Bella P.D.V.
Sunt extrem de supărată pe Harry.Acum suntem în avion,într-o stare critică a relației noastre.Sau mă rog,așa-zisa relație.
Stau liniștită pe scaunul meu și încerc să dorm puțin.
-ATENȚIE,CĂTRE TOȚI PASAGERII.....
-Dacă iar se prăbușește avionul mă dau cu capul de pereți.spun eu mai mult urlând.
-Bella mai încet.spune Harry către mine.Încerc să par nepăsătoare cu el.Îi afișez o privire urâcioasă și nu scot o vorbă.
-Atenție către toți pasagerii pregătiți-vă de aterizarea în aeroportul din Barcelona,Spania!
În două minute am aterizat.Eram așa de bucuroasă.Tata a spus că în acest timp de 3 zile,pentru că de Crăciun mă duc acasă,pot folosi vechea casă.
Am ajuns și m-am instalat repede.Aveam toți 4 (Eu,Kayla,Harry și Diego) camere alăturate la etaj,iar Eleonora și Lena vor sta la parter.Am fugit repede cu Kayla.Vroiam să vedem toate atracțiile turistice din Barcelona. Barcelona Zoo,Sagrada Familia,mall-urile,Fundația Juan Miro,Muzeul Picasso,Acvariul Barcelona,Catedrala la Seu,La pedrera.
M-am îmbrăcat așa:Și am pornit cu Kayla spre prima locație.
SAGRADA FAMILIA.O locație cu multă splendoare.Capodopera neterminată a lui Antoni Gaudi.Este unul dintre cele mai avizitate obiective turistice din Barcelona.Construcția clădirii este preconizată să dureze cel puțin până în 2041.
Am făcut un tur turistic cu unul dintre ghizii acestei locații.Era ora 17:34 și la ora 22 trebuia să fim acasă.P este 2 zile trebuia să fiu acasă de Crăciun cu tata.O zi trebuia să stau în New York,iar apoi trebuie să mă reîntorc în Barcelona pentru încă 2 zile,după trebuia să plec la Paris cu Kayla și după în Berlin și în Hamburg.Am aflat că trebuie să stau și în Hamburg pentru că aceea conferință de cunoștințe ale fizicii este și în Hamburg.
Am mers spre următoarea locație a destinației noastre.
LA PEDRERA
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
PrzygodoweBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...