Μερικοι μηνες μετα είναι αρκετοι για να σου αλλάξουν ολόκληρη την ζωη ,ποσο μαλλον ενας χρονος γεμάτος εκπλήξεις,οι πρωτες λέξεις,τα πρώτα χαρακτηριστικά που καθορίζουν το πρόσωπο και τον χαρακτήρα του μωρου,τι ζητάει και τι φοβάται,ήταν κάτι που ήρθε τοσο ξαφνικα στη ζωη τους,έτσι και εμεινε...
<τζεμσια; κατέβα κάτω ο μπαμπας θελει να σου πει κατι!!!>> φωναξε η Δέσποινα με ενα πλατυ χαμόγελο στα χειλη της...
Το τζάκι ζεστανε τα κορμια τους μα μια καρδιά χτυπούσε τόσο δυνατα που έδινε ρυθμούς μουσικής στην ατμόσφαιρα,τα χερια του μπραιαν ετρεμαν μεταξυ τους ενώ ειχαν γεμισει ιδρώτα επειδη τα ετριβε μεταξύ τους συνεχόμενα,τίποτα απο αυτα ολα ηταν όμως απο κουραση,η αγωνια τον σκοτωνε...
Ειχε περασει σχεδόν ένας χρόνος που ζούσαν επιτελους σαν μια κανονικη οικογένεια,εκεινος είχε αρχίσει ξανα την δουλειά μέρες και νυχτες παλεύοντας για κατι καλύτερο ενω εκεινη τον περιμενε με ανυπομονησία κάνοντας όνειρα ,κρατούσε το παιδι της στην αγκαλια της,την μικρή κόρη της! Και ηταν λες και κρατούσε εκεινον καθως ελειπε ...του εμοιαζε τοσο πολυ,τα μάτια της δάκρυζαν καθε φορα στη εικονα..
"Εισαι σίγουρη Δέσποινα ;" την ρώτησε μα πριν προλάβει όμως να ολοκληρώσει την πρόταση του ειδε δυο παιδικά ποδαράκια να ξεπροβαλουν απο την ξυλινη σκαλα και να κατεβαινουν με ατσαλα βήματα,ευθείς τα ματια του γέμισαν δάκρυα..
"Κορη μου; πριγκίπισσα μου;" η φωνη του βραχνιασε τοσο απο την συγκίνηση,που έσπασε..πρωτη φορά κοιτούσε το παιδί του να κάνει τα πρώτα βήματα της ζωης του και εκεινος ελειπε μερονυχτα αφήνοντας τες μονες για να μη τους λείψει τίποτα,τα δάκρυα του ξεπροβαλαν απτα μάτια του με βιασύνη,και τα σκουπισε το ιδιο βιαστικά μη θέλοντας το παιδί να κοιτάξει..
"Πα πα μπα μπα!!!" Συλλαβισε η μικρή τους με ενα ενθουσιασμένο χαμόγελο στα μικρά της χειλακια,επιασε τη ξύλινη βάση θέλοντας να κατέβει πιο γρήγορα ωστε να τον αγκαλιάσει,οι μικροσκοπικές πατουσιτσες της αγγιζαν ατσαλα το δάπεδο και στην προσπάθεια έπεφτε πίσω αγγίζοντας με την φουσκωτη πανα της ακριβώς επάνω στο σκαλι για να ισορροπήσει ,ο μοναδικός της στόχος αυτη την στιγμή ήταν να τον παρει μια αγκαλια και να της πει ξανά εκεινες τις μαγικες ιστορίες με τις νεράιδες των δοντιών και τον γενναίο ιππότη που έσωνε την πριγκίπισσα απο τον κακο ξανθο αντρα και τον δράκο που εβγαζε φωτιές...
VOUS LISEZ
I WANT ALL OF YOU
Aventure3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *