"Acum două săptămâni"
Diego P.D.V.Mă ridic din patul meu moale încet.Vroiam să fie vineri.Să stau acasă sau să merg cu Harry,Kayla și Bella la film.M-am dus să-mi fac un duș și după ce am ieșit am găsit un bilet de la Eleonora.
'Vino la cafeneaua de peste drum' 'Eleonora'
Oare ce o mai pune ea la cale.Mă uit în continuu la acel bilet.Într-un final aleg să merg să văd ce o mai face disperata de spră-mea.
Mă îmbrac cu niște blugi negri și un tricou albastru.Părul mi-l las răvășit.Mi-am luat cheile de la mașină și niște bani.Fug repede afară și pornesc.În mai puțin de 20 de minute ajung și la masa din colț o văd pe sora mea cu Lena.Vai atât de mult o displac.Îmi vine să vomit când o văd.Mă așez lângă Eleonora și încerc să nu mă uit la Eleonora.Eleonora P.D.V.
Așa cum mă așteptam fratele meu nătâng a venit.Iam cumpărat vreo 5 sucuri și după ce a băut 4 a plecat at la baie.Eu și Lena ne-am pus planul în aplicare.I-am turnat lui Diego ceva în pahar.N ici eu nu știu exact.Spune pe el etichetă că e un fel de drog care nu este periculos.Doar că îi face pe băieți să facă cea ce spune primul om pe care-l vede.Este doar pe timp de o săptămână.E ste de ajuns că să-i despartă pe fratele meu și Kayla.Lena P.D.V.
Îl văd pe Diego cum vine de la toaletă.Nu îmi place cea ce urmează să fac,dar dacă vreau să fiu cu el trebuie să fac asta.Kayla trebuie să dispară din viața lui Diego,iar când își revine ea nu-l va ierta.Asta este sigur.
Vine și se așeză.Începe să bea din paharul unde Eleonora i-a pus soluția de ierburi.Nu aveam idee că ar exista așa ceva.Credeam că e ceva imposibil ca zebrele sau tocuri mai mici de 12 cm.Diego P.D.V.
Încep să beau din ultimul pahar mic de suc.Încă nu știu de ce naiba ma chemat Eleonora aici.O senzație de amețeală mă cuprinde.Simt cum în gură am un gust amar de ierburi.
-Ce e în acest suc?
-Diego,tu și Kayla nu o să vă despărțiți.spune Lena.
-Ce e aici?
-Niște ierburi aromate.Lena acum ierburile își vor face efectul.Treci în fața lui,acum.spune Eleonora.
După câteva secunde simt cum pierd controlul propriei mele minți.Simt cum un alt Diego îmi acaparează corpul.Înainte ca acest sentiment să-mi acapareze tot corpul spun câteva cuvinte.
-Nu o voi uita niciodată pe Kayla.O iubes........... M-am blocat.Corpul meu nu mai răspundea comenzilor.În fața mea a apărut Lena.Simțeam că trebuie să-i îndeplinesc orice comandă.Lena P.D.V.
Acum Diego va face tot ce spun eu pe timp de o săptămână.Nu putea să se opună.
-Diego!
-Da.
-O vei uita pe Kayla!Vei merge la ea și îi vei spune că te-ai îndrăgostit de o fată din clasa a noua și vei fi împreună cu mine!
-Da.
-Mergi la Kayla.Acum!!!!Diego P.D.V.
Mă îndrept involuntar spre casă Bellei unde în față se afla Kayla.Fără să mai stau pe gânduri M-am îndreptat spre ea.I-am spus fără să vreau cea ce eram comandat să fac.Am intrat amândoi val-vârtej în casă Bellei.Ne-am certat toți 3,iar după aceea am mers la Lena.V-ați așteptat la asta?Cine ar fi crezut că Lena și Eleonora sunt așa diabolice? Dacă asta i-a făcut fratelui ei oare ce o să-i facă Bellei?😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
VOT ȘI COMM
🤗🤗🤗🤗
CITEȘTI
Satul Blestemat Volumele 1 Și 2
AdventureBella ducea o viață normală lipsită de griji în frumosul New York ,dar din păcate părinții ei nu sunt de aceeași părere.Ajungând într-un sat uitat de lume fără telefon, fără distracție,fără libertate,Bella,reușește să afle adevărata sa identitate.Ce...