❤️

2.2K 158 7
                                    

"Δε βλέπεις ; Σε σιχαίνεται δε θέλει να την αγγίζεις "

Γύρισαν και οι δυο σοκαρισμένοι στην φωνή που ακούστηκε όταν ...κοίταξαν έναν κομψό άντρα με μαύρο κουστούμι και μαύρα γυαλιά ,το ελαφρύ γενι που είχε στο μούσι του έδινε τη γεύση πως ειναι ενας Μυστήριος άνθρωπος,η φωνή του Ηταν βραχνή ενω φαινόταν πολυ αποφασισμένος για αυτο που έλεγε ,πατούσε καλα στις λέξεις του ...

Ο ντειβιντ έσμιξε τα φρύδια του ενω το στήθος του τρεμοπαιζε γεμάτο ταραχή ,ποιος ηταν αυτός ο άντρας και τι ήθελε ; Μόλις είχε χαλάσει τη καλύτερη στιγμη της ζωής του , γι αυτο το λόγο και μονο ένιωθε να τον μισεί ...

"Ποιος είσαι εσυ ;" Ρώτησε κάνοντας ενα βήμα μπροστά ..

Η Ντέμπορα τον κοιτούσε παραξενεμενη,άραγε ποιος ηταν αυτός ο άνθρωπος ; Βαθιά μέσα της τον ήξερε ,μα ποιος ηταν τελικά ; Το μονο που ήξερε ηταν πως τη έβγαλε απτή δύσκολη θέση ..

"Πελάτης φιλε μου ή ίσως κατι παραπάνω " αποκρίθηκε πλησιάζοντας τον και φτάνοντας σε απόσταση αναπνοής απτο πρόσωπο του

"Ποιος είσαι λοιπόν;" Ρώτησε ο ντειβιντ

"Μπραιαν αυτοπρόσωπος " ειπε βγάζοντας τα μαύρα γυαλιά του ....

Τοτε το βλεμμα του την καρφωσε κάνοντας την να αλλάξει χρωμα και στη θέση του να πάρει ενα χλωμό ..

"Ε εσυ" του ειπε σχεδόν τρευλιζομτας κάνοντας μερικά βήματα πίσω μα οσο απομακρυνόταν τα χέρια του την τράβηξαν κοντά του κάνοντας την να κομπλάρει ,το κεφάλι της έφτανε στα χείλη του,ήθελε τοσο πολυ να τον φιλήσει μα δεν τολμούσε ...

"Ξερω ποσο θέλεις να με φιλήσεις ,θα το κανω πρώτος " της ειπε και διχως να ζητήσει την άδεια της ,τα χείλη του τράβηξαν τα δικά της με δύναμη κόβωντας της την ανάσα ,και τα δόντια του δάγκωσαν το κατω χείλος της κάνοντας την να αναστενάξει ...διχως να καταφέρει να μπορέσει να ελέγξει το σώμα της ,τα χέρια της τον έκαναν μια μεγάλη αγκαλια πιάνοντας τον απτή μέση λόγου του ύψους της μπροστά στο δικό του ..

Τα ματια του ντειβιντ άνοιξαν διάπλατα στο θέαμα !!

"ΝΤΕΜΠΟΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; Τι κάνει αυτός ;"

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now