4.Prima zi de școală

439 25 1
                                    

Mă trezesc în capul oaselor și mă pregătesc pentru prima zi de școală.Îmi iau o bluză albă și miște blugi negri cu o pereche de teniși tot negri.Cobor jos și o zăresc pe Alessia făcându-și un cappuccino cu lapte
-Bună,frumoasa adormită!spune Alessia
-Bună dimineața și ție! spun eu
-Haide!Trebuie să mergem la școală!
-Dar nu am mâncat nimic,Alessia!
-Mănânci la școală fomist-o acum haide mă așteaptă Drake la școală!
-Cine?
-Drake!Haide odată!
-Vin Alessia,vin!!
Ne urcăm în mașină și pornim spre școală.În mai puțin de 10 minute ajungem la școală.Intrăm repede,iar Alessia fuge în brațele unui băiat brunet cu ochi albaștri.Presupun că e Drake.Dau să plec,dar Alessia strigă către mine să vin acum la ea.Am mers repede sperând că o să scap repede.
-Haide Alessia o să întârzi din vina ta.Spune-mi unde este secretariatul.
-Calmează-te! spune ea.
-ALESSIA! spun eu.
-O,o,o, cine e grăbita Aless!
-Ea e sora mea mai mare și de asemenea și sora mea geamănă Bella- Evelyn Garcia.
-Da și "grăbita" trebuie să ajungă la clasă repede.
-Secretariatul este chiar în capătul holului.Acum pa Bella!
-Pa Alessia!
Mă îndrept spre secretariat și acolo o doamnă drăguță îmi spune că rebuie să caut clasa a unsprezecea A și îmi dă codul și numărul dulapului pentru că orarul îl aveam deja.
Am plecat repede ca să ajung la timp ,dar  ma-m cam pierdut prin școală.S-a sunat de 5 minute,iar eu nu am găsit clasa.
-Cât de mare e școala asta? îmi spun mie însă-mi.
Am mers,am mers și iar am mers iar la etajul 2 am găsit clasa a unsprezecea A.Intru și în explic profesoarei ce s-a întâmplat.
-Bună ziua,doamnă!Îmi pare rău de întârziere,sunt nouă și nu am reușit să găsesc clasa.
-Bine,dragă tu trebuie să fi..... Spune ea și începe să răsfoiască catalogul.
-Ești Evelyne Bella Garcia?
-Da doamnă.
-Cum vrei să-ți spunem Bella sau Evelyne?
-Bella.spun eu.
-Uite ia loc lângă Kayla.spune și arată către o fată frumoasă cu ochi verzi și păr blond îmbrăcată într-o rochie roșie până la genunchi.
-Da doamnă.spun și mă așez lângă Kayla.
Ora a trecut destul de greu.La finalul orei am aflat că diriginta mea este profesoara de biologie.Iar în pauză spre mine au venit doi băieți alături de Kayla.
-Bună Bella sau Evelyne ?
-Poți să-mi spui Bella.
-Bună spune unul dintre băieți.Eu sunt Diego Jons
-Încântată!Eu sunt Bella Garcia.
-Eu sunt Harry Tomson
-Încântată!spun eu
-Iar eu sunt Kayla Jefferson .
-Încântată Kayla,Harry și Diego.
-Bun deci acum că ne cunoaștem am vrea să te invităm la petrecerea de început de an.spune Kayla.
-Ok.Sper că nu e nevoie de partener.spun eu.
-Nu. spne Diego,Dar eu merg cu Kayla.Tu amice?spune către Harry.
-Eu singur.
-Cum e posibil ca fermecătorul Harry Tomson să meargă singur.Uitate ce atu ai.FOLOSEȘTE-L.Hey poate vrea Bella să meargă cu tine!
-Frate!!spune Harry și îi dă un ghiont lui Diego .
-Nu-i nimic.Nu m-ar deranja,acum suntem prieteni nu?
-Da mersi.Acum pot și eu să scap de Eleonora și Alessia.
-Ai spus cumva Alessia?Cumva Alessia Garcia?spun eu
-Da,de ce?
-E sora mea mai mică și sora mea geamănă.
-N-am să cred asta nici când am să mor.spune Harry.Nu semănați deloc.Ea e blondă cu  șuvițe negre și roz și cu ochi verzi,iar tu brunetă cu ochi căprui.
-Păi nici de înțeles nu ne prea înțelegem.Haideți.S-a sunat. Băieți voi sunteți în clasa a unsprezecea A?
-Nu.Noi suntem în clasa a doisprezecea A. Cea mai bună clasă din școala asta.
-Ok ne vedem după.Paa! Spunem eu si Kayla.
La sfârșitul orelor am mers acasă.Alessia era deja aici.
-Deci,cum a fost ziua ta ? Spun tata și Alessia la unison.
-Păi am avut 4 ore plictisitoare, am mâncat de la cantină sos extraterestru ,cea ce nu am să mai fac și am fost invitată la balul de început de an.
-Hhh și cine mai exact a avut așa curaj să facă asta ? spune asta.
-Spune Bell cum îl cheamă spune Alessia!!!
-Îl cheamă Harry Tomson.
-Cum spune Alessia.
-Harry Tomson
-Bella te urăsc.spune Alessia și fuge în dormitor trântind ușa.
-Dar ce am făcut așa de grav,ea m-a întrebat.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum