Mă trezesc dimineața.De fapt nu mai pot să-i zic dimineață.E ora 14:40.Kayla încă doarme pe jos.Am tot împins-o să se dea mai încolo până a căzut din pat și ea doarme liniștită.
Îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac așa:Și pornesc către bucătărie.Îmi fac un cappuccino cu frișcă și un sandwich cu pui.Mânânc repede și pornesc către ieșire.Simt cum corpul meu micuț se izbește de un corp solid.Ori e Diego ori e Harry.Eleonora nu e așa de solidă.E nici măcar nu o auzit de cuvântul trening.În acest moment mi-aș dori ca în fața mea să fie Diego,dar de unde să am eu norocul ăsta.Mă trezesc ridicată de pe jos de o mână de băiat.Mă uit la băiatul cu ochi în care te pierzi.
-Unde pleci?întreabă el,dar eu nici nu-l bag în seamă.Rămân ațintită către ochii aceia de un albastru oceanic.
-.........
-Bella,îmi răspunzi sau mai salivezi uitându-te la ochii mei.
-Ce scuze!Ce ai zis?
-Te-am întrebat unde mergi?
-La un muzeu.
-Ba nu mergi.
-De ce mai exact ? spun eu pe alt ton mai rece.
-Ca să nu mai ajungi acasă la 3 noaptea.
-Bine MAMI,nu mă duc!spun eu abținându-mă să nu râd.
-Bella........
-Harry........Vezi și eu știu cum te cheamă!
-Bella?
-Da.
-Mai ești supărată pentru faza cu restaurantul din Portugalia.
-Wow,de unde ți-ai dat seama că sunt supărată?Cumva de la faza când am spus că nu vorbesc cu tine numai când ne certăm că atunci o să-mi mai auzi vocea.
-BELLA....
-Bella,ce?Ce mai ai de zis? Mi-ai aruncat vărul pe jos.Era să stăm toată seara în ambulanță!
-Bella eram gelos!
-Gelos pe cine Harry?Ce aș putea eu face cu vărul meu.Să ne căsătorim.
-OFFFFF.Nici Eleonora nu e așa complicată ca tine.
-ATUNCI -DU-TE LA ELEONORA!
-POATE DA.
-DU-TE ȘI CERE-O DE MIREASĂ!
-POATE AM S-O FAC.MĂCAR EA NU E PROASTĂ,TÂMPITĂ ȘI EGOISTĂ CA TINE.
-DACĂ SUNT AȘA PROASTĂ,EGOISTĂ ȘI TÂMPITĂ UITĂ DE MINE!Blestematule.
Țip eu și ies afară.Mă duc repede în mașină și pornesc.Nu mai vreau să-l mai văd pe "cel al cărui nume nu trebuie pomenit" vreodată!Harry P.D.V.
-CE AI FĂCUT IDIOTULE?!
-......................
-TÂMPIT,IDIOT,PROST,TEMBEL,HULIGAN CE EȘTI! spune Kayla și la fiecare"compliment" pe care mi-l face îmi mai lasă și câte o palmă zdravănă pe obraz.
-Gata,Kayla! AJUNGE!spun eu răstit și îi trag o palmă uneia dintre cele mai bune prietene ale mele.Văd cum o lacrimă se scurge involuntar pe obrazul Kaylei.Am făcut astăzi 2 fete să plângă.Cred că e cel mai rău lucru pe cale l-am făcut vreodată.
-Chiar ești cel mai mare idiot de pe pământ.Luate-ar naiba!Kayla P.D.V.
Harry chiar este un mare idiot cu "I" mare.Îi trimit un mesaj Bellei
"Cum de îți place acel idiot cu "I" mare al cărui nume începe H" îi scriu Bellei.În mai puțin de două minute îmi răspunde.
"-Lasă-mă că am plecat să nu dărâm casa"
"Haide cu mine la mall"
"Vin"
Închide telefonul și plec.În 20 de minute ajung în fața mall-ulului . Bella era deja acolo.Am făcut o sesiune de cumpărături.Bella P.D.V.
Am făcut o adevărată sesiune de cumpărături.Mi-am luat și un aparat foto.O să fotografiez totul.Așa cum am făcut ieri,în toate locurile unde am fost.Am rămas cu două ghiozdane foarte frumoase.
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
הרפתקאותBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...