Deja m-am săturat de aeroport.După această vacanță în aeroporturi am și eu nevoie de pauză.Iar trebuie să-mi fac bagajele împreună cu Kayla.Pornim spre taxi și ne urcăm.Se spune că drumul este mai important și incitant decât locul unde trebuie să ajungi.În ultimele săptămâni chiar am trăit asta.Până acum am mers în Barcelona,Portugalia și Istanbul.Oare când merg în Berlin o să mai am vreo escală.Doamne te rog,dacă o să fie vreo escală să ajungem în Belgia mai clar în Bruxelles.Iar stau pe scaun lângă Kayla care e în stânga mea.Ca întotdeauna!De data asta oricât aș vrea să adorm că să-i mai visez pe acei oameni nu pot.Îmi e imposibil să adorm.Domnul din dreapta mea tot țipă la telefon.Cred că vorbește cu un prieten.Zbiară și nimeni nu observă.Nici măcar Kayla.Ăsta nu se mai oprește.Ahhhh
-Hey,hey.spun eu către aceasta.
-Da îmi răspunde el.
-Vă mai tace fleanca.spun eu . Poate că am fost puțin răutăcioasă,dar vreau să dorm.Sunt oricum obosită.Toată vacanța petrecută prin aeroporturi.M-am săturat.A zi sunt extrem de vulcanică.Pot exploda în orice clipă.
-Scuză-mă!spune acesta.Poate sunt eu rea dar ce să fac.Dacă te pui cu somonul meu te arzi.Nu iese fum fără foc.Motto-ul meu,creat de mine, este :"Dacă mă enervezi să știi că nu e vina mea dacă ajungi la spital".De mică tatăl meu,adică fostul meu tată m-a învățat de mică să mă apăr.Atunci nu știam de ce,dar acum știu.A știut că într-o zi voi pleca a de acolo și a vrut să fiu pregătită.Nicodată nu am crezut că pot simți mai multă dragoste pentru cineva atunci când nu-l mai vezi.Nu mă refer la părinții mei care nu sunt de fapt părinții mei,ci la Harry.Nu-l voi ierta așa ușor pentru că a pălmuit o fată,mai ales faptul că aceea fără este prietena mea cea mai bună.Poate nu-l voi ierta.Ș tiu că prietena mea nu o să o facă prea curând.
-Haide,Bells.am ajuns.
-De ce îmi spui Bells?
-Așa mi-a venit.Și tu poți să-mi spui Kayls, dacă te simți Ok!
-Amuzant Bells.
Cobor jos din avion și mă îndrept spre un taxi care are o placă pe care scrie "Bella-Evelyne Garcia"
Ne-am uitat într-una la acea plăcuță.Cred că am citit de 20 de ori ca să fiu sigură că scria întradevăr Bella-Evelyne Garcia.Și da scria numele meu.
Am urcat în mașină împreună cu Kayla și ne tot uitam una la alta ca două proaste.
Tot drumul a fost liniștit și plăcut.Nimeni nu a scos nici un cuvânt.Am ajuns în fața unui hotel de lux cu 5 stele.Nu îmi vine să cred că am ajuns în Paris la un hotel de lux și o să joc cu niște profesioniste de handbal feminin din divizia senior.
M-am dus la camera mea și am găsit un echipament de sport roz de handbal cu numărul 7,numărul meu norocos.Mi-l pun repede în geanta mea roz de sport
Mi-am făcut un duș cald și mi-am dat cu parfumul meu cu aromă de vanilie și m-am îmbrăcat într-o rochie neagră,albastră și roz în diagonale,lungă în spate și mai scurtă în față,cu niște cizme negre.
Am pornit de la hotel.Trebuia să ajung la o sală de sport de lângă turnul Eiffel.De agitația de a nu întârzia nici nu m-am uitat la turnul Eiffel.Am ajuns la vestiar și m-am schimbat repede.Celelalte fete erau deja în sala de sport.Am intrat și mi-am cerut scuze de la doamna de sport.Ca pedeapsă a trebuit să alerg 5 ture de teren.Asta a fost încălzirea.Când am terminat m-am alăturat unei echipe formate din 9 fete.Fluierul profesoarei a început meciul.
La sfârșitul celor 3 ore.Am ales să mă plimb cu bicicleta pe care am închiriat-o.Ne-am plimbat liniștite.Am mers până la hotel și înapoi în cursa cu Kayla și am ajuns în fața turnului Eiffel.Pentru prima oară am avut ocazia să-l privesc în toată splendoarea sa.Vot și cum cu nume de personaje
Vă mulțumesc
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...