Lėtai ėjau namo. Kvėpavau gaiviu oru . Buvo kiek šaltoka . Juk spalio pabaiga. Iš kuprinės išsitraukiau ausines ir užsileidau muzika. Niall, šiandien negali būti su manimi, nes jam koncertas. Puikiai, ji supratau. Juk tai jo darbas.
Krūptelėjau, kaip kažkas palietė mano petį. Greitai atsisukau ir išsvidau blondiną. Iš ausų išsitraukiau ausinukus ir žėjau į ji, kaip į asilą. Ko jis nori iš manęs ?
-Labas ,- šyptelėjo.
-Labas.- susiraukiau.
-Mano vardas Lukas, o tavo Darcy, tiesa ? .- maloniai šyptelėjo. Palinksėjau jam.
-Ko tu nori iš manęs ? .- lėtai ištariau. Galbūt tai nuskambėjo kiek šiurkščiai.
-Man reikia tavo pagalbos .- nuleido galvą.
-Kokios ?.- pakėliau antakį.
-Tai dėl Effos... .- lėtai nurijo seiles.
-Ir?
-Man ji patinka,o kiek mačiau tu su ja gerai sutari. Ar negalėtum jai užtarti mane geru žodžiu ? .- prikando lūpą.
-Tai tu vyras ar ne ? Jai taip pats ją užkalbinsi .- įsidėjau ausinukus atgal į ausis. Nesveikas kažkoks, neturiu nuotaikos su juo kalbėti. Noriu tik tu šiltų rankų. Nusprendžiau eiti namo pro parkeli. Nesvarbu, kad taip toliau. Juk gražus oras. Perėjau per ta patį tilteli. Blogi atsiminimai pašiurpino man odą . Beidama namo man paskambino Niall.
-Klausau ?.- atsiliepiau ir išsiviepiau .
-Labas mano meile. Ką veiki?.- prikandau lūpa.
-Einu namo, ką tu? .- nusišypsojau.
-Einu. Kur esi ?.- netikėtai paklausė.
-Jau einu iš parko link savo namų .- kelis kart sumirksėjau.
-Tuoj busiu.- numetė rageli. Kas čia dabar? Jis neturėtu dirbti ?. Netrukus prie manęs privažiavo Niall mašina. Prikandau lūpa. Įlipau į jo mašina.
-Labas mažute.- pasilenkė pabučiavo mane. Buvo taip gera.
-Labas.- nusišypsojau.
-Važiuojam pas mane, turiu tau staigmeną.- mirktelėjo.
-Turiu tau pasakyti, kad man staigmenos nepatinka.- nusijuokiau. Ir nužvelgiau ji. Plaukai sukelti į viršų, džinsinis švarkelis ir balta maikė. Jis atrodė tai tobulai, kad kartais įsivaizduoju, kad jis tik mano pasąmonėje.
-Nuo dabar teks priprasti.- prikando lūpa. Išsilydžiau. Jis paėmė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus. Netrukus atvažiavome pas Niall. Išlipau iš mašinos mane perpūtė atšiaurus vėjas.
Jau buvome pas Niall.
-Eik į svetaine aš tuoj grįšiu.- nusimoviau batus ir nusivilkau striukę. Kuprine numečiau ant žemės. Trindama rankas žingsniavau į svetaine. Laukiau Niall. Netrukus pasirodė ir jis nešdamas maža būtybę.
-Koks mielas.- atsistojau nuo sofos.
-Čia tau.- paėmiau kačiuką ant rankų.
-Man?.- nustebau.
-Taip.- šypsojosi.
-Bet aš negaliu jo priimti. Man tėtis tikrai neleis jo laikyti.- nusijuokiau ir prisidėjau kačiuką prie žando.
-Kanors sugalvosim.- mirktelėjo. Priėjau prie jo ir pabučiavau.
-Ačiū.- prikandau lūpa.
Atsisėdom ant sofos. Niall mane apkabino. Kačiukas susirangė man ant rankų.
-Kas čia berniukas ar mergaitė?.- atsisukau į Niall.
-Berniukas. Žiūrėdama į ji galėsi prisiminti mane.- mirktelėjo man.
-Kaip miela. Pavadinsiu ji Mažučiu.- pakėliau kačiuką ir pabučiavau į galvute.
-O aš gausiu bučiuką? .- prisiglaudė Niall.
Padėjau kačiuką šalia ir atsisukau į Niall ir ji pabučiavau. Mus nutraukė mano telefono skambutis. Skambino mama. Atsidusau.
-Klausau?.
-Kur tu esi?.- piktokai paklausė mama.
-Pas Effa. Tuoj grįšiu.- pasakiau.
-Žėk tu man. Grįžk greičiau.
Padėjau ragelį. Atsidusau.
-Man reikia namo.- liūdnai šyptelėjau Niall.
-Palydėsiu.
Atsisveikinau su Niall netoli mano namų. Dėl mano dovanos susitarėm, kad Mažutis pabus pas ji, kol išprašysiu tėčio augintinio. Pravėriau namų duris. Nužingsniavau į virtuve ir pamačiau mama ir Eleanora su Sophia.
-Labas.- atsikrenkščiau.
-Labas.- sušuko merginos ir pribėgusios mane apkabino. Šyptelėjau joms.
-Ką jus čia veikiat? .- pakėliau antakį ir atsisėdau šalia jų.
-Atėjom pas tave ir radom tavo mama.- nusijuokė Eleanora.
-O kodėl jus ėjote pas mane?.- nieko nesuprantu.
-Eisime apsipirkti .- suspiegė merginos.
-Merginos .- suzyziau.
-Kaip smagu, kad sutikai.- nusijuokė merginos.
-Gerai, bet pasikviesiu ir Effa. Jai jus nieko prieš.- sukryžiavau rankas ties krūtine, nusijuokiau.
-Gerai! Ko daugiau, to smagiau.- nusijuokė Sophia. Eleanora pritarė. Paskambinau Effai ir ji sutiko. Netrukus ji buvo pas mane. Supažindinau ja su merginomis. Visos sulipę į Sophios mašina patraukėme link prekybos centro. Mes jau čia dvi valandas. Ir merginos net nematė pabaigos tam. Sėdėjau su dviem maišais ant minkštasuolio ir laukiau merginu kurios išsimatuos drabužius.
-Ar jus jau? .- suzyziau .
-Palauk .- visos trys atsakė. Nusijuokiau. Netrukus suskambo Eleanor telefonas. Jos tašė buvo šalia manęs, tad Ele paprašė manęs atsiliepti.
-Labas mažute. Pasiilgau tavęs. Ir jei dabar būtum šalia aš tave..... .- šnekėjo jis, bet aš ji nutraukė.
-Labas, čia Eleanor telefonas. Nešnekėk nieko nešvankaus.- laikiau juoką, skambino Louis. Merginos juokėsi susiėmę už pilvų.
-O labas Darcy.- nepatogiai nusijuokė.
-Labas, labas . Ką perduoti jai? .- nusijuokiau.
-Dabar taip visos važiuojat pas mus. Ir jokiu atsikalbinėjimu. Laukiam.- Louis numetė ragelį. Užrakinau telefoną ir padėjau ji atgal.
-Ką sakė? .- iš kabinų išėjo merginos.
-Sake, kad važiuoti pas juos.- nusijuokiau. Mačiau, kaip Effa pasimetė.
-O kaip fainiai! Kaip pasiilgau Louis atrodo visa amžinybe nemačiau jo !.- sucypė Eleanor.
-Jus buvot susitikę užvakar. O aš be proto pasiilgau Liam.- nusijuokė Sophia.
-Galėsit mane pervežti namo?.- įsiterpė ir Effa.
-Niekur tu nepabėgsi. Važiuoji su mumis .- atsisuko į ja Eleanora, mes su Sophia jai linktelėjom.
-Aš jums trukdysiu. Jai jiems nepatiksiu ar dar blogiau jie supyks, kad atvažiavau su jumis . Ir, kaip juos pamatysiu aš numirsiu.- prikando lūpa Effa ir ja kandžiojo.
-Nesvaik Effa. Jie labai mieli ir geri žmonės. Pamatysi. Jie tikrai nuoširdžiai priima naujus žmonės į savo ratą. Tu paprasta ir nepasikėlusi . Patikėk jiems tokie žmonės tikrai patinka. Tai nusiramink ir važiuojam. Nieko tu nenumirsi.- atpylė savo kalbą Eleanora.
-Mirsiu.- linktelėjo.
-Ji juos klauso .- išsiterpiau ir aš. Effa nuraudo.
-Kaip miela. Tu tikrai jiems patiksi!.- nusijuokė Sophia.
Eleanora tikrai suteikia motyvacijos. Jai bučiau turėjusi tokia draugę iš pradžių. Gal ir būčiau išvengusi tokių bėdų ? Matau Effa įklimpusi į visa tai, visai nesenai. Noriu jai padėti. Galbūt tai atrodo nenormaliai, bet aš noriu, kad ji nejaustu to ką jaučiau aš. Patikėkit tai labai sunku ir skaudu. Visa tai reikia patirti savo kailiu.
Aš patyriau...
Buvome netoli vaikinų bendrų namų. Visos smagiai šnekučiavomės.
-O bus Perrie su Kate? .- paklausiai. Eleanora patilino radiją. Atsisuko į galą.
-Kate, atvažiuos kartu su Harry, kaip visada, o Perrie išsiskyrė su Zayn.- šyptelėjo mums Eleanora.
-Kodėl? .- nustebau.
-Jausmai atšalo matyt .- truktelėjo pečiais.
Atvažiavome.
Išlipome iš mašinos ir patraukėme link durų. Eleanora atidarė duris ir įėjo pirma. Iš paskos ir mes.
-Nebijok viskas bus gerai.- apkabino Effa Sophia. Nusišypsojau joms abiem ir padrąsinančiai linktelėjau. Ji kiek primena mane.
-Sveiki vaikinai .- pasisveikinom. Visi atsistojo ir draugiškai apsikabinom. Visi susipažino su Effa.
Tikėjausi, kad bus ir Niall, bet jo nei kvapo. Atsidusau.
Zayn atrodė keistai laimingas.
-Merginos gersit?.- paklausė atsistojęs Liam. Papurčiau galva.
-Effa? Sophia? Eleanora? .- kreipėsi į merginas.
-Aš.- pakėlė ranka Eleanora, o Effa su Sophia papurtė galvą.
-Kaip norit .- truktelėjo pečiais.
Išsiėmiau telefoną ir sumaigiau žinutę.
Žinutė nuo Darcy. Niallui:
<labas, ką veiki?:)>.
Man buvo įdomu kur jis yra.
Netrukus gavau atsakymą.
Niall žinutė Darcei:
<Labas dar kartą. Sėdžiu pas vaikinus, mūsų bendruose namuose. Pasiilgau x>.
Negaliu patikėti, kad jis man meluoja. O aš galvojau, kad jam rūpiu. Tai buvo melas. Skaudus melas.
-Ar viskas gerai? .- manęs paklausė Effa.
-Taip.- linktelėjau. Prie Effos atsisėdo Zayn ir jai nusišypsojo. Effa nuraudo. Atvažiavo Kate su Harry.
-kur yra Niall?.- paklausė Harry.
-Teoriškai jis čia.- pavarčiau akis. Atsistojusi nuėjau į tualetą nesunkiai ji radau. Esu čia buvusi su tėčiu. Uždariau tualeto duris. Atsisėdau ant spintelės.
Effa*
-Kas Darcy?.- prašneko Harry.
-Nueisiu pažiūrėti kas jai.-atsistojau.
-Aš kartu, aš irgi, ir aš einu.- atsistojo visos merginos. Nusekiau juos paskui. Apvaikštėme visus namus. Niekaip negalėjom rasti Darcy. Su Sophia sugalvojom patikrinti tualetą.
-Darcy?.- pabeldžiau į duris. Nieko. Girdėjosi tylus verkimas. Su Sophia įėjom. Darcy verkė atsisėdusi ant spintelės.
-Ei, viskas gerai .- su Sophia apkabinom Darcy. Ji papurtė galvą. Netrukus pasirodė Kate su Eleanora.
Jos taip pat apkabino mus. Nei viena nieko neklausinėjom. Darcy tiesiog verkė. Susižvalgiau su merginomis. Sophia linktelėjo man. Parodydama, kad pradėčiau pokalbį.
-Darcy? Kodėl verki? .- pakėliau jos smakrą.
-Jis.... jis... man meluoja... sako, kad nenori manęs skaudinti, bet skaudina labai stipriai.- nuvaliau jai ašaras nuo skruostų.
-Kas toks ? .- pasimetė Sophia.
-Niall.- nusivalė nosį Darcy. Sophia nusišypsojo.
-Tai čia apie tave kiekviena vakarą svaigsta Niall. Viskas man dabar aišku. Duodu galva nukirsti, kad jis tau to nesako dėl rimtos priežasties. Palauk jo pasiteisinimo Darcy, o dabar nusiprausk veidą ir eime į svetaine pas kitus .-nusišypsojo Sophia. Eleanora atsuko šilto vandens, o aš paėmiau rankšluosti kuris buvo gražiai sulankstytas spintelėje.
Atrodo tos merginos tikrai nuoširdžios ir geros. Man jau patinka būti šalia jų. Tikiuosi aš patinku joms taip pat.
Darcy*
Nusiploviau veidą, kaip liepė Sophia. Lauksiu Niall pasiteisinimo. Merginos nuėjo į svetaine, o aš patraukiau į virtuve. Įsipyliau į stiklinę vandens . Atsirėmusi į spintelę ir ji lėtai išgėriau. Nusisukau padėti stikline atgal ir pajutau rankas aplink savo liemenį. Atsisukau ir pamačiau ji.
-Niall, tu melagis...
YOU ARE READING
Sužeista siela.
FanfictionAš tiesiog gyvenau šia istorija :) ačiū visoms kurios skaitė. Begalo jus myliu ❤