Trigger allert 😂😂😂
Wybaczcie tą przerwę w dostawie ale właśnie jestem w trakcie usilnych prób zaliczenia semestru.
***Ostatni raz dom Yoongiego by tak ładny dokładnie rok temu. Jungkook, Jin i Taehyung obwiesili wszystkie pokoje kolorowymi balonami i serpentynami. Razem z solenizantem siedzieli w salonie i czekali na ostatniego gościa.
- Czy to wszystko jest naprawdę potrzebne?- Yoongi rozejrzał się po pokoju. Stonowana kolorystyka i surowy wystrój zostały zakłócone przez walające się wszędzie kolorowe tasiemki.- To moje dwudzieste trzecie urodziny, nie trzynaste.
- Och daj spokój hyung- wciął się Jungkook.- Coś innego niż odcienie szarości raz do roku cię nie zabije.
- Chcemy żebyś jak najdłużej cieszył się młodością- dodał Tae.
- Dobra, niech wam będzie- westchnął Yoongi. Wiedział, że nie przegada swoich przyjaciół.
- Na kogo właściwie czekamy?- Odezwał się Seokjin.- Czy będzie nam dane w końcu poznać twoją dziewczynę?
- Dziewczynę?!- Młodsza dwójka zerwała się unisono.
Yoongi posłał zdziwione spojrzenie starszemu i dopiero teraz uświadomił sobie, że jeszcze nigdy nie poinformował chłopców o swoim związku. Nie miał w planach zwierzać się ze swoich sercowych problemów, nie lubił mówić o sobie. Jego znajomi z pewnością zdziwią się jednak gdy w drzwiach zamiast drobnej laleczki stanie wysoki i umięśniony facet.
W tym momencie dzwonek do drzwi zasygnalizował przybycie gościa.
Cała czwórka przeniosła się do holu by powitać nieznajomego. Yoongi otworzył drzwi a w nich stanął uśmiechnięty od ucha do ucha wysoki przystojniak z rozczesanymi na boki morelowymi włosami.
- Wszystkiego najlepszego!
Nachylił się i uściskał solenizanta. Podał mu mały pakunek i zabrał się do zdejmowania czerwonej narciarskiej kurtki. Kiedy wyciągał ręce by powiesić ją na stojaku usłyszał zawiedziony głos jednego z chłopaków.
- Zawiodłeś mnie Yoongi. Jak długo mamy jeszcze czekać żebyś przedstawił nam swoją dziewczynę?
Hoseok zamarł. Powoli odwrócił się do czarnowłosego posyłając mu przerażone spojrzenie. Ten jednak szybko go uspokoił przyciągajac do siebie i splatając dłonie.
- Chcieliście to macie. Przedstawiam wam Junga Hoseoka. Mojego chłopaka.Zapadła cisza.
Jungkook, Tae i Jin spojrzeli po sobie. Tego się nie spodziewali.
- Przedstawię was sobie- przerwał ciszę Yoongi niewiele sobie robiąc, że zmieszanych min pozostałych.-Hoseokie, to jest Kim Seokjin-hyung. Kolega z uczelni. Najwyższy chłopak o ciemnobrązowych włosach i nieprzyzwoicie pociągających rysach twarzy ukłonił się lekko wciąż zdziwiony.
- To jest Jeon Jungkook, znamy się od piaskownicy.
Chłopiec widocznie młodszy od Yoongiego z włosami pomalowanymi na jasny brąz i dużymi orzechowymi oczami ukłonił się niemrawo.
- A to jest Kim Taehyung. Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się dogadacie.
Trzeci z chłopców o kasztanowych włosach ozdobionych zielonymi refleksami na grzywce wpatrywał się w niego z otwartymi ustami bez żadnej realcji.
- Yoongi- Hoseok schylił się i szepnął chłopakowi na ucho.- Możemy porozmawiać na osobności?
- Idźcie do salonu, zaraz przyjdziemy.
Trójka przyjaciół posłusznie i w ciszy udała się do salonu. Gdy tylko zostali sami Hoseok wbił palce w ramiona starszego i potrząsnął nim.
- Dlaczego nie powiedziałeś im wcześniej, że wolisz chłopców?! Widziałeś ich miny? Myślałem, że spalę się ze wstydu!
- Uspokój się. Zawsze wolałem dziewczyny, okej? Nie zwierzam się im, nie miałem okazji żeby im powiedzieć. Wszystko będzie dobrze.
Wziął młodszego za rękę i zaprowadził do salonu.*
Taehyung, Jungkook i Seokjin usiedli przy stole. W ciszy spojrzeli na siebie nie wiedząc od czego zacząć.
- Nigdy bym nie pomyślał, że Yoongi będzie miał chłopaka- odezwał się pół szeptem Jin.
- Ja też nie- odpowiedział maknae.- Nie zmieni to naszej znajomości ale mimo wszystko... łał.
- Chyba byliśmy niegrzeczni w stosunku do Hosuka.
-Hoseoka.
- Racja racja, Hoseoka. Myślę, że źle się poczuł kiedy zobaczył nasze miny. Powinniśmy się jakoś zreflektować.
CZYTASZ
Yoonseok| Beautiful smile ✓
Fanfiction[dużo błędów ortograficznych i stylistycznych, sori] Fluff/smut Yoongi przegrywa losowanie i musi kupić dość nietypowy prezent urodzinowy. W trakcie poszukiwań spotyka chłopca, który z miejsca podbija jego serce. Problem w tym, że by go spotykać Yoo...