29.Aventuri cu avionul

91 6 0
                                    

Sâmbătă(Vacanță de iarnă)
La Barcelona.
Mă trezesc repede entuziasmată.Mă duc și-mi fac repede un duș rece să mă înviorez.Mă duc spre șifonier și-mi fac repede bagajul.Mă îmbrac așa:

Și mer spre mașina mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și mer spre mașina mea.Am o vacanța încărcată.În prima săptămână stau cu prietenii mei în excursie la Barcelona,în a doua merg la Paris pentru a juca handbal feminin cu niște profesioniste,iar în a treia săptămână merg la Berlin pentru gala de cunoștințe în domeniul fizicii.Mai trebuia să o iau pe Kayla cu mine în Paris,dar și în Berlin și trebuia să-mi petrec Crăciunul și revelionul acasă cu tata.
Urc în mașină și pornesc către aeroport cu tata care-mi face cu mâna
În 20 de minute ajung la aeroport.Îi văd pe Kayla,Diego și Harry făcându-mi cu mâna,dar trebuia ca ceva să strice și ziua asta.Le văd pe Eleonora și Lena în spatele lui Harry și Kayla.
-Hey prietenii.Ele ce fac aici?
-Mama m-a pus s-o iau și pe Eleonora și domnișoara Eleonora s-a căutat că ea nu plecă nicăieri fără Lena așa că uita-ne.Apropo,dacă v-ați gândit să mai otrăviți pe cineva lăsați-o baltă.
-Bine Diego.spune Eleonora plictisită trăgând de Harry să stea cu el.
-Stai cu mine în avion.
-Lasă-mă în pace.
-Stai cu mine!
-Nici gând.spun eu.
-Dar cine ți-a dat ție voie să vorbești?
-Dumnezeu!Când mi-a dat o gură mare cu care să mă pot apăra.
-Pot să spun și eu ceva?spune Harry.
-TU SĂ TACI!!!Am spus eu și Eleonora țipând.
-O tu să taci.
-Nu mă mai îngâna
-Ba tu nu mă mai îngâna!
-GATA! Oricât de mult mi-ar placea să vă aud că sunteți de acord,o să pierdem zborul.AȘA CĂ HAIDEȚI!!!!!
-Ok.spun eu rapid.Nu mai vreau să fiu de acord cu Eleonora vreodată.
Ne urcăm toți 6 în avion și pornim spre Barcelona.Stăteam liniștită și ascultam muzică la căști.Harry mă îmbrâncește în semn să-mi dau jos căștile.
-Atenție către toți pasagerii!Avionul va face o escală în Portugalia.
-Offfff câteodată nu simți că urăști avioanele.
-ATENȚIE!spune pilotul mult mai îngrijorat.VOM ATERIZA FORȚAT DE URGENȚĂ ÎN PORTUGALIA.PUNEȚI-VĂ CENTURILE.
Am aterizat forțat în Portugalia.Trebuia să găsim un hotel.Noroc că în fața aeroportului era un hotel.
-Nu este nevoie să ne cazăm.spune Diego alergând.
-Cum?
-Da.Pilotul a zis că avem 5 ore de mers prin Portugalia,iar după aceea ne întoarcem și pornim tot cu același avion,fară să plătim în Barcelona.
-Asta o să-mi încurce rău planurile.

Scuze că acest capitol este așa de scurt.Nu am mai avut idei.Capitolul următor va fi mai lung cu multe imagini și cu multe faze amuzante.

Capitolul următor va fi mai lung cu multe imagini și cu multe faze amuzante

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum