-Ne tik ne mano metais, mieloji. Mes gavome pasiūlyma priglausti mergaite ir kaip ja pamačiau tiesio negalėjau pasakyti ne.- kalbėjo mama.
- Nekantrauju su ja susipažinti .- išsiviepiau. Tikrai nežinojau, kaip reguoti.-Kita diena. Vakaras.-
Su Effa sėdėjome mano svetainėje ir klausėme Mtv.
-Na kokie berniukai rašo?.- erzinau draugę kuri visa isišiepusi įnyko į telefoną.
-Ką?.- atsisuko durnu veidu.- ai draugas.- nuraudo ir numojo ranka.
-Kas jis?.- pažiūrėjau į ja.
-Gražus vaikinas.- iškišo ležiuvį.
Pro duris nedrąsiai įėjo tėvai už rankutės vesdami mažą mergaitę.
-Sveikos merginos.- pasisveikino su manimi ir Effa mano tėvai.- susipažinkit čia Diana.- pritupė prie mažos mergaitės mama ir nuvilko raudoną paltuką. Atsistojau ir priėjau prie jos.
-Labas Diana, aš Darcy.- pritupiau prie jos ir nusišypsojau.
-Laaabas.- nedrąsiai tarė ir nuleido savo ryškiai žalias akutes. Nusišypsojau tėvams kurie buvo labai laimingi. Diana taip pat susipažino su Effa. Draugė išėjo namo po netikėto skabučio, sakė , kad skambino mama ir liepė eiti namo, bet ji pernelyg laiminga. Na galbūt man taip atrodo. Visi keturi sėdėjome prie vakarienės stalo ir maloniai šnekučiavomes. Senai tai buvo. Niekas nesipyko ir nemėtė vienas kitam nemalonių užuomenų. Suvalgiau mėsos paskutini gabaliuką ir atsigėriau vandens.
-Čia tau.- prie manęs priėjo Diana ir įteikė man piešinį. Ji išdrąsėjo ir jautėsi laisvai.
-Ačiū, princese.- paglosčiau jos galvute. Piešinyje buvo mama, tėtis ir aš, o ant viršaus netvarkingom ir kraivom raidėm parašyta 'mano naujoji šeima'.
-Tai labai gražu.- pagyriau ja ir nusišypsojau. Ji kiek susigėdo.
-Na mergaitės ar padėsite man suplauti indus?.- su šypsena kalbėjo mama.
-Taip!.- energingai sušuko Diana ir nulekė prie mamos. Aš atsistojau ir linktelėjau. Su mama nurinkome stalą ir viską nunešėme į virtuvės kriauklę.
-Aš plausiu jus šluostisit.- mama atsisukusi šlta vandenį prabilo . Pasodinau Diana ant stalo ir padaviau vieną rankšluostuką. Mes kalbėjome,valėme lėkštes ir stiklines. Iš ties buvo smagu. Niekada nemaniau, kad plauti indus gali buti taip smagu. Baige ir palinkėję vieni kitiems saldžių sapnų išsiskirstėme į savo kambarius. Diana miegos pas tėvus iki tol kol svečių kambarį pavers jos. Priėjau prie savo rašomojo stalo ir paėmiau lipnios juostos. Dianos piešinį pakabinau virš savo lovos, kelias sekundes žiūrėjau į jį, bet mano įtemptą žiūrėjima sutrugdė mano telefono skambėjimas. Atsidusau ir paėmiau ji nuo lovos. Ekrane švietė 'Eleanora'. Greitai paspaudžiau migtuką 'arsiliepti'.
...
-Sveika.
-Sveika Darcy, atsiprašau, kad trugdau, bet noriu paklausti ar vaikinai pas tave? .- viska sumalė.
-Am, ne ar jie tūrėtu ?.- paklausiau.
-Pagal Louis taip.- atsisduso per akimirką jos balsas pasikeitė.
-Ei ar viskas gerai?.- paklausiau.
-Tiesiog jis man nuolat mėluoja. Tiesa sakant jo kvaili pasiteisinimai man atsibodo.- atsiduso . Ji buvo tokia liūdna.
-Jai nori pasikalbėti ir nenori būti namie viena. Atvažiuok pas mane nakčiai.- šyptelėjau telefono rageliui.
-Ar tikrai nieko tokio? Na vis vien tavo tėvai, jie nieko prieš? Nenoriu gadinti jūsų vakaro su Diana .- apvertė mane klausimais.
-Tikrai nieko prieš.
-Po pusvalandžio būsiu. Iki.
-Iki.
...
Gretai nulekiau į tėvų kambarį.
-Pas mane atvažiuos Eleanora gerai? Ji susipyko su Louis ar kažkas tokio. Jus nieko prieš tiesa ? Ir beje jus nebeturit pasirinkimo, nes ji jau pakeliui.- viska ižbėriau. Tėvai tik lėtai palinksėjo. Susižvalgę nusijuokė.
-Ačiū myliu jus.- apsisukau ir išėjau iš jų miegamojo. Grįžau ir apsirengiau šiltas pižamines kelnias ir baltą Niall'o maike, kuri vis dar kvepėjo juo. Anksčiau nei po pusvalandžio suskambo durų skambutis. Nuliapau ir atidariu duris, išvydau Eleanora. Ji stipriai mane apkabino, jai vos truko, kad pravirktų. Ji nusirengė ir mes užlipome laiptais į antrą aukštą.
-Na pasakok .- atisėdau ant lovos ir apsikabinau meškiuką, kuri ligoninėje man padovanojo Niall.
-Tik persirengsiu.- šyptelėjo ir paėjo netoli mano fotelio. Ji nusisuko ir nusiviljo maike ant jos nugaros puikavosi dvi dydelės melynės.
-Dieve, Eleanora kas tau ant nugaros?.- mano burna prasivėrė.
-Dar neužgijo.- atsisduso.- neturėjai to pamatyti. Ji greitai persirengė į pižamą.
-Ką turi omenį sakydama dar neužgijo?. Tai Louis darbas?.- pažėjau į ja. Ji prisėdo priešais mane.
-Tai tiesiog melynė.- numojo ranka.- man nemalonu tai sakyti, bet tai padarė jis.- Eleanora nuleido akis.
-Pasipasakok. Aš niekam nesakysiu.- padrąsinau ja.
-Na jis ta vakarą buvo išgėręs ir piktas. Aš nieko blogo jam negadariau tik pasakiau, kad eitu miegoti ant sofos, nes nepakesiu miegoti su juo tokioj būsenoj. Tada jis supyko ir stumė mane ... išvadino bjauriais žodžiais sakė, kad esu jam niekas. Tada jis mane sumušė.- sunkiai pasakojo Eleanora.
-Kada tai buvo?.- paklausiau.
-Prieš mėnesį, bet nesenai tai pasikartojo. Tas vakaras,kaip visi buvome susirinke bendruose namuose, prieš tai mes buvome apsipyke, nes jis flirtavo tiesiog prieš mane su kita mergina. Visa vakara jis buvo ramus iki tol kol negrįžome namo ir pats nepradėjo tos temos. Gavau už tai, kad pavydėjau. Tai apsiurdas Darcy. Jis man tai padarė.- parodė savo mėlyna riešą ir žymes ant kaklo.- ryta jis manęs atsiprašė ir kartojo, kad mane myli aš patikėjau. Per daug ji myliu.- atisduso.
-O Dieve,- aiktelėjau tai tikrai atrodė ne kaip.
-Anksčiau jis buvo toks geras, švelnus ir rūpestingas.- atsiduso iš jos akių pradėjo riedėti ašaros. Apkabinau ja.
-Aš ji per daug stipriai myliu.- kartojo.
-Tu negali taip gyventi.- papurčiai galvą.
-Jis turi kitą.- atsiduso.- jo kvaili pasiteisinimai man lenda per gerkle. Jo pasiteisimimuose nėra nei lašo tiesos ir jie prasilenke su realybe.- atsiduso.
Per naktį mes viska vienai kitai išsipasakojom. Negalvojau, kad Louis yra toks šiknius!.
...
Kitos dienos vakaras.
Niall namai.
Stipriai apsikabinau ji ir pabučiavau.
-Aš turiu sese!.- sucypiau.
-Kokie mes netikėti.- sukikeno jis.
-Tu žinojai?.- nusijuokiau.
-Paul jau pasigyrė.- nusijuokė ir akabino mane.
-Na tada tu rytoj kviečiamas vakarienės.-nusijuokiau.
-Ta irgi žinau.- nusijuokė.
-Šiknius.Turime pasikalbėti.- už rankos nusivedžiau į svetaine kurioje buvo įjungtos varžybos.
-Ei ko tokia rimta?.- paklausė Niall atsisėsdamas prieš mane.
-Louis sumušė Eleanora.- atisdusau.
-Ką? .- suriko. Eleanora Nialui, kaip sesuo.- aš ta suski nudėsiu .- jo mėlynos akys patamsėjo.
-Nesinervink, Niall.- paėmiau jį už rankos. Jis atsiduso.
-Viskas bus gerai, mielasis.- stipriai jį apkabinau.
-Aš su juo pakalbėsiu.- ramiai tarė.
Niall*.
Tikrai nudėsiu Louis, nesvarbu ar jis mano draugas ar ne. Eleanora myliu, kaip tikra seserį ir neleisiu niekam jos skriausti.
-Na nesigadinkime nuotaikos. Turiu tau kai ką paruošęs.- apkabinau Darcy. Ji tokia graži.
-Myliu tave.- tyliai pasakė ir pabučiavo. Ji mane nuramina, jai ne ji senai bučiau iždaužes Louis veidą. Atsipalaidavau ir apkabinau Darcy per liemenį ir prisitraukiau arčiau.
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤