Angie este fericită alături de Alec și tocmai a aflat că e însărcinată, dar Alec nu știe.Primul copil al acestei familii.
Suntem în camera mea și vorbim.Discutăm planul.Alessia e plecată.Mi-a trimis un mesaj prin care îmi spunea că stă peste noapte până mâine la 18:00 la o fostă colegă de liceu Abigaill.
-Ce credeți că ar trebui să facem? întreabă Angie.
-Păi tu ar trebui să-i spui lui Alec despre.........spun eu arătând spre burtica ei lăsându-l pe Alec uitându-se pa noi ca un prost.
-Despre ce?zice Alec
-Alec trebuie să îți spun ceva!zice Angie
-Păi îmi spuneți sau mă lăsați să mă uit la voi ca un prost.
-Gata gata îți spun.zic eu
-Sunt însărcinată!zice Angie.
Alec sare la ea și o ia în brațe și o învârte de multe ori.
-Alec o să amețesc.zice Angie râzând cu hohote.
-Scuze!Vrei ceva o apă,suc ție poftă de ceva,ție rău?
-Alec sunt însărcinată nu sunt pe moarte.zice Angie.
-Scuze,dar sunt foarte fericit.
-Angie eu cred că tu ar trebui să stai aici împreună cu Alessia pe parcursul luptei.zic eu.
-Dar eu nu vreau să mă ascund!zice ofticată Angie.
-Angie trebuie să stai aici.Esti însărcinată!Te rog pentru mine.spune Alec calm în timp ce îi dă o șuviță de păr după ureche.
-Bine,voi sta aici,dar asta nu înseamnă că o să-mi placă.zice frumoasa Angie.
-Acum planul de atac?
-Eu zic să luăm toate armele cele mai rele,pumnale cu noi din camera armelor și să provocăm Turcia.
-Nu merge așa Adam.zic eu.
-Dar ce ar trebui să facem? zice Adam.
-Eu cred totuși că este bine să luăm cele mai bune și rele arme din depozit.zice Austin
-Și eu cred că ar fii bine.afrurm și eu.Ieșim pe poarta ușii și las un bodyguard cu Angie.
-Să ai grijă de tine și de scumpul meu băiețel sau scumpa mea fetiță.
-Sigur.Tu ai grijă de tine.îi strigă Angie lui Alec.Mergem toți împreună până la depozit pentru a alege niște arme.
Peste 10 minute ajungem toți la depozit.
Intrăm în depozitul de arme și mergem către cele mai puternice arme.
Îmi iau pistolul preferat deși nu e cel mai puternic am făcut multe alături de această armă.Apăs pe trăgaci din greșală,dar observ că nu e încărcat.Este ciudat,toate armele din acest depozit sunt încărcate.Niciodată nu a lipsit un glonț.Simt pe cineva în spatele meu.
-Băieți e o ambuscadă.spun eu și mă întorc repede însă nu îndrept pistolul la fel ca băieții.
-Da băieți alea nu o să funcționeze.Nu au gloanțe.
-Ceeeee,aste sunt mereu încărcate.zice Alec
-Surpriză!spune Anais ieșind cu tata,Alessia și Angie.
-ANGIE!țipă tare Alec.
-Tată,Alessia.Ți-am spus de la nuntă că e o scorpie,tată.
-Anastasia taci odată și salvează-ne!zice tata.Și ea cine e.
-Salută-ți fiica vitregă,iubițelule.z ice Anais
-Ea e fiica lui Ryan?
-Da ea e,tată.
-Angie ești bine?o întrebam toți.
-Dar pe noi nimeni nu ne întreabă dacă suntem bine?zice tata ofticat.
-Șefule ști că te iubim,dar femeia e însărcinată.zice Adam
-Taci prostule!zicem eu și Alec la unison.
-Wow,felicitări Angie sunt foarte bucuroasă.zice Alessia.
Noi toți ne strâmbăm și așteptăm să termine fetele discuțiile.Până și Anais nu mai poate suporta.
-Deci ți-ai căutat deja haine pentru gravide?o întreabă Alessia pe Angie,iar aceasta să din cap afirmativ
-GATA EU ÎNCERC SĂ DISTRUG MAFIA SPANIEI REPREZENTATĂ DE BARCELONA,IAR VOI VORBIȚI DESPRE HAINE PENTRU GRAVIDE!țipă Anais.
-Are dreptate fetelor,adică ce e asta.zice tata.
-TU SĂ TACI! îi zic fetele tatei.
-Gata tac.
-Acum că au venit și oaspeți putem să aducem adevărată surpriză.
-Ceeeee?
-Intrați băieți.
În momentul în care Anais cea rea și fără inimă spune cuvântul"Intră" toți bărbații din toate mafii lumii intră în depozit.
-Vi-i prezint pe toți oamenii pe care ai vrut să-i zdrobești de pământ Bella.Uite acum ei te zdrobesc pe tine de pământ .zice Anais și începe să râdă.
Lupta a început mafia Norvegiană și cea a Portugaliei au fost ușor de învins toți zac morți pe podeaua ,dar ceilalți sunt în viață.
Unul se apropie cu pistolul.Este primul care scoate pistolul.Trage un glonț însă nu are.
-Cum de nu am gloanțe Anais.îl întreabă omul ofticat pe Anais.
-Habar n-am.zice aceasta.
-Știu eu.zice Alessia.
-Ce ai făcut.
-Mai lăsat singură în depozit așa cum am gândit să vă fiu de ajutor și să vă scot toate nuanțele din pistoale așa cum ați făcut voi cu armele Bellei.zice Ale
-Bine lucrat Ale.zic eu și îi dau un pumn iar acesta cade lat fără suflare lovindu-se cu capul de o piatră ascuțită.La finalul luptei a mai rămas doar Anais.
-Cum e posibil să bați atâta lume doar cu 12 oameni?zice această.
-Magie.Acum dămi-o pe Angie pe Ale și pe tata că tu urmezi.
-Nu.Tu au omorâr-o pe verișoara mea,iar eu te răsplătesc.
-Verișoara ta e Aliss.
-Da.Iar acum eu am s-o omor pe fetiță dau pe băiețelul din pântecele tale.zice această și o ia pe Angie.
-Nu.țipă Alec iar eu îi bag cuțitul în inimă Anaisei.
-De ce ai făcut asta?zice Angie.
-Pentru că m-am săturat să o aud.zic eu.
-Și de unde știai că nu o să mă nimerești pe mine.
-Eu spre deosebire de tăticul acestui miracol din pântecele tale am țintă.zic și toți râd.
Îi dezleg pe tata și Alessia,Angie fiind deja dezlegată de Alec.-Acum ce facem?
-Acum ne punem la casa noastră și ne lăsăm de lumea asta.Zicem eu și tata.
-Îngerașii sunt pe drum!zice tata mângâindu-i și el burtica lui Angie.
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
PertualanganBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...