*Niall
Ji miegojo mano glėbyje vis arčiau prisitraukdavo kaip sugriaudėdavo ar bent suspausdavo mano petį . Vis negalėjau atitraukti akių nuo jos miegančios. Ji mielai sutraukė nosyte ir patrynę man į krutinę, bei įpynė viena koja tarp mano . Ėmiau sniuduriuoti ir užmigau . Ryte atsikėlęs jos neradau savo glebi ir tai kiek nuliūdino. Apsivilkau švaria maike ir sportines kelnes nužingsniavau į virtuve atsistojau tarp dūrį. Iš mažos radijaus sklido tyli muzika, o Darcy judino klubus pagal jos melodija ir pjaustė agurką tai savotiškai miela .
-Labas rytas! Gal kuo padėti? .-priėjau arčiau .
-Labas ,na jei nesunku supjaustyk dešra ir sudėk ja ant batono. -mielai šypteli išsigandusia šypsena.
-Senai atsikėlei? .-paklausiau
-Prieš.- pažėjo į laikrodi kabanti ant sienos.- prieš kokias dvi valandas.-truktelėjo pečiais. Dabar rodė devinta ryto.
-Tu atsikėlei septinta? .-išsižiojau
-Taip .-trukteli pečiais
-Ką nuveikei ?.-pasiteiravau
-Nieko įdomaus aplojau paštininką, užkasiau kaulus po medžiu, numarinau kaimynu gėles . Beje tu knarki. -stengėsi kalbėti rimtai ,bet suprunkštė.
-šmaikštuolė, aš neknarkiu. -nusijuokiau
-knarki .- atsisuko rimtu veidu
-Ne. -paprieštaravau
-Taip.
-Ne.
-Taip.
-Ne
-Taip ir taškas . Aukle. -suprunkštė. Padėjau peili atsisukau į ją.
-Atsiimsi. -prisimerkiau ir pradėjau ją kutenti
-Neeeeeee !!!!! Niall. -juokėsi ji ir muistėsi . Kažkaip nukritome ant grindų. Apžergiau jos liemenį prilaikydamas savo svori .
-Niall baik!!.-išriedėjo juoko ašara.
*Darcy
-gerai tik nerėk. -nusijuokė Niall
-Tai gal jau nuliptum? .-suprunkščiau
-Ne. -jis žėjo į mano veidą. Na žinoma kaip ne žėsi.
-tavo akys labai gražios. -prikando lūpa tai tikrai karšta . Pažėjau jam į akis jos mėlynos, o prieš ryto saule dar skaidresnės ir gražesnės.
-Tavo gražesnės. -suraukiau nosį.
-Neeeee! Tavo ir taškas nenorėk kad paleisčiau į darbą pirštus. -prisimerkė
-Gerai , gerai ,nesiraukyk busi ne tik žvairas, bet ir raukšlėtas. -nusijuokiau
-šmaikštu. -nusivaipė.
Kažkas atrakino duris Niall greit atsistojo ištiesė ranka man ir toliau darėm sumuštinius kaip niekur nieko abu krizenom .
*Paul
Parvažiavome namo įėjome į virtuve, o ten nusisukę Niall ir Darcy krizena. Jus net nenutuokiat kaip gera matyti savo dukra juokiantis .
-Labas rytas! .-džiaugsmingai pasisveikino Clodah ir pakštelėjo abiem į žandus.
-Labas rytas Clodah. -nusišypsojo Niall
-Labas ,mama užteks. -nusijuokė ji .
-Labas. -nusišypsojau ir pakštelėjau Darcy į kakta ir paspaudžiau Niall ranka.
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤