Merg sus și încerc să intru în camera Alessiei,dar ea nu mă lasă.
-Alessia deschide ușa !spun eu
-Nici într-o mie de ani!
-Alessia,la naiba,deschide ușa asta nenorocită anul ăsta.
-Obligă-mă!
-ALESSIS GARCIA,DESCHIDE UȘA SAU ȚI-O DĂRÂM ÎN CAP!țip eu ,iar Alessia o deschide încetișor.
-Vreau să știu ce am făcut nebuno! Ai plecat din living val-vârtej spunând că mă urăști.Ce am făcut ?
-Două cuvinte Bella ,două.HARRY TOMSON.
-Nu a trecut nici o săptămână de când ești aici și deja s-a îndrăgostit Harry de tine.
-Dar care e problema ta!Tu ești cu Drake.Ce se întâmplă!Spune-mi șj mie.
-Îl plac pe Harry de când eram în clasa a 3.Îmi place mult de tot de el Bella.
-Dar cu Drake a.k.a nesimțit ce e ?
-Eu cu Drake nu suntem împreună.El mă place,dar sentimentul nu e reciproc.
-Ei Ale nici eu și Harry nu suntem împreună.Deabia ne-am cunoscut.Mergem la petrecere cu Kayla și Diego toți ca prieteni și nimic mai mult.
-Aaaaa
-Da aaaa.
-Scuze Bella,dar chiar nu am știut cum să reacționez.
-Alessia,dacă tot am stata la discuți am vrut să te întreb de ce te-ai schimbat atât de mult?
-La ce te referi.
-La înfățișarea și comportamentul tău.
-Scuze Bella dar nu pot să-ți spun....
-Fetelor la culcare,mânie aveți școală.spune tata întrerupân-d discuția dintre mine și Ale.
-Cred că are dreptate Bella.Noapte bună.
-Noapte bună .Cred că asta a fost singura discuție a noastră care nu a sfârșit cu casa în flăcări.spun eu și amândouă ne apucăm de râs.Apropo mâine mă ajuți cu redecoratul camerei mele ?Promit că-l aduc pe Harry,am nevoie de cineva care să care vopseaua.
-Te ajut,dar adu' mai mulți băieți.Să fie 2 eu nu car vopseaua.
-Bine Ale.Noapte bună!cobor scările și ajung în camera mea.Mă schimb în niște pijamale și mă pun în pat dar nu reușesc să adorm.E ora 6 dimineața.Nu mai suport să stau în pat.Mă duc în bucătărie și las un bilet pe frigider.Mă îmbrac așa:
Și ies la alergat.Îmi pun căștile la urechi și alerg prin parc până când se face ora 7 jumătate .Alerg spre casă unde dau de Alessia.
-Azi e ziua cea mare Bella.REDECORĂM!!!!
-Da Alessia redecorăm.O să-i aduc pe Harry,Kayla și Diego cu mine.Ok?
-Ok hai c întârziem.
Mă duc sus și îmi fac un duș bien meritata după o oră și jumătate de alergat.Ies de la duș și mă îmbrac așa:
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...