Οι εφιάλτες δε την άφηναν να κοιμηθεί ολόκληρη την νύχτα ,τον είχε κοντά της ,ήταν τόσο δίπλα της μα δεν μπορούσε να τον πλησιάσει,αυτή η αγάπη ήταν απαγορευμένη,η ώρα είχε περάσει και είχε πάει δώδεκα το ξημέρωμα...αραγε ο έρωτας της πως ήταν; μέσα στο φόβο και την αγωνία πάτησε ελαφρά το πάτωμα θέλοντας να πάει να τον βρει,έριξε την ρόμπα της επάνω της κοιτάζοντας τον εαυτό της στο καθρέφτη ήταν τόσο όμορφη μα δε μπορούσε να το δει ..
Γιατί με αγαπάς; Γιατί σε έχω βάλει σε τέτοια διαδικασία ; Μα σε χρειάζομαι και σε λατρεύω όσο δεν αγάπησα την ίδια μου την ζωή, σε αγαπάω μπραιαν, σε χρειάζομαι,άνοιξε τα μάτια σου
Τα μάτια του ανοιξαν διάπλατα νιώθοντας το οξυγόνο του να κόβεται ,που ήταν εκείνη; το σκοτάδι το οποίο τον έκανε να μη μπορεί να κοιτάξει τίποτα τριγύρω του , αυτό τον έκανε να σκεφτεί τις άδικες στιγμές που είχε περάσει μέσα στη φυλακή εξαιτίας του πατέρα της...αγγιξε το δροσερό σεντόνι και το έσφιξε σαν μια γροθιά μέσα του ,το κεφάλι του πονούσε υπερβολικά πολύ σε όλα τα σημεία,ενώ σιγά σιγά η μνήμη του άρχισε να επανέρχεται...ναι είχε φτάσει έξω από το κατώφλι του σπιτιού της για να την πάρει από εκεί μέσα μα όσο πλησίασε ένιωσε ένα δυνατό πόνο στο κεφάλι του και υστερα κενό..
Άγγιξε με το χέρι του το τραύμα βγάζοντας ένα επιφώνημα πόνου..
ESTÁS LEYENDO
I WANT ALL OF YOU
Aventura3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *