9.Dezastru de zile mari

210 14 1
                                    

Mă ridic din pat și pornesc către duș.Pornesc apa fierbinte și încerc să mă relaxez,dar din bombardez fericire sor-mea nu avea acelaș gând.
-Bella,ieși mama naibii din duș că altfel dau năvală peste tine și-ți tăbăcesc fundul.
-Gata,gata disperato ,ies în maxim o oră,două.
-BELLA-EVELYN GARCIA!DESCHIDE UȘA ASTA
-Gata nu-mi folosi vorbele ies acum,dar mâine stau vreo 3 ore la duș așa că să nu-ți aud gura.
-Lasă-mă să mă pregătesc.Merg cu Drake la bar.
-La bar. Să bei?
-Ăăăăă dă căpitane evident.
-Ia-ți gândul!
-Ai șaișpe ani.Ești minoră.P-asta ș-o crezi tu.
-Și tu la fel.
- Știu!
-Încă nu înțeleg de ce te-a pus tata în clasa a unșpea.
-Hai să-l întrebăm?O stai nu-i aici, Alessia,așa că cea mai mare e șefa.NU PLECI NICĂIERI!!!
-Nu mă poți opri.Nu uita ești mai mare cu 2 minute.Promit că o să beau doar suc!
-Promite!
-Promit,Bella!
-Unde mergeți?strig eu din bucătărie cu un pahar de apă în mână
-În satul unde ai crescut tu.
-ȚI-AI PIERDUT MINȚILE.PERSONELE CARE M-AU FURAT ȘI AU ÎNCERCAT ȘI CU TINE SUNT ACOLO.O SĂ TE RECUNOASCĂ!!!țip eu la Alessia scăpând paharul pe jos.
-Nu o să mă recunoască.Aveam 2 ani!Acum am șaișpe.
-Chiar dacă ai mai crescut 3 cm asta nu înseamnă că nu te vreau recunoaște.
-Bella,te rog.
-În niciun caz.
-Da Bella.
-Niciun dar.Darurile se dau de Crăciun.
-Promit că vin acasă devreme,șefa!
-E vai de pielea ta dacă îmi mai spui așa.
-Da să trăiți,dom...doamnă!
-Gata e război.spun eu și arunc o pernă în capul Alessiei,o să ai nevoie de spital după ce termin cu tine Alessie.N e-am luat amândouă de păr și am început să ne certăm și să ne batem
-Gata,Bella.Mă predau.Ridic steagul alb.Avem ceva alb.
-Ia șervețelul!spun eu iar ea nu-l înmânează.
-Haide pleacă.Te așteaptă golanii.
-Bella.
-Dacă nu ieși în următoarele 5 secunde te fac chebab și te dau la pisici.
-Bine ies.spune Alessia și iese pe ușă.
Mă duc sus în camera ei și mă așez pe canapeaua să moale,când un foșnet îi atrage atenția.S un perna Alessiei era un pliculeț argintiu.În acel moment o mie de gânduri negre mi s-au derulat în minte.Mai întâi părul,hainele,comportamenul,huliganii și acum asta.Totul e vina mea.În pliculeț erau droguri.Alessia de ce?De ce?
M-am dus la mine în cameră și mi-am luat o pereche de blugi negru cu o bluză albă și niște balerini.M-am urcat în mașină și am pornit.Drumul până în satul-închisoare era de 3 ore.Nu aveam permis,eram disperată și era seară.Pornesc mașina și plec repede spre sat cu cheia inimioară la gât și cu jurnalul mamei în geantă.După 3 ore de mers cu mașina am ajuns la granița satului blestemat.Mi-era frică să intru înăuntru,dar era sora mea
Cum s-o las acolo.Am pășit încet către intrare când din pădure se aud țipetele.Pădurea această era singurul loc în care mă ducea celălalt tată în afara satului la plimbare.O știam pe de rost.Am fugit către locul de unde se aud țipetele.O puteam auzi pe soră-mea cumbțipă.
-Gata Drake totul s-a sfârșit.strigă Alessia cât de tare poate.
-Scuză-mă poți să repeți.Nu te-am auzit.
Adică serios nu o aude el,dar o aude și Spania cu țipă.Ce mucos.
-M-am cam săturat de tine.spune Drake și o ia pe Alessia de gât.
-Mâinile jos pe soră-mea,jegule.
-Hopa avem companie.
-Las-o în pace pe Alessia că altfel îți jur că te fac una cu pământul.
-Și dacă n-am chef.
-DU-TE NAIBII,PORCULE!țip eu la Drake.
-Scuze dar am plănuit să plec în Viena vara asta nu la naiba.
-Tacă-ți fleanca.
-Fițe ai nu glumă Bella.Apropo ce mai face iubițeul tău Harry.A să nu uit i-am dat și poreclă.
-Nu e iubitul meu!!
-Nu cred că Herrycă Iubirică e de acord.
-Nu-i mai spune așa.
-Ce fițe ai.Chiar te vreau moartă acum.
-Urât din partea mea,dar eu vroiam să trăiesc.
-Gata cu joaca,fetelor.spune Drake și scoate un pistol din buzunar.S-a terminat.spune și o împușcă pe Alessia în burtă,iar apoi pe el în cap.
-ALESSIA!!!!!!!!!!!! simțeam cum moartea e aproape de mine nu de Alessia.Stăteam lângă ea pe jos și sperăm ca îngerul morții să nu mi-o ia pe Alessia.Balta de sânge care curge din burta Alessiei era peste tot.Mi-am luat cheia de la gât și i-am puso ei.Mi-am luat telefonul și am sunat la ambulanță.
-Alo bună ziuaă numesc -Bella Garcia și aș vrea o ambulanțălăngă satul îngerilor în pădure.Urgent !!!!spun eu plângând în hohote.
Rezista Alessia rezistă.În mai puțin de 2 minute ambulanța a ajuns.Starea Alessiei e gravă.Speram din toată inima să nu moară.Nu vrei să mi-o ia cineva de lângă mine.
-REZISTĂ,ALESS!!!REZISTĂ.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum