51.Satul Blestemat 2-Mafia Prolog 2

60 3 0
                                    

Viața

Viața mea s-a schimbat radical în ultima perioadă.Dintr-o fată normală de liceu în clasa a 12 am ajuns cea mai mare mafioată a lumii.
Toată lumea mă cunoaște drept "Diavolul".
Mai sunt câțiva rebeli ai acestei lumi care îmi spun " Prințesa cu coarne de drac".
Toți cei dragi mie,mai puțin tatăl meu,au murit.
Kayla,Diego,Chriss,Harry,mama,
Alessia,bunicul și chiar și Drake.Chiar dacă era un idiot și mi-a omorât sora a văzut ce mare greșeală am făcut și s-a sinucis.
Foarte bine că a făcut-o el că de nu aș fi făcut-o eu.
Viața e un drum lung de parcurs pe care eu nu risc să-l ratez.
De atunci au trecut 2 ani.Sunt în al doilea an de facultate.La facultatea de drept.Aș vrea să devin un avocat.Vă întrebați"Oare ce caută cea mai mare mafioată a lumii la facultatea de drept".
Ei bine nu am ales ce vreau să fac,dar am ales facultatea că să am și eu o diplomă.În plus Diego și Chriss au vrut mereu la facultatea de drept civil.Sunt total schimbată.Toate hainele Kaylei le am și i le port eu ca semn că Bella-Evelyne Garcia a murit.La fel și Anastasia-Evelyne Marquez.Cea care este vie este Anastasia-Alessia Tomson.
Am luat câte cava de la prietenii mei ca să-i răsplătesc pentru fiecare lucru pe care l-au făcut pentru mine.
Kaylei i-am luat hainele,lui Diego și Chriss le-am "luat" profesia,iar Alessiei și lui Harry le-am luat numele.
Niciodată nu ști ce-ți rezervă viața.
Mie mi-a rezervat viața de mafiot.Iar prietenilor mei ,ei bine le-a rezervat altă viață,pe altă lume.
Nimeni nu credea că o fată bună și scumpă ca mine ar putea ajunge ce a ajuns azi.
Toată lumea se gândește la viitor.Și eu m-am gândit la asta și tare bine mi-a prins.Am ajuns să-mi pierd mama,tata,sora,bunicul,prietenii și iubitul.Am plănuit să merg cu Kayla după ce terminăm liceul la facultatea de dressing.Aveam să desenăm haine.Visam,de fapt mai mult Kayla visa, să facă cele mai tari rochii pentru modele internaționale.
Mie una îmi plăcea să stau cu nasul în cărți,acum însă îmi folosesc toată energia și timpul liber pe care îl mai am pentru antrenamentele mafiei.
Mi-am redus echipa la 7 membri mai importați care mă ajută mult în misiuni și anume:Alec,Jack,Natan,Zek,Adrien,
Max și Chad.Îmi dau silința să îmi păstrez ritmul cu toate că nu mai am 50-60 de membrii în echipă.Mereu îi pot "împrumuta" de la tata când merg să preiau o mafie mare cum am "cucerito",să zic așa, pe cea din Rusia,cea mai bună după ce tata și-a oprit activitatea.Din câte am înțeles eu reprezint a 5 generație de mafioți din familie.Reprezint cea mai mare evoluție,cum îi spun tata și Mark,mâna sa dreaptă.
Nu-mi prea pasă cea ce cred ei sau oricine altcineva despre mine.Știu un singur lucru.Eu sunt cea mai bună.Eu sunt regina și mâine am să-mi încep iar antrenamentele fiind vacanța de vară.După aceste două luni și câteva săptămâni de vacanță intru în anul 3 de facultate.Încă trei ani.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum