Bella P.D.V.
Fug de toți de câteva zile.Într-o seara-am văzut pe Harry căutându-mă!Era așa de frumos în geaca aia de piele neagră și cu blugi albaștrii.Nu m-am putut arăta.Vreau să stau puțin singură.Să-mi pun gândurile în ordine.Acum câteva săptămâni aș fae un duș și m-aș pune să citesc,dar uite unde am ajuns! Acum uite!Stau într-o pădure întinsă pe o robă veche turcoaz de la doamna Margareta. Stau într-o pădure și mă gândesc.E uimitor unde te poate aduce viața.Pe Alessia a omorât-o,pe mama a accidentat -o.Margaret a spus că toate persoanele dragi mie vor muri lângă sau în apropierea satului unde am fost captivă 17 ani.Dar am trăit și momente fericire: deși am doar 17 ani am luat examenul de condus,am reușit să scap din satul-închisoare,i-am întâlnit pe cei mai buni prieteni:Kayla și Diego,mi-am reîntâlnit tatăl,dar cel mai important lucru este faptul că l-am întâlnit pe Harry.Niciodată nu am să uit prima întâlnire când am fost la cafenea,primul sărut la petrecerea de început de an ,prima dată când m-a salvat de Drake,când m-a salvat de acel lup în această pădure.Aceste amintiri mă fac să îmi apară un zâmbet pe față.Am uitat să vă spun o amintire.Prima oară când am fost geloasă,atunci când am zburat-o pe Eleonora în dulap sau când ia-m recomandat să iasă la o cafea cu un psihiatru.De asta nu v-am povestit.Da,acum câteva săptămâni i-am spus Eleonorei să meargă la cafea cu un psihiatru când a vrut să-i pună lui Harry cătușe și s-o lege de ea.Fata aia chiar are nevoie de psihiatru.De când am ajuns la New York am fost fericită.Chiar dacă am pierdut persoana care mă făcea să râd.Îmi era dor de certurile noastre.Kayla mi-a spus că de fiecare dată când vreau să mă cert cu cineva să o sun.Chiar am făcut asta.Am sunat-o și ne-am certat pentru a alege o aromă pentru înghețată sau ciocolată.Am râs,ne-am uitat la film,am mâncat atâta ciocolată că aș fi put out fad diabet și am mai aflat că prietena mea Kayla adoră dulciurile.Cu 50 de lei am luat 50 de napolitane de la chioșcul școli.
Harry și Diego mai aveu puțin și ne duceau la spital să facem analize.Ce zi.L!Totul în acest oraș e minunat.Totul este așa de frumos.Mii de amintiri frumoase.
Viața e mult mai frumoasă când trăiești.Mereu m-am întrebat ce o să fac în viitor.Poate am să călătoresc.Mereu m-am întrebat ce aș vrea de la viața mea și mereu aș fii vrut să știu cum e să vizitezi locuri noi.Iar după ce termin liceul cred că voi merge la facultate în Barcelona.Aș vrea să călătoresc și să am o afacere de milioane în cosmetică.În special parfumuri.Eu nu mă prea fardez des.
De 3 zile stau singură în pădurea asta blestemată.Am decis să mă mai plimb.Astăzi voi vizita New York.Am hainele murdare.Nu am idee ce aș putea să fac cu ele,dar găsesc o soluție.Mereu o fac.Pornesc către vechea mea casă din acel sat-închisoare.Știu că am spus că nu mă voi mai duce acolo"NICIODATĂ"dar nu puteam să stau prin locuri publice arătând ca muma pădurii.Alerg repede până sus 8n vechea mea camera.Îmi fac un duș și îmi iau o pereche de colanți negri,niște bocanci tot negri și un tricou gri pe care era inscripționat"New York City" .
Iau niște bani din borcanul de pe bufet și pornesc către trenuri să mă ducă la New York.
După 3 ore lungi de mers cu trenul am ajuns.Am decis să merg la mall pentru a mai încercat niște parfumuri.Am ales un parfum cu aromă de vanilie și scorțișoară.Am stat 4 ore în magazinul de parfumuri.La final am rămas cu 15 parfum.Am mers și prin muzeul de istorie naturală,prin magazine universale,am mers și pe plajă,am jucat volei,am mers la o cafenea.Am vizitat tot New York-ul.Mi-am cumpărat o rochie de vară.Deși e iarnă aici nu se simte frig.Astăzi am văzut mulți oameni care se distrau pe plajă.Rochia era frumoasă roșie cu alb.Arăta minunat.Toată ziua în New York.Aș vrea să merg și la alt muzeu.Ador istoria.Mereu m-a fascinat.Am luat un taxi și am mers la muzeul de artă.A m vizitat tot New York-ul într-o zi.Este minunat.Am ales să merg la coafor și mi-am făcut bucle și mi-am cumpărat niște cercei,cu o rochie lungă în spate și scurtă în fața cu o pereche de sandale cu toc.Arătam cam așa:
Am ales că în noaptea aceasta să merg la un concert de muzica clasica de vioară.Recitalul a durat cam 3 ore și 20 de minute.Era 9:50 p.m.M-am schimbat înapoi în celelalte haine ale mele și am ales să măplimb prin centru și am observat un parc de distracții.Am fugit către par.Am aruncat inele,m-am dat le topogan,ciocan,frystyle,unbrele și am câștigat la un joc de baschet un urs albastru uriaș,un urs panda de pluș,un tricou cu "I love New York" și un balon.Ziua mea minunată în New York s-a sfârșit.Dar nu și distracția.Am ales să stau la un hotel de lux din bani ce mi-au mai rămas o noapte.Avea grădină,balcon.Avea de toate.Mi-am făcut un duș bine meritat și am rămas doar în tricou.M-am trântit pe așternuturile moi ale patului și am adormit.
927 de cuvinte !!!!!😍😍😍😍😍
Vot și comm
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...