Petrecerea de ziua mea a fost superbă.Tata a fost foarte generos si mi-a dat doi pui de câini printre care și un pui de husky de Alaska.
Am hotărât să-l cheme rază de lună.
Pe celălalt pui adorabil de câine am ales să-l cheme Rony,iar pe cele două pisicuțe extrem,extrem de adorabile abia născute am ales să le cheme Inna și Tina.
Sunt trezită de către Rony care începe să mă lîngă pe față.
-Gata Rony mă trezesc!spun eu după ce văd că n-am nicio șansă de a rămâne în pat când el ripostează.
Merg agale spre baie și îmi fac un duș bine meritat pentru efortul de aseară.
Mă înfășor într-un prosop pufos albastru și pășesc încet pe podeaua rece înspre dulapul meu pentru am-i alege niște haine.
Îmi iau pe mine un trening pe care îl iau la jogging și mă urc în mașină.Azi voi începe ancheta despre mafia Franței.Sper ca băieții să fi găsit ceva legat de acel Francisco pe care nu-l am nici măcar în baza de date a mafiei franceze,dar băieți mei se pricep la cercetare chiar și dacă implicatul ar fii în mormânt.
Mi-am luat pe mine treningul gri cu negru și îmi las părul frumos și proaspăt spălat să-mi fluture în bătaia unei adieri fine de vară.N negrul intens și griul mat pe care le are treningul le accentuez cu niște perechi de bascheți roși care ies foarte mult în evidență datorită negrului și a luminii mândră a verii care abia a venit.Deși vara nu a venit de mult afară este foarte cald.La meteo spuneau că la umbră sunt 39°C.
Urc în mașină și pornesc aerul condiționat care să-mi răcoreze corpul înfierbântat.
Ajung în 30 de minute la depozit din cauza traficului aglomerat.Intru înăuntru și o găsesc pe Angie foarte fericită cu tot ce i-am cerut eu alaltăieri.
-Bun venit Anastasia ,spune Angie cu o față veselă,am aici tot ce mi-ai cerut,dar cred că ar fii mai bine să îți vopsesc părul temporar pentru riscul de a nu-ți cădea în timpul misiunii.
-Este Ok Angie,spun eu,dar ai grijă nu vreau să mă trezesc că aș fi roșcată,galbenă sau portocalie.De care vopsea ai luat.
-Păi Alec,Natan,Adrien și Adam mi-au spus câte ceva despre acel Francisco pe care vrei să-l distrugi și din ce mi-au spus reiese că-i plac mult fetele blonde așa că vei fii blondă pentru 1 zi.zice ea veselă.
-Bine.Mă bucur să aflu că Adrien,Alec,Natan și-au îndeplinit misiunea și au reușit să găsească informații despre acel nemernic.
-Bun........cât despre mască,spune aceasta după o pauză destul de lungă de vorbire,eu aș face ceva trăsăturilor feței.
-Și ce anume?întreb eu nedumerită,î ntrerupând-o pe Angie din vorbit.
-Păi fetelor blonde le stă mai bine cu mai mult ruj mov și despre ochi având în vedere că o să porți lentile de contact albastre,eu cred că ar trebui să dau cu niște argintiu,iar tu având tenul mai închis nu ți-aș mai da cu font de ten,doar cu puțin rimel negru foarte intens și misterios și niște blaș.
-Ok,tu ești experta !spun eu.
Angie începe să facă cea ce știe ,iar eu mă relaxez.După 3 ore lungi la păr și machiaj
Angie a terminat după 3 ore lungi și plictisitoare.A ales o rochie albă foarte frumoasă cu pantofi tot albi.
Trebuie neapărat să îmi îndeplinesc misiunea.Arăt cam așa:
Niciodată nu mi-am imaginat că aș arăta atât de bine cu părul blond și cu ochii albaștri.
După ce Angie își termină treaba ajung și băieții cu informațiile despre acel Francisco,informațiile care îmi vor fii de mare ajutor.
-Bună Angie,cine este fata nouă?spune Adam.
Frate ăsta chiar e bătut în cap.
-Eu sunt Beka.mint eu apropiimdu-mă mai mult de el.
Alec,Adrien,Jak,Zek,Chad și Natan stăteau și se râdeau de Adam împreună cu tatăl meu și Angie.
-Eu sunt Adam,iar ei sunt Natan,Alec și .........de ce râdeți ? spune el după o pauză mai lungă.
-Pentru că ești bătut în cuie,deșteptule.Aia e Anastasia.zice Jek și începem toți să râdem în timp ce Adam stă revoltat.
-Ați adus informațiile cu privire la acel netot,idiot,bătut în cuie pe numele său Francisco.
-Uite-le,Anastasia!spune el și îmi dă un dosar destul de gros.
-Sunteți buni la asta!zic euDeschid dosarul și observ foarte multe informații utile despre acel nemernic,necioplit.
Pagina 1
Numele întreg : Francisco Alessander
Numele tatălui: Daniello Marcus,original din Italia.
Numele mamei:Martina Rossety, originală din Spania.
Data nașterii Francisco: 23.09.1973
Data nașterii mamei: 20.06.1964
Data nașterii tatălui: 07.05.1962
Locul nașterii:Paris-Franța
Locul nașterii tatălui: Milano-Italia
Locul nașterii mamei: Madrid-SpaniaAm citit următoarele 21 de fișe scrise de băieți.
-Băieți voi îmi scrieți manuscrise mai groase că Biblia.zic eu.
-De aceea suntem cei mai buni.zice Adam.
După ce am citit manuscrisul de grosimea Bibliei,mi-am luat jaguarul roșu tunat din portbagaj și am pornit spre restaurantul Miller.După 3 ore ajung acolo unde apare contactul meu cu biletele.
-Dumneavoastră sunteți Anastasia?spune acesta.
-Ascultă,nu am timp de prezentări și dă-mi odată biletele acelea de avion că de nu te zbor.spun eu urâcioasă.
Îmi dă biletele și ies în fugă de la restaurant.În calea mea ies 7 băieți.
-Unde mergi păpușă.zice unul dintre ei.
-Undeva unde tu nu exiști.spun eu.
-Nu mă face să-ți rup mâna.spune acesta.
-Te provoc, încearcă!zic eu.
În acel moment el vine să-mi dea un pumn în gură ,dar mă feresc și-i dau cu genunchiul în burtă.Ceilalți s-ar oe mine.
Ma-m supărat extrem de mult.Am scos pistolul și toți s-au îndepărtat.
-Cine te crezi tu?zice unul din ei.
-Eu sunt Anastasia-Evelyne Tomson,cea mai mare mafioată din lumea,dar și fiica celui mai bun mafiot din lume.Acum fugiți până nu mă enervez și mai tare și vă găuresc capetele.
Cei 7 neciopliți fug și eu merg să mă pregătesc.Sborul e în 4 ore.
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...