56." -Nu e Harry"

53 7 0
                                    

Mă trezesc repede și mă duc să-mi fac un duș.Am adormit cu rochia Kaylei de la petrecerea de la început de an.Rochia ei roșie frumoasă de o culoare sângerie foarte frumoasă cu tocurile ei roșie foarte frumoase.

Rochia ei roșie frumoasă de o culoare sângerie foarte frumoasă cu tocurile ei roșie foarte frumoase

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă duc în bucătărie cu halatul de baie pe mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă duc în bucătărie cu halatul de baie pe mine.Îmi fac o porție de clătite cu înghețată de zmeură făcută în casă cu frișcă și niște suc natural de portocale.Îmi mânânc relaxată micul-dejun și îmi mai fac repede un suc de mere,portocale și căpșuni.Îl beau și pe acel și îmi iau din dulapul bucătăriei niște Frppsy picante și un grătar de la cina de aseară cu niște sos de usturoi.Le pun pe masa de măsuța de cafea din fața canapelei și mă duc sus să mă îmbrac în niște haine mai potrivite pentru statul în casă,dar dacă cumva mai apare vreo urgență la echipă să nu mai stau să urc sus în cameră și să mă îmbrac.
După eternitatea de timp pe care o folosesc ca să-mi aleg ceva de îmbrăcat îmi aleg încă o dată rochia mea preferată lungă în spate și scurtă în fața cu albastru,roz și negru.

După eternitatea de timp pe care o folosesc ca să-mi aleg ceva de îmbrăcat îmi aleg încă o dată rochia mea preferată lungă în spate și scurtă în fața cu albastru,roz și negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă duc la parter și îmi mai fac și un suc de zmeură și încă o porție de clătite.Le pun pe toate pe masă lângă grătarul cu sos de usturoi și chipsurile mele picante preferate.
Mă întind pe canapea și mă relaxez uitând-ma la filmul meu preferat și anume  Titanic.Ca de obicei plâng pe tot parcursul filmului.Oricât de rău,dur și nemilos ai fii ai și tu un punct slab care în cazul meu este dragostea.Pun filmul pe pauză din cauza soneriei care sună.Merg încet,dar încep să mă grăbesc când aud că cineva bate cu putere în ușă și strigă din toți rărunchii "Bella ajutor".
Recunosc aceea voce.Este Alec.Îi deschid fără să mai stau pe gânduri și observ că este foarte rănit.
-Alec ce s-a întâmplat cu tine?îl întreb eu panicată.
-Aliss......atacă......mafia......ia prins.....pe.....toți.....îl......are.....pe.....tatăl........tău.zice el încercând să trăiască.
-Stai că sun ambulanța.
Formez numărul și îi spun lui Alec să vorbească.Ambulanța a ajuns foarte repede.Alec și-a revenit repede și mi-a spus unde se află Aliss cea crudă.
Alerg repede de frica de al pierde pe tatăl meu.
Ajung în vreo 3 minute și intru în sală.
-Luați-vă mâinile de pe tatăl meu că altfel veți fii una cu pământul!țip eu.
-Haide să te văd!zice Aliss ieșind de după două gorile.
-Ce ai de ți-ai găsit acum să îmi ataci mafia,psihopat-o!țip eu.
-Din cauza ta am pierdut sarcina.
-Nu a fost vina mea,tu ai nevoie de un psihiatru zău.zic eu.
-Bella!zice Natan.
-Spune!zic eu arătând cu palma în semn de "zi odată că mă enervez foarte rău"
-Copilul pierdut de Aliss nu era a lui Harry.Nu Harry este tatăl copilului!
-Nu e Harry.zic eu fericită.
-Bun acum că ști cear fii să vă distrug.
-Să te văd!zic eu.
Sar la gâtul ei și încep să o strâng tare.O izbesc repede de perete și o strâng mai tare.În acel timp toată mafia Angliei a schimbat poziția cu cea a noastră.Acum ei erau la pământ și băieți cu pistoalele în mână.Fară să-mi dau seama Aliss era moartă.
-Ce mă bucur c-am scăpat de scorpia asta!zic eu
-Ușor Killer!zice tata.
Merg și-l îmbrățișez.Îi iau pe toți în brațe și ne îmbrățișez.
-E bine să fie măcar o fată în echipă care să ne salveze.zice tata.
-Mersi.zic eu fericită.
-Natan cere-mi ce vrei tu.Mai făcut extrem de fericită!Știam că nu e Harry!zic eu bucuroasă.
-Păi aș vrea să încerc noua ta mașină neagră.
-S-a făcut.zic eu.
Eram extrem de bucuroasă.Știam eu că 100% nu Harry este tatăl.Dar acum că știu asta îmi cam pare rău de copilașul lui Aliss.Chiar dacă era a lui Harry nimănui nu îi dă dreptul să omoare un bebeluș.Din câte am înțeles de la Austin,unul dintre membri mafiei din Anglia care e de partea mea acum, cineva a dat buzna în camera de hotel a lui Aliss și o înjumghiat-o în burtă,ca aceasta să își piardă sarcina.Măcar acum este într-un loc mai bun alături de pruncul său.
Ajung acasă și intru în biroul meu urmată de Austin,tata,Natan,Jak,Zek și Max.
-Vreau ca voi să găsiți persoana care a îndrăznit să o înjunghie în burtă pe Aliss.
-Ceeeee????
-Ma-ți auzit foarte bine.
-Ce ai vrea să știi despre acea persoană.
-Păi cam CINE ESTE?țip eu.
-Altceva? întreabă Natan.
-Cum îl cheamă,câți ani are,de ce a făcut-o,cine l-a pus s-o facă,din ce mafie e și cel mai important ce treabă are el să omoare un copil nevinovat,dar această întrebare v-a fii adresată lui din gura mea față în față când găsiți nesimțitul.zic eu.
-Da doamnă.zic toți și ies din birou.
Completez dosarele din mafia Angliei și le așez.Mă duc apoi în biroul principal de sus și îmi iau dosarele cu toate mafiile din lume.Mai am doar 8 mafii de învins
1.Mafia Turciei
2.Mafia Spaniei
3.Mafia Germană
4.Mafia Belgiană
5.Mafia Norvegiană
6.Mafia Portugaliei
7.Mafia Franței
8.Mafia Italiei.

Doar 8.Poate sună puțin dar nu e chai așa ușor.Următoarea mea țintă este mafia a cărui om a omorât un copil nevinovat.Cât de crud să fii?

Merg în camera mea și mă îmbrac astfel:

O ținută mai decentă pentru a merge la spital

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O ținută mai decentă pentru a merge la spital.Vreau că Alec să fie bine.Nu mai vreau să trăiesc morți tragice a oamenilor cunoscuți care mi-au fost alături la bine și la rău.Iau un buchet de trandafiri roz și pornesc spre spitalul Hausen unde e Alec.
Ajung în mai puțin de două minute la spital.Urc până la etajul 3 și îi întrebi pe doctori dacă Alec e bine.
-Bună ziua domnișoară!Pe cine căutați?zice un doctor.
-Îl caut pe Domnul Alec Adams.
-Sunteți rudă cu dânsul? mă întrebă doctorul.
-Da,sunt sora lui.zic eu sigură pe ce minciună am găsit.
-Ești în camera cu numărul 34.
Fug până în camera cu numărul 34 și îl găsesc pe Alec care stă să se uite pe pereți.
-Șefa te-ai......
-Nu-mi spune așa.Acum sunt sora ta.zic eu.
-De ce?
-Vrei să mai vin sau nu?zic eu.
-Da.
-Atunci nu-mi zice șefa.
-Ok.
Merg și mă așez pe un scaun.Îl trag lângă patul lui Alec și îl îmbrățișez.
-Ce s-a întâmplat în ziua aceea?Ai învins mafia Angliei? întreabă Alec curios.
-Da.răspund eu.
-I-ai făcut ceva Alissiei?
-Da.Am omorâr-o!zic eu.
-Bella era însărcinată.
-Ba nu.De aceea a vrut să vă omoare.A crezut că vre unul dintre noi i-a înjunghiat burta.Acum sunt pe urmele nenorocitului care a făcut asta.
-De ce?Ție nu îți place de Aliss cu atât mai mult să o ajuți.
-Da adevărul este că nu îmi place de ea,dar nimeni nu are dreptul să omoare un copil nevinovat.
-Poate nu știa că e însărcinată.zice el.
-Văd că glonțul ăla ți-a atins creierul pentru că te-ai țicnit de tot.Tu nu ești zdravăn la cap.Are burta cât un camion. Cum să nu știe?!
-Ai dreptate.zice el.
-Bine.Acum imediat cum te însănătoșești treci la treabă că altfel te omor.zic eu.
-Da Killer.Am înțeles!zice și el.
Eu ies din spital și plec.
Merg să-mi iau o înghețată cu fructe de pădure și vanilie.
Mă plimb prin parc și mă relaxez.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum