νόμιμα...

915 70 6
                                    

Πριν καταλάβει εκείνη τι γινόταν εκείνος πλησίασε επιθετικά τον πατέρα της βάζοντας το περίστροφο στον κρόταφο του ,ο ηλικιωμένος άντρας πρώτη φορά στη ζωή του έδειξε να μοιάζει τόσο τρομαγμένος και αυτό έκανε τον μπραιαν να χαίρεται τόσο πολύ,ένα εκδικητικό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του καθώς είχε φτάσει επιτέλους η στιγμή που τόσο πολύ σχεδίαζε μόνο Σε εικόνες στη ζωή του, πίσω απο ένα κελί μπορούσε μόνο να ονειρεύεται αυτή την ημέρα που θα γινόταν η λύτρωση του και η ανάπαυση των γονέων του ,ήθελε να δώσει δίκαιο στο άδικο,ήθελε να του πάρει τη ζωή καθώς εξαιτίας του δε πρόλαβε η μητέρα του να τον ταΐσει γάλα,δε πρόλαβε να πατέρας του να γίνει ο πρώτος ήρωας και υπόδειγμα του,εαν ζούσε δε θα έμπαινε στο κελι ..

Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα καθώς τον κοιτούσε με τρόμο και απορία,μα τι στο καλό έκανε ? Μπορεί ο πατέρας της να ήταν ένας αλήτης μα δεν άξιζε θάνατο,δεν ήθελε να τον χάσει... τον πλησίασε βιαστικά βάζοντας το χέρι της επάνω στο όπλο του..

"Μπραιαν τι κάνεις εκεί; άφησε κάτω το όπλο "

Το κεφάλι του έστρεψε προς εκείνη,το πλατύ χαμόγελο του δεν είχε σβήσει ακόμα κάτι που την έκανε να φοβηθεί περισσότερο ,τα πόδια της έκαναν αυτόματα ένα βήμα πίσω και ένα δάκρυ έπεσε στο παγωμένο μάγουλο της κοιτάζοντας τον επίμονα

Μη το κάνεις!!!

"Βλέπεις κόρη μου; βλέπεις; είναι ένα τέρας!!! Θα σκοτώσει τον πατέρα σου μπροστά από τα μάτια σου δίχως να σε λυπηθεί,του άξιζε που τον είχαν κλεισμένο τόσα χρόνια στη φυλακή"

"ΠΆΨΕ!!!! ΠΆΨΕ " φώναξε εκείνος πιέζοντας το πιστόλι περισσότερο επάνω στο κεφάλι του...

"Είναι ένα τέρας!!!"

Ο λιγμος της έσπασε μπροστά στις κουβέντες του πατέρα της ,τον προκαλούσε περισσότερο ώστε να του κάνει κακό και να δείξει με αυτο το τρόπο πως όντως είναι ένας ακαρδος άντρας...

"Ειμαι ντεμπορα;είμαι τερας;"την ρώτησε πικραμένος

"Ο όχι μπραιαν άφησε το όπλο άφησε το"

"ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΤΟ ΑΦΉΣΩ? σκότωσε την μάνα τον πατέρα μου,έμεινα ορφανός!!ξέρεις πόσες φορές ονειρεύτηκα αυτή τη στιγμή? Εκείνος με έβαλε μέσα στη φυλακή άδικα και μου στέρησε εσένα!!"

"Μπραιαν μη μη το κάνεις αυτό φοβάμαι δεν θέλω να γίνεις δολοφόνος"

Τα μάτια του έκλεισαν σφιχτά και με φόρα που τους ξάφνιασε όλους γύρισε ανάποδα το περίστροφο χτυπώντας τον πατέρα της απ'την ανάποδη μεριά ,ο άντρας έπεσε  στο πάτωμα βγάζοντας ένα βογκηρο πόνου καθώς η ζαλάδα δεν άργησε να φανεί....

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now