Am decis să mă ocup mai mult căutarea Bellei.Am să îmi sun toate contactele posibile.Ieri am împărțit fluturași prin oraș cu poza ei.
Am căutat-o toată ziua și după două ore de căutat pe net și prin pădure am primit un telefon de la Amalya.Oare ea ce o vrea?C.T
-Alo,Amalya.
-Bună,Harry.Este o fată care te caută.
-Ceee?Cum o cheamă?
-Spune că Eleonora.
-Offfff.
-Așteptai pe altcineva?
-Da.Doar nu o lăsă înăuntru.
-E deja înăuntru.
-Atunci nu o lăsa le lângă camera mea.
-Doar tu pe cine -așteptai?
-Amalya,vorbim acasă te rog.
-Bine,dar nu mai fugi de mine.
-Bine!
-Promit!
-Promit Amalya!
-Bine atunci paa!
-Paaaaaaaaaa!Vai acum mai vine și scorpia de Eleonora pe capul meu.Am să iau ordin de restricție pentru ea.Am decis să amân puțin căutarea.Să mai facă și poliția ceva.
Am mers repede la o cafenea din oraș.Am băut un ceai,iar după aceea am mersi la Guci și mi-am luat o pizza mare prociutto.M-am plimbat prin parc și mi-am adunat toate gândurile.M i-am amintit de cele mai frumoase momente alături de Bella,Kayla,Diego și Chriss-Kayla ~pe Kayla o cunosc din clasa a 8 când a venit în oraș.Din clasa a 9 a început să iasă cu Diego și atunci am cunoscut-o cu adevărat.
-Diego~pe Diego îl cunosc din clasa întâi.Eram și suntem cei mai buni prieteni.Ne-am cunoscut în tabăra de fotbal,dar eram și în aceeași clasă.
-Pe Chriss~îl cunosc de când o cunosc pe Kayla.Au nume de familie diferite din cauza faptului că Chriss a plecat cu tatăl lui Gregor Smith,iar Kayla cu mama ei Jade Jefferson când s-au despărțit,iar când el a murit a venit la mama ei,dar numele și la lăsat în. Smith.L-am cunoscut la detenție.
De Bella nu mai zic că mă întristez.Mă duc la mall să-mi iau niște blugi negri și bascheți albi și negri.Am făcut cumpărături.Mi-am luat de mâncare două plăcinte cu ciocolată,un baton cu fibre și o înghețată cu 3 cupe.Unul cu căpșuni,unul cu vanilie și unul cu ciocolată.
Am mersprin centrul orașului și m-am plimbat prin plajă. Din când în când îmi place să mă joc cu frații mei mai mici.Am 4 frați mai mici:Brett,Derek,Chase și Scott.Nu i-am prezentat Bellei dar ei deja îi spun "cumnățică".I-am sunat pe fiecare și i-am invitat pe plajă să vină să jucăm fotbal.Derek~fratele meu mai mic are 17 ani,păr brunet și ochi căprui,1,68 și e super talentat la dans.
-Chase și Scott~frați gemeni Scott e mai mare amândoi au în jur de 1,60 ,Chase are ochi verzi și păr șaten,iar Scott are ochi albaștri și păr șaten.
Brett~mezinul familiei 1,59,15 ani și ochi căprui,păr brunet.
După ce au ajuns am stat toată ziua pe plaja și ne-am jucat toată ziua.Eu eram poratrul ,iar Scott și Brett erau în echipă cu mine,iar Chase și Derek în echipă cu Adam Lambert un coleg de al Bellei și al Kaylei.Ne-am jucat toată ziua,iar la final jocul s-a terminat cu scorul 70-25 pentru noi.
Am mers acasă și am intrat pe fereastră ca să scap de discuția cu Amelya.Nu am niciun chef de asta.
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
MaceraBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...