49.Morți tragice.Blestemul din sat

74 6 7
                                    

Bella P.D.V.
Ziua următoare.

Mă trezesc în patul meu comod.Cum de sunt aici? Ultima oră când am verificat eu eram în pădure întinsă pe o pătură într-o altă parte,necunoscută,a acesteia.Știu sigur că nu am visat.Nu sunt în pijamale ci în haine sfâșiate din lupta de aseară.
-Anastasia m-ai speriat de moarte aseară.
-Scuze bunicule.spun eu dezamăgită de propria mea persoană.
-Cum ai reușit să bați doi din cei mai buni asasini antrenați ai mafiei din Rusia? întreabă bunicul curios.
-Cei mai buni asasini antrenați ai mafiei din Rusia.Nu sunt cei mai slabi?Eu cred că și o fată de 4 ani iar putea bate pe ăia.zic eu cu mândrie în glas.
-A sunat tatăl tău.Spune că e extrem de mândru de tine.
-Spune-i să nu mai fie așa de mândru de mine.
-Ceeeee?De ce? zice bunicul.
-Din vina lui eu a trebuit să mă bat că să supraviețuiesc,din vina lui eu trebuie să aleg dacă mă duc cu el în Peru,cu omul care m-a abandonat și m-a făcut la beție și prietenii mei care mi-au fost alături la bine și la rău alături de mine,din vina lui eu acum sufăr.spun eu cu lacrimi amare în ochi.
-Offfff Anastasia,câteodată viața nu e perfectă.
-CE LUCRU POATE FI MAI RĂU DECÂT SĂ ȘTIE TOATĂ LUMEA MAFIOȚILOR CĂ FIICA CELOR MAI MARI MAFIOȚI ESTE FĂCUT DIN GREȘALĂ LA BEȚIE.țip eu în fața bunicului meu.
-Anastasia eu.......
-Și nu-mi mai spune așa.Eu sunt Bella.Clar? BELLA.spun eu pe un ton mai înalt.
-Bine Bella.
-Bunicule?!
-Da?! spune el confuz.
-Cine m-a adus aici?
-Harry,Kayla și Diego.spune el sigur.
-Unde sunt acum?
-Presupun că acasă la ei.
-Ok.Mă duc să-i văd.spun eu.
-Bien.spune bunicul după care iese din camera mea.
Mă îndrept spre șifonier și îmi aleg să port niște blugi albaștri superbi rupți cu un tricou negru simplu și un hanorac gri.

Mă îndrept spre șifonier și îmi aleg să port niște blugi albaștri superbi rupți cu un tricou negru simplu și un hanorac gri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies afară din casă și mă îndrept către casa prietenei mele Kayla.Ajung acolo și bat la ușă.Afară era doamna Jefferson foarte melancolică.M-am apropiat încet de ea.
-Bună ziua,doamnă Jefferson.Știți unde sunt Kayla și Chriss?o întreb eu.
-Aseară Kayla a plecat de acasă și nu s-a mai întors.Chriss a plecat după ea,dar niciunul nu s-a mai întors acasă.spune ea cu lacrimi în ochii săi albaștri superbi ca cei a lui Chriss.
Fug repede spre pădure unde am fost aseară ca să o găsesc pe Kayla repede.Din nou acel pod sinistru.Intru în partea de est a pădurii.Mirosea extrem de urât ca un cadavru.Am pornit spre locul de unde vine acel miros puternic și scârbos.Ajung acolo și-l văd pe Harry pe jos fără suflare.
-HARRY.țip eu și mă apropii de el.
Harry,băiatul pe care-l iubesc și pe care-l voi iubii până am să mor zăcea jos pe pământul uscat fără suflare.Lângă el erau Kayla și Diego,iar sprijinit de un copac era Chriss.
Toți patru.Toți prietenii mei erau morți.
-HARRY TOMSON,TREZEȘTE-TE ACUM!țip eu.
-Nu mă lăsa,nu mă lăsa,nu mă lăsa.spun eu printre lacrimi amare și suspine.

Kayla P.D.V.-în rai

Sunt îmbrăcată într-o rochie albă până în pământ.Pe cap aveam o cunună de flori de aur.Mă apropiam încet,încet, puțin câte puțin către o ușă mare împodobită cu mărgele și flori multicolore unele mai spectaculoase altele din aur,altele argint.În fața porții era tatăl meu.Stătea cu brațele deschise.Mă îndreptam spre el și ajungem amândoi într-o grădină minunată.Aici totul e frumos.

Chriss P.D.V.-în rai

Totul în jurul meu era alb.Eu era între două stele cu chip de înger.Si eu sunt o stea.Cu adevărată.Mă uit acum la Bella care plânge culcată le pieptul bine sculptat al prietenului meu Harry, de o mână era cu sora mea și o strângea tare,iar cealaltă mână o avea pe fața lui Diego.
Frumusețea stelelor.Noi nu le putem vedea,dar cine ar fii crezut că vom putea deveni stele.

Diego P.D.V.

Sunt într-un loc ciudat înconjurat de fluturi irina.Fluturi irina sunt fluturi care se găsesc doar în gândul și fantezia mea.Simt cum Kayla vine către mine cu brațele deschise.Am luat-o în brațe știl mireasă și am început să o învârt tare.Am căzut amândoi pe iarba moale.Dintr-o dată toți fluturi s-au pus în fața noastră.Au format un cerc iar Kayla în mijloc.
Zeița mea cu aride înger.

Harry P.D.V. -în rai.

O văd pe frumoasa mea le pieptul meu plângând.Nu suferi după mine.Voi fi alături de tine.
Mă trezesc lângă ea doar spirit nu și trup.Am fost ales să fiu îngerul tău păzitor,prințesă.Nu mai plânge după mine!
Eu am ajuns un înger păzitor,Bella v-a ajunge un înger cu aripile multicolore zburdând cu fericire peste tot pământul și raiul.Daca nici moartea nu o poate învinge pe ea de ce se mai chinuie uni oameni să supraviețuiască.

Voi fii cu tine mereu Bella-Evelyne Garcia sau Anastasia-Evelyne Marquez. Niciodată nu-ți voi da drumul.Dacă nu pot să fiu cu tine trup.Pot să fiu suflet.

Pot să fiu suflet

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mâine 07.02.2018 se va termina proiectul Satul Blestemat și v-a începe ,la alegerea mea, *Gemenele Dezastru*.
Vă mulțumesc mult pentru tot ce ați făcut pe parcursul cărții pentru mine.
Le mulțumesc în special următorilor 2 oameni care au fost alături de mine mereu și au dat Vot și Comm la absolut toate capitolele.
sabinapetrean3
inafrumusica123

Mulțumesc mult pentru tot.

Următorul capitol.Ultimul capitol v-a avea cel puțin vreo 3000 de cuvinte.Sper ca finalul să fie pe măsură.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum