ιστορία

776 55 0
                                    

Το σώμα του κινούνταν με πάθος αργά στο κορμί της θέλοντας να την βασανίζει σε σώμα και ψυχή ,ένα πονηρό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του καθώς εκείνη του χαμογελούσε αθώα..

*Θέλω να σε σκοτώσω περισσότερο από όσο πριν * είπε μέσα στο μυαλό του μεταφέροντας με το βλέμμα του και μόνο όλες του τις σκέψεις στο δικό της μυαλό,τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα και πριν προλάβει να καταλάβει τι ήθελε εκείνος να κάνει,τα δυνατά του χέρια έπεσαν στο σίδερο του κρεβατιού δίπλα τους δεξιά και αριστερά κοιτάζοντας την άλλη μια φορα στα μάτια

"Κράτησε με σφιχτά θέλω να σε κολλήσω περισσότερο επάνω μου "

Τα μάτια της έκλεισαν καθώς εσειρε το σώμα του περισσότερο επάνω της και κράτησε το κεφάλι της επάνω στο ιδρωμένο του στέρνο βάζοντας την να ακούσει πόσο δυνατά χτυπούσε η καρδιά του για χάρη της ...η παλάμη της άγγιξε το στήθος του απαλά χαϊδεύοντας το θέλοντας να ακούσει λίγο ακόμα τη καρδιά του ..

"Χτυπάει γρήγορα " του είπε με ένα ήρεμο χαμόγελο στο ευτυχισμένο πρόσωπο της

Η ξεπνοη ανάσα του βγήκε κουρασμένη από τα χείλη του και τα μεγάλα χέρια του την αγκάλιασαν δυνατότερα..

"Για εσένα κάνει έτσι,για εσένα πεθαίνει "

Τον αγκαλιασε σφιχτά με τα χέρια της απ'την μέση του ,και ευχήθηκε μέσα της να κρατήσει η ασφαλής αγκαλιά τους μια αιωνιότητα...

...............................

Η ατμόσφαιρα στο δωμάτιο τους είχε γίνει η πιο ζεστή που μπορούσε να γίνει ποτέ,το φως από τα χέρια και το απαλό κόκκινο σεντόνι που είχε δέσει στη μέση του το έκανε να κλείνει ανακουφισμένος τα μάτια μα όχι να μπορέσει να κοιμηθεί,καθώς ήταν ξαπλωμένη στο πόδι του και εκείνος έτριβε την πλάτη της αγκαλιά της ..ήταν τόσο δύσκολο για εκείνον να κοιμηθεί, η απαλή ανάσα της έφερε αναταράξεις στο μέσα του ,μια τεράστια φουρτούνα που δε μπορούσε τόσο εύκολα να ξεπεράσει ..

Τα μάτια της άνοιξαν απότομα και τότε τραβώντας τα αγουροξυπνημενη σήκωσε το κεφάλι της προς εκείνον κοιτάζοντας τον φοβισμένη..

"Τι συμβαίνει ντεμπορα? " την ρώτησε χαμηλόφωνα συνεχίζοντας να χαϊδεύει τα μακριά και μεταξένια παλιά της τα οποία του θύμιζαν μια κουβέρτα, τα μαλλιά της θα ήταν η αγαπημένη του κουβέρτα..

"Ειδα έναν εφιάλτη πως σε πείρα από μένα και ξύπνησα με άδεια αγκαλιά,φοβήθηκα τόσο πολύ πως σου έκαναν κακό και έμεινα μόνη για ακόμη μια φορά,δε θέλω να με αφήσεις ποτέ,εισαι όλα αυτά που ποτέ δεν είχα  "

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now