ir įjungiau išrinktųjų antra sezoną.

Niall*
Nulipau į apačia ir virtuvėje sutikau Clodah.
-Atėjau arbatos ,- šyptelėjau jai.
-Padarysiu, tiptik dariausi kavos,o tu paieškok spintelėje turėtu buti šokolado ir sausainiu, na žinoma jai du smailižiai jų nesuvalgė,- atsidusi ir pandė kiek nusijuokti.
-Nesijaudink, Clodah. Jai viskas bus gerai ,- stengiausi nuraminti ją.
-Tikiuosi. Ir pasakyk, Darcy, kad nesiruoštu į mokyklą,- šyptelėjo man ir užylė du arbatos puodelius ir viena kavos. Paėmiau sausainius ir arbatą. Tiesa sakant dabar nežinojau, kaip su ja elgtis. Man tai nauja. Ir galiu drąsiai teigti, kad man baugu.
-Ar miegosi su manimi šiandien ?.- paklausė Darcy, kaip grįžau pas ja. Nusišypsojau jai.
...
-Mama aš pati ,- nusišypsojau jai ir iėjau į ginekologės kabinetą. Mama mane tiesiog privertė ateiti pasitikrinti, nes jos manymu man kažkas negerai.
-Labaa rytas,- maloniai pasisveikinau su moterimi. Ji buvo panašaus amžiaus, kaip mano mama.
-Sveika, Darcy,- pasakė pažiūrėjusi į mano ligos istorija. Nedrąsiai atsisėdau ant kėdės priešais mane.
-Taigi, mieloji kaip jautiesi ?.- nusišypsojo man.
-Man labai skaudžios mėnesinės,- kiek nesusipatoginau.
-Kaklo neskauda ?.- pakėlė akis į mane.
-Ne, mane pykina ir skaudą papilvę ,- atsidusau ir žaidžiau su savo pirštais.
-Gulkis,- mostelėjo ranka į lova. Šalia jos buvo aparatas kuris primenė maža televizoriu.Padariau, kaip liepta. Daktarė ant mano pilvo užtepė šaltą masę ir pridėjo kažkoki daiktą. Mačiau, kaip ji niekinamai nužiūrėjo randus ant mano pilvo. Ji kiek susiraukusu žiūrėjo į ekrana. Aš jo nemačiau.
-Tau vaikeli cistos.- atitraukė šaltą daiktą ir nuvalė masę man nuo pilvo.
-Cistos ?
Daktarė parodė į kėdę kurioje prieš tai sėdėjau.
-Jos yra pavojingos, neslėpsiu to. Ir tu gali tapti nevaisinga.Kol kas jos ant kiaušidžių išsidėsčiusios tik po viena, bet jų gali atsirasti bet kada vis daugiau. Gydimo precesas bus toks. Dabar išrašysiu tau vaistų ir juos reikės gerti juos regualei kekviena dieną visa mėnesį. Po jo matysime ,- vis dar bandžiau suvirškinti jos žodžius.
-Ačiū ,- paėmiau lapeli ir išėjau iš kabineto.
-Nusiramink ,- paglostė plaukus.
-Man cistos, mama ,- jaučiau nerimą.

Sužeista siela.Where stories live. Discover now