Sunt extrem de nedumerită de ziua de ieri.Am ales ca următoarea mafie va fi cea franceză.Liderul lor v-a plăti scump pentru că a omorât un copil nenăscut și pe deasupra și nevinovat.
-Anastasia,trezește-te la realitate!zice Adam și mă scoate din transa mea.
-Da.zic eu.
-Tu ascultai ce spuneam noi? mă întrebă Adam.
-Atunci spune ce ziceam eu acum câteva secunde înapoi.
-Păi spuneai că vrei să-l chemi pe Austin să vorbești cu el despre Aliss,dacă a avut vreo încăierare cu Francisco sau cu liderul său ori dacă nu cumva a acționat pe cont propriu. Și mai spuneai că trebuie să facem un plan pentru a reuși să cucerim mafia Franței pentru a deține controlul și Francezilor.
-Wow.Tu chiar ascultai.zice tata .
-Spune-mi ceva ce nu știu.mă dau eu mare.
-Deci revenind la subiect tu ce zici Anastasia.
-Eu cred că ar fii bine să discutăm cu Austin despre asta și cât despre plan vreau să schimbăm tactica de atac.
-De ce vrei asta Anastasia?mă întreabă tata.
-Din rapoartele pe care le primesc de la Alec și Natan în cea ce privește celelalte mafii am ajuns la concluzia că ei deja ne-au aflat strategia și ar fii mai indicat pentru noi ca să reușim să schimbăm tactica de atac cu una mai bună.Vom face tactici schimbătoare pentru fiecare dintre mafiile care nu mi-au simțit mânia.
-Și la ce anume te-ai gândit să facem pentru mafia Franceză?Ei ce durere vor simți? întreabă tata foarte curios.
-Având în vedere faptul că eu sunt singura fată din această echipă am de gând să îl aduc pe acel Francisco într-un loc și să îl ucid fără ca cineva să-și dea seama, când se așteaptă mai puțin el va fi pe podea și eu voi fi fericită,iar pe șeful mafiei am să-l aduc tot așa ,dar el v-a avea o soartă mult mai rea.spun eu cu nervozitate ,dar în acelaș timp și bucurie.
-De unde știi că nu o să te recunoască? întreabă Adrien.
-Frate,doar mafiile pe care le-a spulberat i-au văzut fața.spune de data asta Adam.
-Nu știu ce să zic Adam.Dacă Aliss a aflat de mine înainte să o omor și pe ea și mafia ei atunci sunt 100% sigură că a trimis poze cu mine.
-Ai dreptate,spune Natan,dar cum o dregem?
-Am o idee spun eu.
-Care?
-ANGIE! țip eu la ea.
-Da doamnă.
-Vreau să îmi faci o mască de față că să semăn cu o altă persoană și vreau și o perucă brunetă care să reziste,dacă nu găsești adumi vopsea de păr care se duce cu apă.ordon eu.
-Da doamnă.zice ea mai timidă.
-Și încă ceva!reiau eu.
-Da,ce doriți?
-Să nu îmi mai spui doamna.P oare sunt șefa ta,dar poți să-mi spui pe numele meu cum fac băieți.
-Da doam.......adică Anastasia.zice ea.
-E o idee bună Anastasia,dar ai uitat ceva!zice tata.
-Nu-ți face griji.zic eu.Mă voi înregistra în registrele Parisului că Dora Angelini zic eu.
-Nu despre asta e vorba!mi se adresează tata cu un gram micuț de duritate în voce
-Atunci despre ce?îl întreb eu.
-Nu ști franceză!
-Asta crezi tu,mon pere!zic eu cu accent franțuzesc.
-Ce ai zis?
-Mon pere înseamnă tatăl meu.
-Bine deci s-a rezolvat problema.
Mai stăm să discutăm o oră după care eu plec.Mi se spune să vin la ora 18:00 la depozit ca să mai lungim subiectul despre acel Francisco și să aflu informațiile despre ace mafie și cum vom face.
Ajung acasă și mă schimb în pijamale.Urc sus în pat și mă apuc de citit noua mea carte "Cerneală și Stele"
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...