30.Ziua în Portugalia (Restaurantul)

84 7 0
                                    

Aveam 5 ore să mai vedem o țară.Până la urmă această escală s-a dovedit a fi de partea mea.Nu știam bine Portugalia.Pentru mine era un tărâm nou.
-Ce ați zice să mergem la manichiură!
-Nu!spunem eu și prietenii mei deodată.
-Doar mă gândeam.spune Eleonora nevinovată
-Eu bine nu mai gândi că parcă mai proastă ești când gândești.
-Cine crezi tu că ești?întreabă Lena.
-Păi i-a să vedem.Păi mă cred Bella Garcia pentru că așa mă cheamă.A și nu mai gândi că faci riduri.spun eu în timp ce toți râd de Eleonora și Lena.
-Zi ceva și de mine!îmi cere Harry amuzat,ironizându-mă.
-Înalt ca BRADUL prost ca GARDU'!
-Ce ai zis?
-Este o compara.COMPARAȚIA este o figură de stil prin care se pune în evidentă un termen.
-Mersi de lămurire.Eu am crezut că e o figură geometrică.
-Stați să vă ironizați tot anul sau vizităm Polonia.întreabă Diego râzând
-PORTUGALIA!!!!!!!! țipă Kayla
-Ce?
-Diego ști că te iubesc,dar dacă mai spui Polonia în loc de Portugalia te pleznesc.
-Bine ,bine gata.Nu vreau un ochi colorat cu violet de o fată.
-Deci vrei să spui că fetele sunt slabe!BELLA?
-Da!
-Diego tocmai a spus că fetele sunt slabe.
-Kayla,cred că Diego vrea ca vacanța asta să și-o petreacă pe un pat de spital.
-Diego,pentru binele tău și al meu al tău fi bine să nu le mai enervezi pe fete.
-Și ce o să facă?
-Tu ești ori prost ori te faci.Taci!Sau zbori până în fântână.spun eu.Urăsc așa de tare când oamenii mai precis băieții cred că noi suntem niște obiecte și suntem ai lor.Noi suntem ai nimănui.
-GATA,gata tac.
-Gata.Eu trebuie să fiu mereu cel matur.
-Harry gata.Vezi că Bella deja ar fi dărâmat două blocuri.Nu o mai enervați.
Kayla știa bine că eu eram ușor de enervat.Sunt extrem de vulcanică.Pe mine când mă apucă nervii să vă ferească dracu' de mine.
-Știu.i intervin eu în discuția lor.
-Ce ști Bella?
-Vreau să mergem la un restaurant.Este al vărului meu.Din câte am înțeles de la tata el a plecat din Barcelona,la fel ca familia mea ,dor că el a plecat înainte ca să-și
deschidă propriul său restaurant.Este un bucătar extrem de talentat.M-ia trimis chiar și lazzania.
-Atunci acolo mergem.spune Kayla.Am poftă de pizza italiană.
-Eu am poftă de o savarină și o tartă cu fructe de pădure și câteva căpșuni cu violete comestibile și petale de trandafir albastru,roz și alb.Și câteva fructe de mare.
-Poftele tale sunt greu de întreținut.
-Ne face el cinste!Doar sunt vara lui.
Eu și Kayla mergem în baia fetelor să ne schimbăm.Nu puteam merge într-un restaurant clasic de fițe cu trening și tricou.Nu mergem la un bufet suedez sau la Fast Food.
Mă îmbrac într-o pereche de pantaloni crem cu o bluză tip rochie elegantă,un sacou tor crem,niște tocuri negre și o geantă neagră.Îmi ondulez părul și în 30 minute sunt gata.Eram îmbrăcată așa :

Cred că Harry și Diego s-au plictisit deja unul de celalalt

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cred că Harry și Diego s-au plictisit deja unul de celalalt.Cred că dispera acolo.De unde mi-am dat seama?De aproape 20 de minute țipă la noi să ieșim naibii odată din baie.
Am ieșit privindu-i cum au gura căscată.
Kayla purta o rochie neagră cu tocuri negre accentuată cu un ruj negru.Rpchia ei era superbă.O s-o rog să mi-o împrumute.Era sus din dantele,dar nu mult era apoi un material textil de catifea tot neagră cu puțin mov și acoperit cu dantelă.Arăta cam așa:

Am pornit spre restaurantul lui Jack Ryan Harrison

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am pornit spre restaurantul lui Jack Ryan Harrison.Verișorul meu.

Harry P.D.V.
Am ajuns la restaurant.Cine zice că fetele nu pot conduce la fel de bine ca băieții nu a cunoscut-o pe Bella.Eleonora și Lena au mers la manichiură,pedichiură și cuafor.Așa că an scăpat de cele două vrăjitoare.
Am intrat în restaurant cu sufletul la gură.Mirosea incredibil.Bella nu a exagerat.Chiar aș vrea să-l cunosc pe verișorul ei.

A trecut o oră,dar tor nu l-am cunoscut pe verișorul Bellei.Stăteam la o masă în timp ce Bella era la bar si ne comanda tuturor câte un suc de mere,portocale și căpșuni,cu puțina aromă de banane și zmeura.O văd cu spre ea vine un băiat înalt ,atrăgător cu ochii căprui și părul blond.Purta un sacou negru,blugi negri și cămașa și pantofi erau bleu-marin.
Văd că o pupă pe obraz lung și o ține de mână în timp ce Bella zâmbea bucuroasă.
În acel moment,furia și gelozia m-au acaparat.Am fugit către  locul unde era Bella și l-am trântit pe tipul ăla pe jos.Al luat-o pe Bella în brațe stil mireasă și am dus-o afară.
-Harry pune-mă jos,acum.Ca altfel mă apucă dracii.
-Cine era el?
-Mister gelos,ăla cum i-ai spus tu e cel pe care îl tot așteptai să-l cunoști.El e vărul meu Jack.
-El e vărul tău? întreb eu arătând cu degetul către băiatul care este în urma noastră.
-Da căpitane evident!spune Bella și pleacă val-vârtej de aici.
-Și unde se duce?întreabă sarcastică vărul Bellei.
-Acum.spu eu înțelegând semnalul de
"-DU-TE prostule după Bella"

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum