28.Un dezastru capital

104 9 0
                                    

Bella P.D.V.
Mă trezesc cu rapiditate din pat.Mă bucura extrem de mult gândul că mi-am recuperat prieteni.Kayla e iar împreună cu Diego,între Kayla și Harry e ca și cum nu ar fi existat acel sărut,iar între mine și Harry încep să apară scântei.Să nu cumva să credeți că Lena și Eleonora au scăpat așa ușor.Mă duc să-mi fac un duș și mă îmbrac așa:

Mă duc să-mi fac un duș și mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și îmi iau o geacă albă groasă

Și îmi iau o geacă albă groasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Afară era un ger cumplit.Era zăpadă de vreo 5 metri.M erg repede către mașină.Pornesc repede spre școală.Opresc mașina în fața unui magazin că să-mi iau ceva de mâncare.Ies din magazin cu un foietaj de fructe de pădure.Sunt gata să intru în mașină când aud o voce foarte cunoscută.Era Harry care dădea cu piciorul în mașină.

Harry P.D.V.
Mergeam liniștit în drum spre școală.M-am oprit la acest magazin ca în fiecare dimineață să-mi iau de mâncare.Când dau să plec observ că mașina nu pornește.Ies afară și mă uit la motor.Îmi lipsește o piesă de la motor.Fără ea mașina nu pornește.Îl sun pe Diego,dar nu poate veni e bolnav.Nu pot merge pe jos.O să întârzii,doar dacă nu vine un miracol de Crăciun peste mine.
-Bună Harry!Ai nevoie de ajutor?se aude o voce feminină foarte cunoscută.
Mă întorc cu fața spre vocea gingașă care stătea și zâmbea.
-Bună Bella.Mi s-a stricat mașina.
-Haide!
-Unde?
-Vino te duc eu.
-Pe bune!
-Nu,că pe rele.Haide urcă.
Mă urc în mașina Bellei fără să mai scot vreun cuvânt.În mașina ei era așa cald.Mai este 1 săptămână și vine Crăciunul.Oare ce cadou să-i fac Bellei.Pe a lui Diego l-am luat acum o săptămână și pe al Kaylei l-am luat ieri.Dar habar are dracu de ce să-i iau Bellei.

Bella P.D.V.
Suntem amândoi în mașina mea.Am stat vreo 5 minute holbându-ne unul la celălalt după care am pornit mașina.
-Bella?
-Da.
-Ce ai zice dacă ai veni cu mine,Kayla și Diego în vacanța de Crăciun?
-Unde?
-Am plănuit să mergem în Barcelona și ne trebuie cineva care știe locurile de pe acolo.
-Diego nu le știe?
-Nu el e din Madrid.
-Ok.Am să-l întreb pe tata dacă pot.
-Ok.
-Am ajuns.
-Ok.Mă duc să-l sun pe tata.
-Sper să vi.Ne cazăm la un hotel.Tu în camera cu Kayla și eu cu Diego.
-Asta era clar.
-Paaaaaaaaaa!
-Pa,Harry.spune el și coboară din mașină.Cobor și eu și mergem la Diego și Kayla.
-Hey.
-Hey,fraților.spun eu.
-Harry de obicei băieți aduc fetele la școală cu mașina nu invers.spune Diego ironizându-l pe Harry.
-Ce să fac mi s-a stricat mașina.
-Haideți mergeți că întârziem.Ajungem în fața sălii de sport și ne luăm la revedere de la băieți.
Îmi pun echipamentul de sport și mă îmbrac așa:

Mă pun prima  în rând lângă Kayla pentru că sunt cea mai înaltă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă pun prima  în rând lângă Kayla pentru că sunt cea mai înaltă.A ștept fluierul profesoarei.
-Astăzi fetelor vom da probe pentru echipa de handbal feminin divizia junior a școlii.Vom începe să împărțim echipele.Se vor alătura și fetele din clasa a 9b.
Asta mai lipsea.Să vină Eleonora.Vai ziua asta poate fi mai proastă de atât.
Am picat în echipă cu Kayla,Irina,Kaya și două fete dintra noua:Belinda și Alyssia.
Am început jocul.Stăteam în mijlocul terenul așteptând fluierul de start al meciului.Am driblat cu mingea și am sărit la poartă și GOLLLLLLLL.
A început Eleonora să vină către poarta mea.A sărit ,dar fiind cea mai înaltă i-am blocat mingea.A venit spre mine și ma împins eu dând cu capul de pământ.
M-am dus spre ea și am dat-o de perete.Am lăsat-o imediat jos și mi-am văzut de treaba mea.Nu vroiam detenție,nici să-mi țină iar morală tata și eu chiar vroiam să ajung în echipă.La finalul orei doamna profesoară a venit către noi cu o listă lungă plină cu nume de fete,care acum că o privesc are doar 6 nume.
-Bun,fetelor.Cele care vor fi în echipă sunt.Din clasa a noua:Adeline,Eva și Beka.Din clasa a unsprezecea sunt:Anabel,Bella și Irina.Felicitări!!!!
-Yeeeeey.am spus eu în gândul meu.Mă bucur mult că am reușit să intru în echipă și să nu iau detenție pentru că peretele are forma Eleonorei.
-Bella Garcia!
-Da?
-Putem vorbi puțin?
-Sigur doamnă.spun eu și mă îndrept spre capătul sălii de sport împreună cu doamna profesoară.
-Bella,aș vrea ca în vacanța de iarnă să vi cu mine timp de 7 zile să joci cu o echipă de profesioniști din Paris?
-Paris? Sigur că vreau.Când e?Aș vrea să merg și cu prietenii mei în excursie în Barcelona.
-Este în a doua săptămână!Luni la ora 22:50 ai avion.Să fii acolo la ora 21 fix.Deci vii?
-Da doamnă.Mulțumesc.
Toată ziua am fost extrem de fericită.Mai aveam doar o oră de fizică.Am intrat în clasă zâmbăreața.După 5 minute a intrat și profesorul de fizică.
-Bună ziua,elevi.
-Bună ziua.
-Am un anunț de făcut.spune domnul profesor și scoate din mapă o foaie cu scris de mână.Și-a pus catalogul pe masă și a început să citească.
"Stimați elevi,
Comisia din Germania  invită elevii la un program prin care să-și prezinte cunoștințele "
-Cel mai bun proiect va merge la gală în vacanța de iarnă.
-Al cui e proiectul care va merge? întreabă Kayla.
-Păi Bella va merge să prezinte proiectul.
-Când e gală? întreb eu.
-În ultima săptămână de vacanță.
-Unde e?
-La Berlin.Vei merge cu mașina până la Berlin.Poți merge cu un prieten.
-O să merg cu Kayla.
-Serios Bella.întreabă Kayla entuziasmată.
-Da spun eu sigură pe mine.
Tot drumul spre casă m-am gândit la tot ce urmează în vacanța de iarnă.
1.În prima săptămână mă duc cu prietenii mei la Barcelona!
2.În a doua săptămână voi merge la Paris pentru a juca handbal cu o echipă profesionistă.
3.Voi merge cu Kayla la Berlin pentru o gală de cunoștințe în fizică.
NU CRED CĂ ASTA SE MAI POATE CONSIDERA DREPT VACANȚĂ.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum