Esame čia jau mėnesi , tėvo dainorėliai vis dar žiuri į mane nejaukiai. Manau ne kekvienas gali išlikti tiesiog ramus prie manęs neleptelėje kokios nesąmonės. Na galbūt Niall, jis mane supranta.
Apskritai nežinau, kodėl tėtis vis dar daro susirinkimus mūsų namuose.-Darcy! !!Nulipk .-surėkė iš apačios mama.
-Ateinu !.- lipau laiptais. -kas? .- pažėjau į ja.
-Mes su tėčiu važiuojame vakarieniauti. Ir Niall laisvas su tavimi pabūti šį vakarą jei tu nieko prieš, mieloji .- dėstė mama.
-Man nereikia auklės!!.-sušukau ir užlipau į savo kambarį. Jie ir taip visą mėnesi mane kas pusvalandi tikrina, kad tik nepasiimčiau aštraus peilio ar dar ko . Žinau jie mane saugo, bet kartais saugumas mane spaudžia iš visu pūsiu. Tėvu saugumas būna tiesiog per sunkus.
-Darcy mes jau išvažiuojame ir Niall jau čia. -pro duris įžengė tėtis.
- Belatis nereikia? O auklė jau čia? Aš ne mažas vaikas. -susiraukiau.
-Atsiprašau, maniau kad tau draugija neprošali, tiesiog nenorėjome, kad būtum viena.Nulipk žemyn, prašau. Mes jau važiuojame -tarė ir išėjo. Nulipau į pirmą aukštą.
-Labas,Darcy,senai matyta. -išsiviepė Niall.
-labas AUKLE. -pavarčiau akis
-šmaikštu. -.pavarte akis. -eime žiūrėti filmo?. -pasiūlė mano auklė.
-galim. -nuėjau į svetaine,o jis atsekė iš paskos. Paėmiau du pledus, dievinu susisukti į pledą. Pamėčiau pagalvių, kad būtų patogiau. Niall prisiemė atsakomybę išrinkti filmą.
Pasitvrakiau plaukus.-esi mačiusi INSIDIOUS ? .-nutraukė nejaukia tyla
-ne.
*Niall
Buvo žiauriai nemalonu . Kol rinkau filmą ji vis bandė paslėpti veidą. Norėčiau, kad ji prie manęs tiesiog būtu saviki.
Pajungiau filmą ir įsitaisiau netoli jos. Per filmą ji krūptelėjo.-Baisu ?.-sukikenau
-Ne,šiaip krūpteliu. -pavarte akis ir įnardina veidą į pagalve.
-nebijok tai tik filmas.-nestipriai kumštelėjau į petį.
-Cha ,cha ,cha labai šmaikštu ponia aukle. -nusivaipė ir nusijuokė
-tu juokiesi? .-vaidinau nustebusi. -tavo graži šypsena. –nusijuokiau .Ji pavarte akis. Suorantu ja ji tieisog tokiu būdu saugo save nuo aplinkos.
-nevartyk akių paliksi žvaira. -papūčiau lūpas.Pagaliau ji atsipalaidavo ir žiūri į mane visu veidu ,žinau tai keistai skamba.
-taip geras patarimas nenoriu likti žvaira,kaip tu . -mastė ji.
-cha ,cha ,cha. -,nusivaipiau. Taip ir prašnekėjome apie viską nuo atsikraustymo , jos nudegimo iki kokia spalva mėgsta . Išties ji linksma manau jie gerai sutartu su Louis, nes ji taip pat mėgsta sarkazmą.
-žinai! Sugalvojau. -,iškėliau viena pirštą.
-nu?. -pakelė antakį.
-eime į verandą.-griebiau jos ranka ir tempiau lyg mažą vaiką.
-jei esi mano auklė tai nereiškia,kad gali mane tampyti .- pavartė akis ir truputi truktelėjo ranką norėdama ištrūkti.
Ji turbūt pasijuto nejaukiai man įsibrovūs į jos asmeninę erdvę, kurią ji taip saugojo, bet man patinka.-ką sakiau apie akių vartymą? .-prisimerkiau
-nevartyk akių ,nes paliksi,kaip auklė žvaira.- pavartė akis
-Eii !!!! Aš taip nesakiau .-prisimerkiau
-Tai ko mes čia atsivilkom? .-papūtė savo dailias lūpas.
-Pažiūrėk pilnatis, žinai kad mėnulis yra mažas? .-atsisukau į ja.
-juk matos kad pilnatis.-pavarte akis .-jis šiaip didelis.- pažėjo kaip į debila .
-Jei atsistosi taip.-parodžiau .
-taip? .-atsistojo
-ne, stok taip.-apglėbiau ja per liemenį ir pasukau labiau į kaire jutau, kaip ji įsitempia išsiviepiau, kaip kvailys. Man tiesiog patiko tą įtampa tarp mūsų.
-užmerk viena akį.- ji užmerkė .-ištiesk ranka ir ties mėnuliu uždėk nykštį .-ji viską padarė.-kur tik bebūtum jis niekada nebus didesnis už tavo nykšti,- su šypsena šnekėjau.
-geras, bet jaučiu kažkur esu tai mačiusi .- nusijuokė.
*Autorė
Vaikinas net pats nesuprato, kaip ja ir save akimirksniu 'atplėšė' nuo kasdienybės ir leido užmiršti apie savo išvaizdą ir kompleksus. Jie tiesiog buvo laimingi šią akimirka. Ji pirmą kartą nuoširdžiai juokėsi, o vaikinas jautėsi laimingu . Jie turi daugiau bendra, nei kas gali įsivaizduoti . Mergina turi bjauru randa ant veido, o vaikinas turi randa širdy. Jie net nenutuokia,kad nuo dabar prasideda pats įsimintiniausias nuotykis jų gyvenime.
*Niall
Parėję iš verandos nusprendėme , kad laikas miegoti . Paul su Clodah grįš tik ryte. Pasiklojąs sofa, kuri šią naktį talkins,kaip lova nužingsniavau į vonia. Dūris buvo praviros pro jas matėsi Darcy atsistojusi prieš veidrodį ir pasikėlusi savo naktine maikute , įtraukė pilvą kurio beveik nebuvo ir palietė savo veidą bei susiraukė. Atsitraukiau kelis žingsnius,kad manęs nepagautu stiebiančio. Nenorėjau spoksoti, bet tiesiog neatitraukiu žvilgsnio.
Ji išėjo iš vonios užleisdama man ją. Nusiprausęs išėjau iš vonios užsukau pas Darcy ir palinkėjęs saldžių sapnų kritau į savo gan nepatogu guoli.*Darcy
Prabudau apie vidurnaktį . Na tiesa sakant mane prižadino pliaupiantis lietus ir žaibas . Nuo mažens bijau žaibu ir griaustiniu . Greitai iššokau iš lovos ir nubėgau į svetaine kurioje miegojo Niall.
-Niall? Niall?.- judinau ji
-mm? .-numykė ir atsimerkė.
-miegi? .-paklausiau tikrai durnas klausimas.
-jau nebe. Kasnors atsitiko? .-pasitrynė akis.
-ne ...gal....-ir tuo metu sugriaudėjo ir trenkė žaibas krūptelėjau .-aš bijau galiu miegoti su tavim ?.- pažėjau į ji išsigandusi ir manau jai tai dabar pasikartotu apsižliumbčiau. Nuostabu Darcy tu jau brauniesi į žmogaus erdvę.
-Gali. -išsiviepė ir pasislinko taip padarydamas daugiau vietos .-atsiguliau ,o jis mane apkabino per liemenį ir pasitraukė arčiau, išsitempiau ir pilve pradėjo kažkas plazdenti. Ar tai tie drugeliai? Apie kuriuos esu skaičiusi romanuose?
-čia dėl saugumo kad neiškristum .- suniurzgėjo. Aš linktelėjau . Išties , man gėda , kad jis lietė mano liemenį juk Niall pasaulinio lygio žvaigždė ir jis pratęs liesti modelius, o aš tik stora karvė .Sugriaudėjo krūptelėjau.
-nebijok juk tai tik griaustinis .-sušnabždėjo tyliai man į ausi lyg sakydamas didžiausia paslaptį .-aš su tavim ir niekur nedingsiu .-glostė man plaukus taip daro mano tėtis kaip bijau. Jaučiuosi saugi. Prisitraukiau arčiau Niall žaibams nušvietus kambarį . Su Niall užmigau.
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤