O nouă zi.Mă trezesc leneșă din pat și pornesc spre duș.Am stat o grămadă de timp.Dacă aș avea-o pe Alessia acum ne-am fi certat și am fi dărâmat casa.Mă îmbrac așa:
și pornesc în bucătărie.Îmi iau o pizza mare prociutto din frigider și un suc natural multi fruty. Îmi mânânc liniștită micul-dejun,când aud niște bătăi disperate în ușă.Mă îndrept spre ușă și o deschid.Nebunii care au încercat să-mi dărâme casa în cap erau Kayla și Diego.
-De ce încercați să mă jefuiți?
-Amuzant,Bella.spune Kayla și mă îmbrâncește în ușă.Niciodată nu a mai făcut asta.De obicei venea în casă cu Diego de mână și zâmbea.
-Diego ce i-ai făcut Kaylei?
-Și Bella s-a prins tâmpitule!!!
-Ok,ce ai făcut și cât e de grav pe o scară de la ceartă la bătaie?
-Bătaie!spune Kayla furioasă.
-Ok Diego spune ce i-ai făcut Kaylei sau te bag în perete.
-Tâmpitul ăla m-ă înșelă cu o blonda din clasa a noua.
-Tâmpit,prost,idiot,dobitoc,bădăran și afurisit ce ești.Ce i-ai făcut celei mai bune prietene ?IEȘI!!!!!!ACUM?!!!!! țip eu iar el iese afară din casă mea.
-Kayla îmi pare așa de rău!
-Nu e vina ta Bella.Scuze că te-am îmbrâncit!!
-Nu-i nimic,scumpo pot să te întreb ceva?
-Deja mai întrebat!
-Kayla!!!!
-Bine întreabă-mă!!!!?
-Ce i-ai făcut acelei fete? Nu-mi spune că ai băgat-o în spital!
-Nu,doar am bătut-o.Are doar un ochi vânăt și vreo 5 unghi rupte.
-Kayla,vai de mine.
-Spune că tu n-ai fi făcut la fel?
-Bine eu i-aș fi făcut mai rău.spun eu și amândouă începem să râdem cu lacrimi.
-Bine,haide la școală.spune Kayla
Ne luăm ghiozdanele și mergem.Azi am ales să mergem cu mașina mea.Drumul a fost lung și foarte,foarte liniștit.Într-un final ajungem la școală.Prima oră am fizică.Urăsc ora asta.Nu mă prea pricep la fizică.Am ajuns în clasă cu 1 minut înaintea profesorului.
-Bună ziua,elevi!spune domnul profesor.
-Bună ziua!
-Astăzi vom avea un proiect,exact cum a fost cel de la franceză.Vom avea clasa a 12-a și a 9-a b care sau strâns deja în sala de dezbateri a școlii.
Proiectul la franceză a decurs grozav.Echipa mea a luat un zece pentru prezentarea despre cultura cultura și civilizația franceză datorită faptului că foștii mei părinți aveau această slujbă. Ei trebuiau să spună generației noastre de ce este important în franceză dar eu încă nu înțeleg de ce e importantă această limbă.Ei bine domnul profesor ne-a lăsat pe toți în sala de dezbaterea școlii. Acolo clasa a 9-a b și a 12 erau deja aranjate.La una dintre mese îl vedeam pe Diego ținându-se de mână cu nenorocita aia care i-a stricat relația celei mai bune prietene.Mi se părea destul de cunoscută.Avea un ochi învinețit și bandajate 5 unghi.Era o fată blondă cu ochi căprui și îmbrăcată într-o rochie de gală.Arăta îngrozitor:Adevărul e că rochia era minunată,dar nu era potrivită pentru școală.Când am văzut-o și mie mi s-a părut că e o dobitoacă.Kayla mă strângea de mână rău.Mai avea puțin și pușcam la ce tare strânge.
-Bella,o să o iau iar la bătaie,nu mai am mult control.
-Gata,gata,pisi!
-Bun,elevi vreau să vă las singuri că să socializați,iar după o să vă împart pe grupe.
Domnul profesor a ieșit din clasă și ne-a lăsat să ne cunoaștem mai bine.
Mai întâi au început să se prezinte cei din clasa a 9a.S-au prezentat rând pe rând până când a sosit rândul fetei de lângă Diego a început să ne spună câte ceva despre ea.Simțeam că această oră se va sfârși cu bătaie.-Kayla P.D.V.
Fata care mi-a furat iubitul începe să vorbească despre ea.Mi se părea foarte cunoscută.O cunoșteam de undeva.
-Bun,eu mă numesc Lena,am 15 ani și sunt în clasa a 9,dar nu vă luați după ani.Sunt mai deșteaptă decât unele fete dintra doisprezecea și anume Kayla Jefferson.
La auzul acestor cuvinte Bella și Harry mă strâng tare de mână semn să mă calmez,dar nu îmi iese.Gura mea are alte planuri.
-Ascultă,idioată necapabilă de nimic.Ai deja un ochi fardat de pumnul meu.Îl vrei și pe celălalt?
-Haide,ratat-o să te văd.Și pe tine și pe ratata de lângă tine vă bat măr.Așa cum l-am luat pe Diego îl iau și pe Harry.
Acum Bella arăta de parcă era gata să o bage în comă.Niciodată nu cred că am mai văzut-o pe Bella așa de furioasă.Dacă fata aia ajunge în comă se poate considera norocoasă.
-Ce ai spus,parașuta.spune Bella și sare la gâtul ei.
Acum era rândul meu.Am sărit și eu pe ea.Harry încerca din răsputeri să o dea pe Bella jos de pe Lena până nu o băga în comă sau mai rău la morgă.Î Într-un final cu ajutorul a 9 băieți din clasa a doisprezecea și 5 din clasa a unsprezecea au reușit să ne dea jos de pe ea.La final eu și Bella ne-am privit cu mândrie capodopera.Lena avea ambi ochi vineți,o zgârietură pe nas și o vinețeală zdravănă pe mână.
-Pe cine bați tu,d deștepta pământul.s pune Bella mai mândră ca niciodată.În sfârșit s-a terminat și cu ora asta tâmpită.Aveam de făcut un proiect de făcut cu Kayla,Harry,Anya,Kaya și Lena.Vai oricine dar nu ea.E imposibil să mi se întâmple tocmai mie toate relele.
La finalul orelor am mers acasă la Bella mai furioasă ca niciodată,dar și bucuroasă pentru cea ce am realizat astăzi cu eaBella P.D.V.
Ajung acasă împreună cu Kayla.I-am sunat pe Chriss și Harry să vină la mine.Am fost la magazin că să cumpăr niște jeleuri și bomboane.După două ore au ajuns s și băieți.Am ales să ne uităm la un film.
La final am ales să jucăm adevăr și provocare.Cu nebunii lângă mine îmi era frică să joc acest joc.Am rotit sticla și a ajuns la mine.Ce mare noroc?
-Adevăr Kayla!spun eu hotărâtă.
-Bine.Tu ai vrut-o!!!
-Și odată ca să termin cu regretul.
-De ce ai jumulit-o pe Lena.Adică eu aveam motiv,dar tu........
-Kayla.
-Bella.Și eu știu cum te cheamă.Acum zi
-Bine zic.Adevărul e că o urăsc așa de mult,dar când a spus că-l ia pe Harry mi-am pierdut cumpătul,iar în secunda doi era la gâtul ei.
-Se numește gelozie.
-Bine sunt geloasă.Acum ești mulțumită?
-O da foarte.
-Haideți mergeți acasă e târziu.
-Ok.
-Kayla te duc eu.spune Harry
-Ok.
După ce ne-am luat la revedere toți au plecat acasă.M-am pus în pat liniștită și am adormit.
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AventuraBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...