Exact cum s-a întâmplat cu prăbușirea avionului în Portugalia așa este și acum.Mâine plecăm către Paris.Am o zi de petrecut în Istanbul vechea capitală a lumii.Las apa caldă să-mi dezmiardă pielea fină ca spuma laptelui.Mă dau cu noul meu gel de duș cu aromă de portocale.După ce ies de la duș mă șterg cu un prosop mare și pufos roz și mă îmbrac așa:
Ies din camera mea de hotel și mă duc în camera alăturată,unde era Kayla.Bat la ușă și nu aud nimic.Ușa era încuiată.Oare o fi plecat undeva?
Kayla P.D.V.
Aud o bătaie puternică în ușă.Ușa mea era închisă cu cheia.O caut că disperata,dar nimic.Bella P.D.V.
Aud o voce de fată înăuntru și sunt 99,9℅ că este a Kaylei.Nu mai stau pe gânduri și dărâm ușa cu piciorul.
-Kayla ești bine.
-Da.spune ea puțin speriată.Dar ce naiba ți-a venit ție să dărâmi ușa!
-Am crezut că........gata haide să mergem.Avem doar o zi în Istanbul,n u o lună nu mai pierd nici un minut.
Plecăm de la hotel trăgând-o pe Kayla după mine.
-Ce ai tu cu Istambulul ? Mă întreabă Kayla.
-De când eram mică vroiam să vin la Istambul.Vroiam să văd mai ales Moscheea Albastră.Mereu am văzut-o în poze.
-Ok,atunci acolo mergem.spune Kayla trâgându-mă ea de data asta într-un taxi.
-Unde mergem?întreabă domnul de la volan.
-La Moscheea Albastră.spunem amândouă deodată.
În mai puțin de două minute ajung la Moscheea Albastră împreună cu Kayla.Moscheea construită de Sultanul Ahmet.O moschee unde sunt înmormântați și nepoții săi.M Moscheea Albastră sau Moscheea Imperială a Sultanului Ahmed este cea mai mare moschee din Istanbul și Moscheea Națională a Turciei fiind unul dintre simbolurile Naționale.
Palatul Topkapî
Este un muzeu din Istambul.Este fosta reședință a sultanilor din trecut timp de aproximativ 400 de ani.De acolo se conducea seraiul și haremul tuturor sultanilor.
Palatul Dolmabahce
Este cea mai mare și mai luxoasă reședință din țară.Are 15.000 de metri pătrați construiți și 285 camere fără a socoti băile și holurile.Mult mai multe locuri de vizitat și multe priveliști frumoase și senzaționale.
Acum e seară.Îmi place mai mult seara.E plin de luminițe colorate ,era liniște și priveliștile erau mult mai frumoase.
O SEARĂ DE VIS
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
PertualanganBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...