Τοσο κοντα και τοσο μακρια ταυτοχρονα

5K 217 0
                                    

Οι ηλιαχτίδες του ηλίου διαπέρασαν το παράθυρο της κάνοντας την να ανοίξει γλυκά τα μεγάλα ματια της ,βρισκόταν σε ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο λόγο της δουλειάς της ,θα έπρεπε να μεταφέρετε συχνά απο πόλη σε πόλη ώστε να εκπληρώσει το έργο που η μητέρα της παντα ήθελε ,να βοηθάει τον κόσμο με τον τροπο που η ίδια είχε ανακαλύψει μέσα της .. Βρισκόταν στο Παρίσι ,ένα μέρος που ηταν πολυ πιο μακριά απο τα πατρικά της εδάφη και αυτή ηταν η Ελλάδα που δε μπορούσε να αλλάξει με τίποτα άλλο στον κόσμο αυτο ...

Σηκώθηκε τραβώντας την ρόμπα απο πανω της και αφήνοντας την στα λευκά παπλώματα πλησιάζοντας το παράθυρο ,φαινόταν τοσο χαρούμενη αυτή τη μερα ,κάθε πρωί χαιρόταν ,άνοιξε ολόκληρη την κουρτίνα αφήνοντας όλο το φως του ηλίου να την καλωσορίσει ,και έπειτα τοποθέτησε τη παλάμη της επάνω στο τζαμί θέλοντας με αυτο τον τροπο να χαιρετήσει τον ήλιο ..

"Καλημέρα ειζια" ειπε χαμογελώντας απαλά και υστερα άνοιξε την ξύλινη ντουλάπα της μέσα αντικρίζοντας ένα πλήθος απο όμορφα φορέματα είτε ηταν κοντά είτε μακριά ,παντα διάλεγε κάτι σεμνό επάνω της ,εκτός απο το οτι ηταν στη δουλειά της ηταν και η προσωπικότητα της τέτοια ,πανω απο ολα σεβόταν τον εαυτό της ,δεν έβγαινε με συναδέλφους και αν περνούσε για να τους χαιρετήσει δεν έβαζε ποτό στο στόμα της ποτε ,οι συνθήκες της ζωής της είχαν αλλάξει ,πλεον είχε μεγαλώσει με τον πατέρα της ,ο πιο αυστηρός Κριτής της,Παντα ζούσε με τον φόβο του και πραγματικά χρειαζόταν να ανασάνει για λίγο ,τα ταξίδια της έκαναν καλό,είχε φτάσει είκοσι χρόνων γυναίκα και ηταν στο τμήμα ψυχολογίας,έτσι πήγαινε να εξασκήσει την πρακτική της λίγο ακόμα έως να τελειώσει ...

Επιασε στα χέρια της ένα μπλε φόρεμα αλλα μόλις είδε στο καθρέφτη ποσό κοντό της ερχόταν ετριξε μέσα απτά δόντια της ..

"Να πάρει !! Ειναι κοντό και δεν εχω χρόνο να ψάξω για αλλα ,θα χάσω το ραντεβού "

Επιασε τυχαία άλλο ένα φόρεμα σε κόκκινο χρωμα του αίματος και το έβαλε πανω της ,έφτανε επάνω στα γόνατα της ,οτι έπρεπε για τη δουλειά της ,τόνιζε την σιλουετα της ενω ο ένας ωμος ηταν γυμνός ενω ο άλλος με μανίκι ,χαμογέλασε ευχαριστημένη απο το αποτέλεσμα ...

Άραγε ηταν μερα ; Μήπως ηταν νύχτα; Τα ματια του ηταν ανοιχτά μα ακόμα έβλεπε σκοτάδι ,δε μπορούσε να διακρίνει τίποτα παρα μονο το άσπρο φως που έπεφτε στο διάδρομο όταν πλησίαζε ο φύλακας ,άγγιζε κάθε σημείο στο τοίχο ,ήξερε κάθε πέτρα που βρισκόταν εκεί ,είχε πολλές ευκαιρίες να σκοτώσει τον φύλακα ο οποίος του φερόταν σαν σκουπίδι ,αλλα ήξερε να κρατάει το μίσος του για κάποια πρόσωπα που πραγματικά άξιζε να δουν την οργή του .. 

I WANT ALL OF YOUTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon