μαζί σου.

1.6K 116 2
                                    

Το χέρι του είχε σφίξει το δικό της με απόλυτη σιγουριά ενώ την είχε τραβήξει κοντά του ....

"Μη απονακρυνθεις από εμένα εντάξει;" την ρώτησε σε χαμηλό τόνο ρίχνοντας ένα βλέμμα στον πατέρα της ο οποίος σκουπιζε το πρόσωπο του απ'το αίμα που έρεε επάνω του..

"Μπραιαν; είναι πατέρας μου !!! Πρέπει να τον βοηθήσω " αποκρίθηκε κοιτάζοντας τον πατέρα της σοκαρισμένη

"Ντεμπορα Μη!!! Αυτός ο ανθρωπος μας κατέστρεψε και τους δύο " της είπε θέλοντας να μη προδώσει τι στα αλήθεια είχε συμβεί με εκείνον τον άνθρωπο..

Έσμιξε τα φρύδια της γεμάτη ανάμεικτα συναισθήματα όταν άκουσε το πατέρα της να ουρλιάζει..

"Ζήσε μια μέρα μαζί του ντεμπορα ΆΝΤΕ δύο, μετά όταν σε βρω θα εύχεσαι να σε είχα σκοτώσει!!!"

Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα και μερικά καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους στο πρόσωπο της..

"Πατέρα.."

"ΘΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΨΩ ΜΕ ΤΟ ΝΤΈΗΒΙΝΤ ΜΌΛΙΣ ΣΕ ΦΈΡΟΥΝ ΕΔΏ ΜΕΣΑ,ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΦΈΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΣΚΟΥΠΊΔΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΞΊΖΕΙ ΠΑΛΙΟΚΟΡΙΤΣΟ "

Τα μάτια του μπραιαν σκοτείνιασαν σε σημείο που δε θα ήθελε να του μιλάει κανένας,έτσι άφησε απότομα τα χέρια της και κατευθύνθηκε προς εκείνον φτύνοντας τον στο πρόσωπο..

"Μη νομίζεις πως ξέχασα ΣΚΟΥΠΊΔΙ,θα σε εκδικηθώ με το χειρότερο τρόπο "

"Θες να με εκδικηθείς καταστρέφοντας το παιδί μου!!!"

Το βλέμμα του μπραιαν έπεσε στο ντροπαλό κορίτσι πίσω του ,φαινόταν τόσο φοβισμένη και προβληματισμένη ,από παιδί που την είχε γνωρίσει είχε εκείνο το βλέμμα που δεν ήξερες αν ήταν χαρούμενη ή όχι...

"Την εκδίκηση δε θα την πάρω μέσα από την κόρη σου διότι εκείνη την αγαπώ, ότι μου έχεις κάνει θα πληρωθεί με το αίμα σου "

Τα μάτια του άντρα άνοιξαν ξαφνιασμένα κοιτάζοντας τον μπραιαν να φεύγει και να κατευθύνεται ξανά στη ντεμπορα..

"Η τα όνειρα σου η ο πατέρας σου ντεμπορα,δε θέλω να σε αναγκάζω για τίποτα,ξέρεις είδη τι αισθανομαι για εσένα "

Το βλέμμα της έπεσε Στον σοβαρό   πατέρα της ,και έπειτα στο φουρτουνιασμενο βλέμμα του έρωτα της,τα μάτια της καθώς και ολόκληρο το κορμί της πλημμύρισαν χαρα, αν ήταν να ζήσει στο παράδεισο ας ζούσε για δύο μέρες,ήθελε να ελευθερωθεί από τον φόβο και εκείνος ο άντρας ήταν λες και της έδινε φτερά να πετάξει...

I WANT ALL OF YOUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora