Ultima cursă pe carebo câștigă Anais cea fără inimă

58 4 2
                                    

Mă urc în mașină și o iau la goană.Ce scorpie.Cum să-mi ia echipa și cum să-mi ia numele și mai ales cum so ia pe Angie de lângă Alec.Era evident că o iubește mult.Așa cum l-am iubit și încă îl iubesc pe Harry.
Deschid geamul și aud vocea Alessiei cântând cântecul său preferat.
Era ea.Este incredibil!Am găsit-o!
Mă vede și ea dar de data aceasta nu mai fuge ci se oprește.Mă opresc și eu și vine spre mașina mea.I es din mașină și o prind în brațe Chiar era ea.
-Bella.spune aceasta începând să plângă la fel ca mine.
-Alessia.Cum de mi-ai făcut una ca asta?!o întreb eu mirată.
-Scuze Bella.Am vrut să scap!zice ea.
-De cine?
-Drake este în viață și mă urmărește.Îți amintești atunci când m-ai urmărit?
-Da.spun eu.Continuă!îi zic eu.
-El era în spatele tău de aceea am fugit.Dacă nu eu fugeam ca acum în brațele tale.
-Am înțeles Alessia.zic eu uimită.
-Te iubesc,Bella! zice Alessia.
-Și eu te iubesc,Alessia!zic și eu
Mergem amândouă în mașina  mea și Alessia se pune pe bancheta din spate.
O iubesc atât de mult pe sora mea.
-Alessia,trebuie să-ți spun ceva!spun eu vrând să-i povestesc despre tot ce mi s-a întâmplat.
-Spune tot!Îmi zice ea.
-După ce ai plecat tu totul a fost foarte rău.spun eu.
-Spune-mi tot!zic eu.
-Chriss,Harry,Kayla și Diego au murit.Am aflat că nu suntem surori gemene.Nici nu suntem surori din acelaș tată.Pe mine mama ma făcut la beție.L-am cunoscut pe bunicul și l-am luat de la ospiciul Harlaer,după care am aflat că mama și tatăl meu sunt cei mai mari mafioți.
-Wow.Cam multe informații suplimentare despre care trebuie să-mi spui imediat,cât de repede se poate.zice ea.
-Niciodată nu m-aș fi gândit că dintr-un sat Blestemat dintr-o fată cuminte și delicată am ajuns în New York,unde m-am maturizat,unde te-am găsit pe tine,pe Harry,pe Chriss,pe Diego și pe Kayla.Apoi am ajuns aici în Barcelona,unde mi s-a spus că m-am născut și acum sunt o femeie rea,crudă,fară inimă.Sunt o Felicia de Gheață.
-Bella singurul motiv pentru care eu arăt așa cum sunt acum:plină de negru,cu geacă de piele neagră,cu părul roz,totul a fost doar pentru al da pe Drake pe mâna poliției.Am ajuns în punctul unde ești și tu.Am fugit,am suferit,am dus dorul dar am continuat să merg înainte fără să privesc în spate cu gândul că o să te revăd.
*Când totul se pare că e terminat,viața îți oferă de fapt un nou început*,Bella.
-Apropo numele meu este Anastasia-Evelyne Marquez,dar eu mi l-am schimbat în Anastasia-Evelyne Tomson,după Harry,iar acum sunt doar Bella Tomson.
-Am înțeles Bella.zice ea.
-Pot să te întreb ceva? o întreb eu pe frumoasa mea soră mai mică
-Deja mai întrebat!îi reproșează ea.
-Alessia.spun eu și amândouă începem să râdem.
-Zi!
-Tu cum ai ajuns din New York în Barcelona?
-După ce mi-am dat seama că Drake trăiește am plecat să-l spionez.Într-o zi m-a zărit și a fugit după mine.Erau zilele orașului așa că îmi era foarte ușor să mă ascund.Nu m-a găsit în aceea zi,dar mi-am dat seama că mi-a aflat locația unde eram așa că am fost nevoită să plec repede.Amburcat într-un tren și am mers cu el.Aici în Barcelona,am găsit o pensiune unde pot să stau.În urmă cu câteva luni Drake a aflat că eu sunt în Barcelona,dar nu mi-a aflat adresa exactă sau orașul,iar înainte ca tu să mă urmărești pe mine și el pe tine m-a găsit la accea pensiune.Am luat-o la fugă cu mașina până în Madrid,unde am stat până acum.
-Wow,complicat.îi spun eu Alessiei.
-Știu.
-Mai am două întrebări.spun eu sigură pe mine.
-Varsă tot!Îmi zice Ale.
-Cum ai vrea să spun că te numești și ce acoperire ai vrea să ai?Asta se încadrează într-o singură întrebare.
-Păi să spunem că mă cheamă Stephanie și sunt din Anglia.
-Acoperirea?
-Sunt aici pentru un studiu de-al tău la facultate și mă înveți ceva legat de drept pentru că aș vrea să devin și eu avocat.zice ea.
-De unde ști că sunt avocat,de fapt că mă pregătesc să devin un avocat.
-Acolo jos este un dosar cu numele și prenumele tău unde scrie
Universitatea H.S în cadrul studiului superior de drept civil în cazul divorțului.zice sora mea arătând cu degetul spre dosarul meu albastru unde aveam informații despre mine.
-Inteligent! îi zic eu.
Ajungem într-un final acasă și mă trântesc în pat.
Se aude o bătaie repetată în ușă.
-Sper să nu fie scorpia.gândesc eu cu voce tare în timp ce îmi pun mâna la gură din cauza râsului care bufnește.
-Cine e scorpia?mă întreabă Stephanie-Alessia.
-Dacă e la ușă ai să vezi !îi spun eu în timp ce mă îndrept spre ușă mare de la intrare,iar Alessia merge sus să-și facă un duș.
Deschid ușa și pe ea intră frumoasa Andreea cu destinul de azi,acestea fiind spaghetele cu sosul său special.
-Nu ea e scorpia nu? mă întrebă Ale sau Stephanie de la etaj,făcând un duș cald.
-Nu.Ea e Andreea.Ea este o a doua mamă care mi-a fost alături la bine și la rău.
-Să nu aud numele scorpiei Anais.spune Andreea vizibil revoltată.
-Ce este?
-Este o așa povară.Fii bucuroasă că nu te chinuiește și nu te pune să-i spui"stăpână" și nu te batjocorește de parcă ai fi un nimic.îmi spune prietena mea.
-Deci prima oară îmi ia tatăl,apoi echipa,apoi mă obligă să fac curse ilegale,îi interzice lui Alec să o vadă pe Angie și ne mai și batjocorește.Asta-i bună!zic eu.
-Așa e Bella.Ce să-i faci.
-Eu nu accept ca tu sau altcineva să fie batjocorit de Anais cea CRUDĂ FARĂ INIMĂ.zic eu.
-Nici eu nu accept.zice Alessia coborând treptele.La vederea frumoasei mele surori Andreea scapă tava cu spaghete.
-Tu ești cea mică.Tu ești fiica mai mică a Martinei!zice Andreea cu mâna la gură.
-Eu sunt.spune aceasta.
-Incredibil !zic eu
-Sunt de acord în totalitate cu Bells în privința scorpiei Anais cea CRUDĂ FARĂ PIC DE INIMĂ.zice și Alessia cu un accent grav pe ultimele cinci cuvinte
-Va plăti!zic eu în șoaptă.
-Andeeea te rog nu spune nimănui despre Alessia.Dacă întreabă cineva spui că ea este Stephanie și este aici pentru un studiu de-al meu la facultate și trebuie să învăț ceva legat de drept pentru că ar vrea și ea să devină avocat.Ok?
-Ok doamnă.spune Andreea.
-Știu ce să fac cu scorpia de Anais.s pun eu.
-Ceeeee?
-Mai întâi îmi adun echipa,iar apoi va plăti.Asta va fi ultima cursă pe care o câștigă Anais cea fără inimă

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum