In love

2.1K 146 9
                                    

Περπατούσαν αμίλητοι κρατώντας ο ενας το χέρι του αλλου,τα ποδια τους βάδιζαν στον ίδιο ρυθμό,κανένας δεν ηταν μπροστά ,κανένας πίσω ...
Τοτε το χαμόγελο της άστραψε και σαν παιδακι στάθηκε μπροστά του σταυρώνοντας τα χέρια της ..

"Που θα παμε ;"

Τοτε θέλησε να την πειράξει και εκείνος λιγο ,φαινόταν τοσο αθώα και ήθελε να αρπάξει την ευκαιρία ,τοτε ...χαμογέλασε πονηρά σταυρώνοντας και εκείνος τα χέρια του ...

"Είσαι τοσο μικρή και αθώα,ξέρεις ...ίσως προσπαθήσει κάποιος να σε εκμεταλλευτεί για τα κάλλη σου "

Έσμιξε τα φρύδια της κοιτάζοντας τον απορημένη ,μα καλα τι ήθελε να πει;

"Τι εννοείς ; Τι μπορεί να εκμεταλλευτεί κάποιος επάνω μου ;" Ειπε ειρωνικά για τον εαυτό της κάνοντας τον να θυμώσει ,καπνοί άρχισαν να βγαίνουν απο πανω του ..

Κρατήσου Μπραιαν ,κρατήσου ,δεν ειναι ωρα

"Θύμωσες ;"

"Ναι έτσι μου έρχεται να ...."

"Να ;"

Να σου ορμηξω

Έδιωξε τις σκέψεις απτο μυαλό του αναστενάζοντας και την πλησίασε ..

"ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΩ!!!ησουν αυτο που περίμενα μια ζωη ,γι αυτο μη μιλάς έτσι για τον εαυτό σου ,διότι Ειμαι αυστηρός και εχω απαιτήσεις ... "

Της ειπε σκύβοντας και δαγκώνοντας τον λοβό του αυτιού της κάνοντας την να κλείσει τα ματια ...

"Α απαιτήσεις ;"

"Κάνε μια στροφή μωρό μου να σου εξηγήσω "

Γεμάτη βιασύνη έκανε μια στροφή βρισκόμενη αντιμέτωπη με το μυστήριο χαμόγελο του ...

"Κάνε ξανά αλλα πιο αργά μωρό μου"

Με κόκκινα μάγουλα γυρισε πιο Αργα μη καταλαβαίνοντας γιατί της το ζήτησε ,όταν το μυαλό της πήγε σε μια σκέψη και τα ματια της άνοιξαν διάπλατα ..

"ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΣ;"

"Έχεις ενα τέλειο κορμί ,ολα επάνω σου ειναι στην εντέλεια ,το πρόσωπο σου και τα μαλλιά σου ,δεν ξέρεις ποσο σε θελω ,ίσως εγω εκμεταλευτω αυτο το γλυκό σου χαμόγελο ,και την άγνοια που κρύβεις ,θα εκμεταλευτω πολλά,όποτε να προσεχεις όποτε μένεις μόνη μαζι μου "

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now