"Βγάλτε με έξω ειμαι αθώος !!!" Φώναξε με όση δύναμη του είχε απομείνει καθώς κοιτούσε τον φύλακα να παραμονεύει έξω απτο σκοτεινό κελί του,ένα καυτό δάκρυ έσταξε άπτην άκρη του ματιού του,τι μπορεί να είχε κάνει ; Ηταν τόσα χρόνια κλεισμένος εκεί μέσα ,το σκοτάδι τον είχε κάνει να χάσει το χρωμα του παίρνοντας στη θέση του ένα λευκό ,ποιος ηταν ; Απο που ηταν ; Κατηγορούμενος για μια βαριά δολοφονία ,ένας βαρύς φόνος ,ένας άνθρωπος απο μεγάλη τάξη έπεσε επάνω στο κοφτερό μαχαίρι ενός δολοφόνου ,προκαλώντας τον θάνατο...
Κάθε νύχτα ο ιδρώτας έλουζε το αδυνατισμένο πλέον κορμί του ,ηταν σχεδόν ζωντανός νεκρός και γεμάτος απο κενά στο μυαλό του ,δε είχε ζήσει ακόμη ,ηταν δέκα ολόκληρα χρόνια μέσα στη φυλακή διχως να ξέρει το γιατί ,πλέον ηταν 26 χρόνων άντρας ,και έμοιαζε πολυ μεγαλύτερος καθώς φαινόταν ταλαιπωρημένος και μούσια κάλυπταν το πρόσωπο του,πληγές στόλιζαν το κορμί του ,το μισούσε ,και όμως μέσα του ήξερε πως έχει μια κρυφή δύναμη διχως ακόμα να βγει στην επιφάνεια ,το μίσος τον έκανε να παίρνει φωτιά ,γιατί να βλέπουν όλοι τον ήλιο και εκείνος οχι ; Κάθε νύχτα οι εφιάλτες τον σκότωναν ,έβλεπε κάποιον άλλον να σκοτώνει και εκείνος απλα να παρακολουθεί την σκηνή ,και εκείνη η γυναίκα ....εκείνη που είχε δει τότε ...που είχε γίνει ο παιδικός ήρωας της ,την έσωσε άπτην δυνατή καταιγίδα παίρνοντας την ασφαλής σπίτι ,δέκα ολόκληρα χρόνια δε κατάφερε να ξεχάσει τα εκφραστικά της ματια τα βρεγμένα σπαστά μαλλιά της ... Τα ματια του έκλεισαν και το μυαλό του τον έριξε για άλλη μια φορά στη παγίδα ,του έπαιζε παιχνίδια άλλη μια φορά ...
"Βοήθεια !!!!" Η δυνατή φωνή της μέσα στο κατακλυσμο τον έκανε να την ψάχνει διχως να μπορεί να την βρει ,όταν...ένας κεραυνός έκανε δυναμικά της εμφάνιση του προσγειωμένος δίπλα απο μια όμορφη και λεπτή κοπέλα ,τα μακριά μαύρα μαλλιά της τα οποία έφταναν μακριά έως την μέση της έπεσαν ίσια απτή βροχή μέσα στο πρόσωπο της ,φαινόταν φοβισμένη και ικέτευε για βοήθεια ..
Με μια αστραπιαία κίνηση κατέβηκε τον βράχο και άρχισε να τρέχει στο υγρό γρασίδι φτάνοντας κοντά της ,ηταν ριγμένη μέσα σε κάτι λάσπες ενώ εκλαιγε σπασμωδικά ,το γόνατο της ηταν μέσα στο αίμα ενώ το μπλε μακρύ της φόρεμα είχε κολλήσει επάνω της ...
"Δώσε μου το χέρι σου μικρή,θα σε χτυπήσει κεραυνός " φώναξε δυνατά καθώς η Βροχή γινόταν εντονότερη ,το βλεμμα της σηκώθηκε μπρος του ,ηταν τοσο όμορφος,φαινόταν μεγαλύτερος της μα ηταν ένα πανέμορφο αγόρι και το μαλλί του έπεφτε βρεγμένο στο μέτωπο του ,κούνησε αρνητικά το κεφάλι της κοιτάζοντας τον φοβισμένη ..
YOU ARE READING
I WANT ALL OF YOU
Adventure3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *