6.Harry și Bella (Partra 2) Petrecerea de început de an

342 21 1
                                    

-Bella trezește-te!spun Kayla și Alessia în acelaș timp.
-Ce e,ce e!Foc,apă,jaf?am zis eu
-Nimic fată.Doar că întârziem!
-Am stat să ne uităm la film până târziu.
-ȘCOALA!spun eu încremenind de frică.O să avem atâtea probleme cu tata.
-Calmează-te Bella!Tata a mers deja la întâlnirea de afaceri din Londra ! Și mai avem o oră să ajungem la școală!Liniștește-te!
-Atunci de ce ma-ți făcut să mă panichez, tembelelor.
-Nu am vrut să te panichez, Bella.
-Îmbracă-te,spală-te, fă-ți rutina și hai să mergem.
-Ok,ok!
Fug până sus și îmi aleg o pereche de blugi albaștri și un tricou alb.
Îmi iau geanta și plecăm toate tri către școală.Alessia plecă în clasă și ne lasă pe mine și Kayla singure.După 5 minute din spate apar Harry și Diego.
-Ce faceți?
-1.bună și vouă și 2.era să ajung la urgențe din cauza voastră!
-Scuze nu am vrut să te speriu iubire!spune Diego către Kayla.
-O ce drăguț.spun eu.Of iar gândesc cu voce tare nu-i așa?
-Da Bella.Dar când ai mai făcut asta?
-Nicăieri,niciodată......las-o așa.
-Bine acum că suntem toți vreau să vă prezint pe cineva.Ea este Eleonora sora mea mai mică.spune Diego.
Era o fată frumoasă,cu păr roșcat și ochi căprui.
-Bună frumusețe!spune Eleonora și se lipește de Harry al meu.Stai am spus Harry al meu nu, nu ,nu ,nu Harry al meu ci Harry doar Harry.
Imaginea cu ea lipit parcă cu lipici de Harry mă făcea să-mi fierbe toți nervii,iar Kayla observa asta mult și bine.
-Bună,Eleonora!spune Harry vizibil deranjat.
-Deci,continua ea ,vii cu mine la petrecerea de început de an de mâine,frumoasule?
Gata nu mai pot acum chiar îmi fierb nervii.
-Scuze,dragă,dar așa-zisul tău "frumos",merge cu mine așa că jos labele.spun eu enervată cea ce se vede extrem de mult acum.Ea face fix opusul a ce spun eu și chiar îi dă un pupic lui Harry pe obraz.
-Care parte din expresia "jos labele " nu ai înțeles-o?
-Păi partea cu "JOS LABELE"De ce ar merge iubitul meu la bal cu tine urât-o.
-Eleonora,gata.spune Diego.Cu Bella nu-i de joacă.Înceteză întreci măsura.
-Bine spune ea și se depărtează de mine și de Harry.
-Bella ce a fost asta?întreabă Kayla.
-Nici eu nu știu.Pur și simplu îmi fierbeau nervii.
-Știu sentimentul Bella.Îl am și eu când Lena se uită la Diego și îl soarbe din priviri.Se numește GELOZIE.
-Nu sunt geloasă.Și apropo cine e Lena?
-Lena e prietena cea mai bună a surori mele.spune Diego.
-Care mă face să vreau s-o arunc pe geam.
-E cumva fata aceea cu ochi căprui din clasa surorii mele.
-Da e în clasă cu Eleonora deci și în clasă cu Alessia.
-Ne așteaptă dezastru Kayla.
-De acord.spune Kayla.
-Gata geloaselor,haideți la oră.spune Diego.
-Bine ,dar vă rog să nu ne mai luați pe sus.
-Bine ,bine,azi nu ,dar nu garantez pentru mâine.E petrecerea de început.O să facem o intrare fabuloasă.zice Harry după care pleacă să aranjeze surpriza.
Aveam matematică.Am dat un test din lecția trecută.Am știut tot și sper la o notă mare.După ora asta am mers în pauză cu Kayla să-i căutăm pe Harry și Diego,dar nu ia-m găsit.
-Unde vă duceți fetelor.spune Drake din capătul celălalt al holului.
-Cine a fost Bella?
-Kayla fugi!!spun eu și amândouă o luăm la fugă până în curte.
-Fetelor ce s-a întâmplat?întreabă Harry speriat de fața mea.
-Ddd...rr...Dre....Drake!
-Mă duc să-l omor!
-Harry ,stai .
-Bella dute până la medicul școli ești cam palidă.
-HARRY!spun eu și leșin.
-Diego ajută-mă să o duc pe Bella la cabinetul medical.
-Tu nu aveai de omorât pe cineva?
-Hai că n-am chef.AJUTĂ-MĂ!

P.D.V. Harry

Stau,stau,stau,stau......Bella tot nu se trezește.Medicul ăla idiot nici nu mă lasă să o văd.Gândul meu este întrerupe de acel medic card iese pe ușă și vrea să ne spună ceva dar nici nu-l las.
-Doctore , cum e Bella?
-E bine.A leșinat din cauza stresului și oboseli.De acum să fiți mai atenți cu prietena voastră.Să nu se mai întâmple așa ceva ?
-Pot să o văd?Adică vedem?
-Sigur.Dar câte unul
-Eu primul.spun eu și intru val-vârtej în cameră fără să-i mai las pe Kayla și Diego.
-Bella,ce mai speriat.
-Harry spune-mi că nu la-i bătut pe Drake?
-Nu.Am stat aici ca prostul ca să nu pățești tu ceva , tontuțo!
-Mersi de griji ,prostuțule!
-Haide orele s-au terminat.
-Dar cu Drake?
-La naiba Bella,nu vreau să-i mai aud numele cât oi trăi.
-Gata,gata boss.Nu mai zic nimic.
-Haide să mergem să te pregătim de bal.spune Kayla intrând.
-Ok.
-Kayla vreau să stai lipită de Bella cu lipici.
-Adică cum stă Eleonora lipită de tine! Spun eu.Nu am nevoie de dădacă sunt mare 'TATI'
-Dar promite-mi că nu mai faci asta niciodată.
-Bine,acum gata vreau acasă.
-Haide repede. Vreau să intru în șifonierul Bellei să-i dau cea mai frumoasă rochie.Ok Harry?
-Da da gata acum acasă!
Plecăm spre casă repede cu autobuzul ca să apucăm să ne pregătim.Ajungem acasă în 10 minute.
-Deci hai pe tărâmul meu.spune Kayla.
-Nu Kayla nu vreau să port asta.
-Bine atunci o port eu.
-Eu am deja o rochie.
-Ok.Mă îmbrac și îmi fac machiajul împreună cu Kayla.La final Kayla purta o rochie lungă roșie sângerie,și cu niște tocuri tot roși . care o prindea extraordinar.Era îmbrăcată așa:

Cu tocurile astea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu tocurile astea:

Eu pe de altă parte am luat o rochie albastră lungă,cu niște tocuri albestre cu o nuanță de albastru regal

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu pe de altă parte am luat o rochie albastră lungă,cu niște tocuri albestre cu o nuanță de albastru regal.Eram îmbrăcată așa:

Eram îmbrăcată așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu. niște tocuri albastre :

 niște tocuri albastre :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Amândouă arătam bine.Am mers și ne-am luat gențile.Această petrecere urma să fie GENIALĂ.În timp ce coboram pe scări de la Kayla aud un WOW !!
-Mersi!
-Da cum multă plăcere arăți minunat,dar de ce tocurile au o nuanță de regal și nu de cobalt,cobalt se potrivea mai bine!
-Trebuie să mă simt și eu cu sânge regal,să fiu și eu eu regină,nu?
-Ai șanse foarte mari să câștigi titlul de "CEA MAI POPULA FATĂ"
-Mersi.Acum hside.LA DISTRACȚIE CU NOI.
Spun ei și ne ambalăm amândoua
-Stai......spun eu amintindu-mi de Alessia.
-Ce mai e acum Bella?
-Am uitat de Alessia.spun eu către Kayla.
-Haide leneșo , vino mai repede,îmbătrânesc aici.țipă Kayla la Alessia .
-Vin disperatelor,vin.spune ea la mine și la Kayla.Eu și Kayla ne așezăm pe canapea în așteptarea unei nebune de soră care trebuia să coboare acum 3 ore.

Satul Blestemat Volumele 1 Și 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum