Bryan

2.1K 169 0
                                    

Γεμάτη φόβο άρχισε να τρέχει έξω απο το σκοτάδι που την έπνιγε,ενω μόλις βγήκε έξω με κομμένη την ανάσα ,άρχισε να κλαίει ,που θα ηταν τωρα ; Θα κοιμόταν μονος κάπου απόμερα ,διχως Κάποιον άνθρωπο που μπορεί να τον βοηθήσει ...

Τα ματια του την κάρφωσαν σαν μαχαίρια ενω ηταν κρυμμένος πίσω απο έναν θάμνο ..

"Ηρθες μωρό μου,το ήξερα πως θα έρθεις " ψιθύρισε με ενα ευχαριστημένο χαμόγελο καθώς έβλεπε τα χέρια της γεμάτα απο τσάντες ,άραγε τι να είχε εκει μέσα ;

Το βλεμμα της έπεσε μέσα σε κατι θάμνους απροειδοποίητα ...

Το βλεμμα του έπεσε στο δικό της καθώς εκεινη κοιτούσε προς το μέρος του ,έσκυψε ώστε να μη καταφέρει να τον δει ...

"Και αν είσαι κάπου Εδω; Και αν με κοιτάς ; Σίγουρα θα πεινας" άφησε απαλά τις τσάντες στο έδαφος και υστερα άρχισε να περπατάει με γρήγορα βήματα για να γυρίσει σπίτι ,η καρδιά της έτρεμε ,αργά ή γρήγορα θα τον έβλεπε ξανά ...

"Και εγω αρχίζω να σε αγαπάω ,και φοβάμαι ,θέλω να σε μισήσω και δεν το αντέχω ,δε θέλω να νιώθω τίποτα για εσενα "

Τα ματια του άνοιξαν διάπλατα !!! Δεν τον μισούσε ; Βγήκε έξω απτή κρυψώνα του έτοιμος να την πλησιάσει ,όταν έμεινε στάσιμος κοιτάζοντας την να φεύγει ..

"Πάψε να την ενοχλείς άθλιε,άφησε την ελεύθερη ,της κανεις κακο" ειπε στον εαυτό του αναστενάζοντας απογοητευμένα ,έτσι κατευθύνθηκε στις τσάντες που είχε αφήσει εκεινη πίσω,και πιάνοντας τες στα χέρια του το περιεχόμενο τον έκανε να δακρύσει ,είχε πολυ καιρό να φάει ενα ζεστό και καθαρό φαγητό ,τότε το βλεμμα του έπεσε ξανά σε εκεινη κοιτάζοντας την ικετευτικά ..

"Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες " τότε πριν αρχίσει να τρώει μια ιδέα άστραψε στο μυαλό του ,τι να έκανε η γυναίκα που ερχόταν στις φυλακές ταΐζοντας τον ; Απο τότε που αρρώστησε της απαγόρευσε να έρχεται να τον βλέπει ,τη κοιτούσε σαν μητέρα και ήθελε το καλό της ,ήθελε να γινει καλά...τότε τράβηξε τον δρόμο του μέσα σε μερικά στενά με προορισμό εκεινη την γυναίκα ,είχε να τον επισκεφθεί πανω απο έναν χρόνο ,είχε ανάγκη να την δει άλλη μια φορα ... Τα βήματα του τον έβγαλαν μέσα σε ενα ερημικό στενό ,στο οποίο όλος ο τοίχος ηταν φτιαγμένος απο τούβλα και υπήρχε μια κόκκινη πόρτα ,φαινόταν σκουριασμένη και πολυ παλιά, ενω διπλα ακριβώς υπήρχε ενα σκονισμένο παραθυράκι με μια μικρή γλαστρουλα στην οποία υπήρχε ενα μαραμένο λουλούδι ...

I WANT ALL OF YOUNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ