39 dalis.

1.1K 71 3
                                    

Prieš paskutinė pamoka, kuno kultūra. Nekenčiu šios pamokos, per ja reikia daug lakstyti, ir mūsų mokytoja yra visiškai trenkta. Ji man liepia kekviena kartą nusiimti savo platų megztini, bet aš tiesiog papurtau galvą. Nesuprantu kam to reikia.
-Aš turiu alergija ... dulkėms ,- šiek tiek atsikosėjau. Tai buvo visiška nesąmonė, koks žmogus alergiškas dulkėms. Turbūt iš šono ši situacija atrodo juokinga kitiems, bet tik ne man. Aš stovėjau lyg įbesta ir išmušta raudonio. Pagaliau tai baigėsi ir mes toliau atsiskaitinėjome pamoką. Nestikėjau, kad viskas bus tobula vėl einant į mokyklą. Pagaliau psibaigė pamoka ir mus paleido persirengti.
...
-Aš tokia pavargusi ,- atsiguliau ant valgyklos stalo.
-Atrodai juokingai ,- sukikeno Effa.
-Tikiu, ne kekviena mergina guli ant valgyklos stalo ,- sukryžiavau akis.
-Tu geros nuotaikos šiandien .- prisimerkė Effa.
-Niall paleidžia iš lygoninės ir labai nekantrauju ,- sukrykčiau.
-Niall ? Niall Horan?.- atsisuko mergina kuri ėjo pro šali. Na jos reputacija mano akimis nėra labai gera, na ji iš tu žmonių kurios per daug pasitiki savimi na tiesa sakant ji panaši į mokyklos kekšyte.
-Koks Niall .- nervingai nusijuokiau.
-Margaret gal tu tiesiog eik šalin .- pavartė akis Effa.
-Man ji tikrai nepatinka ,- atsidusau ir atsigėriau Effos limonado.
-Na nors žynosiu, kad tavęs netrugdyti visa šį vakarą .- mirktelėjo man draugė.
-Tu rimtai ?,- paraudau.
-Netokie jus jau nekaltučiai, kaip atrodot .- pakilnojo antakius.
-Jis su ramentais,- pavarčiau akis.
-Nemanau, kad tai jums sutrugdys. Jis tavęs pasiilgo per savaite.- nusijuokė draugę.
-Tiesiog užsičiaupk ,-,panardinau delnus veide. Ji kartais mane baugina. Ji neatrodo tokia kuri galėtu kalbėti nešvankiai, bet vistiek aš ją myliu. Išsitraukiau istorijos vadovėli ir stengiausi ruošti testui, bet vis į mintis lindo Niall. Prikandau lūpa ir spoksojau į knygą, lanksčiau lapo kampą.
...
Gera jausti jo šiltas rankas vėl. Tvirtai jį apsikabinau. Niall paliko maža bučinuką ant kaklo.
-Pasiilgau tavęs, mažytę.- tvirtai apsikabino. Jam buvo kiek sunkoka stovėti be ramentu, aš tai jutau.
-Aš tavęs stipriau,- nusišypsojau.
Padėjau jam nusigauti iki sofos. Isitaisėme joje ir pasijumgėme filma.
-Man jau užkniso tie ramentai .- nusijuokė jis.
-Pakentėk dar truputi .- nusijuokiau ir padėjau galvą ant jo krūtinės kuri kilnojosi.
-Pastaraji mėnesi tik tai ir girdžiu .- prikando lūpa ir švelniai paišė rutuliukus ant mano šlaunies. Tai šiek tiek kuteno tai sukikenau. Jaučiau, kaip Niall šypsosi. Pakėliau savo galvą ir švelniai pakštelėjau jam į lūpas. Truputi atsitraukiau, bet neilgam. Jis vėl mane prisitraukė ir rankas uždėjo ant mano liemens įsisiurbė į lūpas. Pasiilgau jo putlių lūpų. Niall nestipriai įkando į apatinę lūpą prašydamas įėjimo, netrukus jis jį gavo. Apžergiau jo liemeni kojomis ir įvėliau pirštus į jo plaukus. Sukikenau, kaip jo pirštai arsidurė po mano maikute ir švelniai bėgiojo jo rankos pakilo auksčiau nestipriai timtelėjo liemenėlės užsegimą. Tikai buvau isijautusi.
-Ow, sakiau nevažiuoti.- išgirdau Effos ir Zayn juoką.
-Niall tu tikras šelmis !.- nusijuokė Zayn.
Atšokau nuo Niall ir nužvelgiau juos piktu žvilgsniu, bet geras senas draugas raudinis išmušė visą mano veidą.
-Kaip jus čia patekot?.- nusijuokė Niall. Savo veidą panardinau jo petije.
-Kita kartą, kaip jus ruošites tai daryti užsirakinkit duris .- juokėsi Effa.
-Labai šmaikštu .- nusivaipiau.
-Mes tau pabaiksime , Darcy .- Niall tyliai sumurmėjo man į ausi ir sunėrė mūsų pirštus. Jie isitaisė ant sofos priešais mus. Effa prikando lūpa ir ja nestipriai kandžiojo su koja paspyrė Zayn.
-Taigi mes čia su reikalu .- atsikosė Zayn.
-Na?.- isitaisau patogiau.
-Mes pora .- su šypsena veide pasakė Zayn ir sunėrė Effos pirštus su savo. Tau buvo miela.
-Pagaliau !.- sucypiau. Prilėkusi prie draugės stipriai ją apkabinau.
-Labai nenuspėjama .- juokėsi Niall.

Sužeista siela.Where stories live. Discover now