Mi-am să luat 4 zile,dar am găsit-o pe Bella.E la un hotel de lux din centru.S-a cazat ieri și astăzi pleacă.Acum sunt în camera ei pe terasă și am pregătit niște tartă cu fructe de pădure și petale de trandafir și zmeură,suc natural de portocale și niște salată de fructe:cu mere,zmeură,căpșuni,pere și banane.
Am pus lângă pat până pe terasă petale de trandafir alb, roșu și roz.Am decorat balconul cu stele și ghirlande.Am tras repede draperia și aud un miorlăit.Din pat se trezește mica somnoroasă.Când vede petalele de trandafir rămâne cu o față de milioane.Bella P.D.V.
Mă trezesc când razele soarelui fac cunoștință cu ochii mei obosiți.M ă duc până la duș și îmi iau niște haine curate de pe pat care le-am cumpărat ieri din mall.Î mi iau un tricou cu dungi albe și negre,niște pantaloni lungi rupți albaștri și niște ghete negre.Arăt cam așa
După ce m-am îmbrăcat am ieșit de la duș.Acum draperiile era trase la loc.În cameră era întuneric beznă.Nu vedeam nimic.Simt cum o mână o prinde pe a mea.Acum m-am ars.Simt cum lumina se aprinde la loc.Acum eram pe balcon.Acolo o masă frumoasă cu tot ce îmi place să mânânc de dimineață și ce m-am surprins cel mai mult era Harry ținându-ma de mână.Băiatul ăsta chiar vrea să mă bage în spital.Înainte că eu să-mi mai pot arăta uimirea și să-i mulțumesc începe să spună:
-Bella,tu chiar vrei să mă bagi la ospiciu,nu?
-Asta e primul lucru de pe lista mea de făcut.spun eu și amândoi începem să râdem cu lacrimi.
-Haide,cred că ești lihnită.
-Da!!!!-Aș mânca și bătaie.
-Păi dacă o să mă mai sperii așa asta o să mănânci.
-Bine,promit că nu am să mai fac așa.
-Bun,acum mânâncă!
După masă incredibilă avută alături de Harry am decis să mergem prin Central Park.Niciodată nu cred că am fost așa de liniștită.Ne-am plimbat și am discutat toată ziua despre noi.Mi-a spus că are 4 frați:Scott,Derek,Chase și Brett.Mi-a povestit despre Amalya mama lui vitregă căreia nu o să-i mai spună mama și despre copilăria lui.Cum a cunoscut-o pe Kayla.Cum l-a cunoscut pe Diego.Cum la cunoscut pe Chriss,dar ce a fost cel mai amuzant a fost cum a cunoscut-o pe Eleonora.Harry P.D.V.
Cu 7 ani în urmă (Cum a cunoscut-o pe Eleonora)Mă pregăteam pentru tabăra de fotbal împreună cu frații mei.Mi-am făcut bagajul,am mâncat micul-dejun și am mers afară să aștept autobuzul care trebuia să ne ducă către tabăra pe mine,Scott,Brett,Chase și Derek.Nu după mult timp a sosit momentul să ne urcăm în autobuz.Brett și Scott au stat împreună,la fel și Chase cu Derek.Eu nu aveam cu cine să stau.Pe ultimul rând era o fată drăguță: roșcată și cu ochii căprui.M-am așezat lângă ea fără să mai spun ceva.Când am ajuns în tabăra acolo era Diego prietenul meu și colegul meu de la școală.În tabăra când aveam 9 ani l-am cunoscut și acum suntem cei mai buni prieteni.Ne-am dus fiecare la cabana lui.Eu mereu stăteam cu Diego în aceeași cabană,dar anul ăsta văd că lângă patul lui Diego mai era un loc.L-am întrebat și el a spus că este pentru sora lui.Nu aveam idee că el ar avea o soră.
Ei bine tabăra mergea din ce în ce mai bine.Eu și Eleonora eram un cuplu,după vacanța de vară ne-am întors la școală,de atunci a început să fie posesivă.Nu mă lăsa să vorbesc cu fetele din clasa mea.Iar când am împlinit 11 ani ne-am despărțit.Înapoi la Bella P.D.V.(În prezent)
Nu mi-a venit să cred că Harry și Eleonora au fost un cuplu un an întreg.Bine adevărul este că nu poți spune că ai fost împreună cu cineva la 11 ani,dar totuși au avut ceva în.
Ne-am plimbat prin parc ore în șir.Eram foarte atentă la ce spunea Harry,dar atenția mea a dispărut când am văzut florăria plină numai cu trandafiri.Mă holbam acolo.Era incredibil.Gândurile îmi sunt întrerupte de vocea groasă a lui Harry.
-Vrei unul Bella?
-Cine nu ar vrea? spun eu.
Îl văd pe Harry cum pornește către magazin.După 10 minute apare cu două buchete de trandafiri roz și roșii.Doamne băiatul ăsta e pur și simplu incredibil.Mi-a luat două buchete mari se flori.
-Ai înnebunit complet Tomson?Cum să îmi iei mie așa ceva.
-Cu talent,Garcia.
După două ore era momentul să merg și acasă.După 4 zile în pădure aveam nevoie de patul meu.După 10 minute de mers ajung acasă cu Harry de mână,iar în cealaltă mână avânad 2 buchete mari de trandafir roz și roșii.Când ne-a văzut tata a făcut o față de milioane.Mi-a sărit în brațe.Harry gură spartă i-a povestit tot.Am purtat o lungă discuție cu tata pe tema " NU E BINE SĂ STAI ÎN PĂDURE 4 ZILE"
Am mers în camera mea și m-am pus în pat.Am adormit peste 4 minute uitându-mă pe pereți ca o proastă.Încă un capitol 893 de cuvinte
Ce credeți :
Bellerry =Bella+ Harry
SAU
Eleorry=Eleonora+ HarryLăsați la comm răspuns . Sunt curioasă.
Pentru Bella și Harry trimiteți: 👍
Pentru Eleonora și Harry trimiteți:👌
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...